Naczepa furgon Bulthuis AGRO / bandlosser / TE HUUR / VERMIETUNG

PDF
Naczepa furgon Bulthuis AGRO / bandlosser / TE HUUR / VERMIETUNG - Autoline
Naczepa furgon Bulthuis AGRO / bandlosser / TE HUUR / VERMIETUNG | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa furgon Bulthuis AGRO / bandlosser / TE HUUR / VERMIETUNG | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa furgon Bulthuis AGRO / bandlosser / TE HUUR / VERMIETUNG | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa furgon Bulthuis AGRO / bandlosser / TE HUUR / VERMIETUNG | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa furgon Bulthuis AGRO / bandlosser / TE HUUR / VERMIETUNG | Obrazek 5 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/5
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Marka: Bulthuis
Model: AGRO / bandlosser / TE HUUR / VERMIETUNG
Rocznik: 2008-02
Pierwsza rejestracja: 2008-02-04
Ładowność: 37 050 kg
Własna masa: 4 950 kg
Całkowita masa: 42 000 kg
Lokalizacja: Holandia Harderwijk7577 km od Ciebie
Numer w ofercie dealera: OK-47-GJ
Data zamieszczenia: 18 mar 2025
Opis
Wymiary: długość - 13,05 m, szerokość - 2,55 m
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 510 mm
Pierwsza oś: 385/65 22,5
Druga oś: 385/65 22,5
Trzecia oś: 385/65 22,5
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: biały
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Naczepa furgon Bulthuis AGRO / bandlosser / TE HUUR / VERMIETUNG

Polski
General information
Bodywork: Belt unloader

Axle configuration
Tyre size: 385/65 22,5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg

Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact Johan Post, Johan Post or Jan Post for more information
Informacje ogólne
Budowa: Naczepa taśmowa samowyładowcza

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65 22,5
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Johan Post lub Jan Post
Allgemeine Informationen
Aufbau: Förderbandauflieger

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65 22,5
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Johan Post, Johan Post oder Jan Post, um weitere Informationen zu erhalten.
Generelle oplysninger
Karosseri: Remaflæsser

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65 22,5
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Johan Post eller Jan Post for yderligere oplysninger
Información general
Carrocería: Descargador de cintas

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65 22,5
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Johan Post o Jan Post para obtener más información.
Informations générales
Construction: Démonte-pneu

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65 22,5
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Johan Post ou Jan Post pour plus d'informations
Algemene informatie
Opbouw: Bandlosser

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65 22,5
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg

Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Johan Post, Johan Post of Jan Post
Informações gerais
Carroçaria: Descarregador de correia

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65 22,5
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg

Manutenção
APK (MOT): testado até feb. 2026

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Johan Post ou Jan Post para obter mais informações
Общая информация
Кузов: Ленточный разгрузчик

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65 22,5
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Johan Post или Jan Post для получения дополнительной информации
Allmän information
Överbyggnad: Bandavlastare

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65 22,5
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg

Underhåll
MOT: besiktigat till feb. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Johan Post eller Jan Post för mer information
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
2 500 € ≈ 10 740 zł
2008
Ładowność 31 720 kg Własna masa 7 280 kg Liczba osi 3
Holandia, Oss
Kontakt z dealerem
2 400 € ≈ 10 310 zł
2008
Ładowność 33 370 kg Własna masa 8 630 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2008
Ładowność 25 030 kg Własna masa 6 970 kg Liczba osi 2
Holandia, Zevenbergen
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 960 zł
2008
Ładowność 29 260 kg Własna masa 8 740 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
Kontakt z dealerem
1 950 € ≈ 8 376 zł
2008
Ładowność 23 230 kg Własna masa 6 770 kg Liczba osi 2
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 670 zł
2008
Ładowność 30 380 kg Własna masa 8 620 kg Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 21 260 zł
2008
Ładowność 30 800 kg Własna masa 7 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2008
Ładowność 31 000 kg Własna masa 8 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Barneveld
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 970 zł
2008
Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2008
Ładowność 30 000 kg Pojemność 91,74 m³ Liczba osi 2
Holandia, Veldhoven
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 15 030 zł
2008
Ładowność 28 360 kg Własna masa 10 640 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
Kontakt z dealerem
2 850 € ≈ 12 240 zł
2008
41 988 km
Ładowność 32 000 kg Pojemność 92 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 7 000 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 112 mm
Holandia, Veen
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 670 zł
2008
Ładowność 31 500 kg Własna masa 7 500 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
4 350 € ≈ 18 680 zł
2008
Ładowność 25 037 kg Własna masa 6 963 kg Liczba osi 2
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 460 zł
2008
Pojemność 92 411 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 2
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
naczepa furgon Pacton AGRO / bandlosser / TE HUUR / VERMIETUNG naczepa furgon Pacton AGRO / bandlosser / TE HUUR / VERMIETUNG naczepa furgon Pacton AGRO / bandlosser / TE HUUR / VERMIETUNG
3
Cena na żądanie
2011
Ładowność 36 000 kg Własna masa 6 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Harderwijk
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2007
Ładowność 39 000 kg Pojemność 91,74 m³ Liczba osi 3
Holandia, Veldhoven
Kontakt z dealerem
5 900 € ≈ 25 340 zł
2009
Ładowność 4 090 kg Własna masa 2 860 kg
Holandia, Nieuwendijk
Kontakt z dealerem
2 250 € ≈ 9 664 zł
2007
Ładowność 30 650 kg Własna masa 9 350 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem