Naczepa firanka Pacton N/A ET3














Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego































- Air suspension
- Side flaps
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65/22.5
Make axles: Anders
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 35%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Functional
Make of bodywork: pacton Profiliner
Maintenance, history and condition
APK (MOT): tested until 02/2026
Damages: none
Identification
Registration number: OR-25-YH
- Luftfederung
- Seitenklappen
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65/22.5
Marke Achsen: Anders
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 35%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Marke des Aufbaus: pacton Profiliner
Wartung, Verlauf und Zustand
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Schäden: keines
Identifikation
Kennzeichen: OR-25-YH
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65/22.5
Akselfabrikat: Anders
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 35%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Karosserifabrikat: pacton Profiliner
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Registreringsnummer: OR-25-YH
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65/22.5
Marca de ejes: Anders
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 35%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Funcional
Marca carrocería: pacton Profiliner
Mantenimiento, historial y estado
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Daños: ninguno
Identificación
Matrícula: OR-25-YH
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65/22.5
Marque essieux: Anders
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 35%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Pratique
Marque de construction: pacton Profiliner
Entretien, historique et condition
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
Dommages: aucun
Identification
Numéro d'immatriculation: OR-25-YH
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65/22.5
Produkcja osi: Anders
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 35%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: pacton Profiliner
Obsługa serwisowa, historia i stan
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Uszkodzenia: brak
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OR-25-YH
- Luchtvering
- Zijkleppen
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65/22.5
Merk assen: Anders
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 35%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Merk opbouw: pacton Profiliner
Onderhoud, historie en staat
APK: gekeurd tot feb. 2026
Schade: schadevrij
Identificatie
Kenteken: OR-25-YH
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65/22.5
Marca de eixos: Anders
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 35%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Funcional
Marca da carroçaria: pacton Profiliner
Manutenção, histórico e estado
APK (MOT): testado até feb. 2026
Danos: nenhum
Identificação
Número de registo: OR-25-YH
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65/22.5
Марка мостов: Anders
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 35%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Марка кузова: pacton Profiliner
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Регистрационный номер: OR-25-YH
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65/22.5
Fabrikat av axlar: Anders
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 35%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: pacton Profiliner
Underhåll, historik och skick
MOT: besiktigat till feb. 2026
Skada på fordon: skadefri
Identifiering
Registreringsnummer: OR-25-YH