Naczepa firanka LAG BPW - DRUM

PDF
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa firanka LAG BPW - DRUM | Obrazek 13 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/13
PDF
3 950 €
Cena netto
≈ 16 780 zł
Kontakt z dealerem
Marka: LAG
Model: BPW - DRUM
Rocznik: 2012-09
Pierwsza rejestracja: 2012-09-20
Ładowność: 30 900 kg
Własna masa: 8 100 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia Lamswaarde6477 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 2384
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: długość - 13,91 m, szerokość - 2,55 m
Zabudowa
Tylne drzwi
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 750 mm
Pierwsza oś: 435/50R19.5
Druga oś: 435/50R19.5
Trzecia oś: 435/50R19.5
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa firanka LAG BPW - DRUM

Polski
Axle configuration
Tyre size: 435/50R19.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg

Maintenance
APK (MOT): tested until 10/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Identification
Registration number: OL-62-TK

Additional information
Please contact Bart Mostert or P. Mostert for more information
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 435/50R19.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-62-TK

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z P. Mostert
Achskonfiguration
Refenmaß: 435/50R19.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Identifikation
Kennzeichen: OL-62-TK

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Bart Mostert oder P. Mostert, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 435/50R19.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Identifikation
Registreringsnummer: OL-62-TK

Yderligere oplysninger
Kontakt P. Mostert for yderligere oplysninger
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 435/50R19.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Identificación
Matrícula: OL-62-TK

Información complementaria
Póngase en contacto con P. Mostert para obtener más información.
Configuration essieu
Dimension des pneus: 435/50R19.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OL-62-TK

Informations complémentaires
Veuillez contacter Bart Mostert ou P. Mostert pour plus d'informations
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen

= Bedrijfsinformatie =

als u vragen heeft, neem gerust contact met ons op.
u kunt ons bereiken op:
Tel. pokaż kontakty
email. pokaż kontakty

u kunt ons vinden op Facebook onder de naam ''P Mostert Import Export B.V.''
en op onze website ''pokaż kontakty kunt u video's van de voertuigen zien.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 435/50R19.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg

Onderhoud
APK: gekeurd tot okt. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Identificatie
Kenteken: OL-62-TK

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bart Mostert of P. Mostert
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 435/50R19.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg

Manutenção
APK (MOT): testado até okt. 2025

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Identificação
Número de registo: OL-62-TK

Informações adicionais
Contacte P. Mostert para obter mais informações
Конфигурация осей
Размер шин: 435/50R19.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OL-62-TK

Дополнительная информация
Свяжитесь с P. Mostert для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 435/50R19.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg

Underhåll
MOT: besiktigat till okt. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Identifiering
Registreringsnummer: OL-62-TK

Ytterligare information
Kontakta P. Mostert för mer information
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
3 950 € ≈ 16 780 zł
2012
Ładowność 30 900 kg Własna masa 8 100 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 780 zł
2012
Ładowność 30 900 kg Własna masa 8 100 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 780 zł
2012
Ładowność 30 900 kg Własna masa 8 100 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 250 € ≈ 18 050 zł
2009
Ładowność 31 900 kg Własna masa 7 100 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 21 030 zł
2014
Ładowność 31 000 kg Własna masa 7 114 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 450 € ≈ 14 650 zł
2013
Ładowność 31 980 kg Własna masa 7 020 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2015
Własna masa 7 920 kg Liczba osi 3
Holandia, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
od 19 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 450 € ≈ 14 650 zł
2013
Ładowność 32 060 kg Własna masa 6 940 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 120 zł
2012
Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 120 zł
2012
Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Kontakt z dealerem
4 750 € ≈ 20 180 zł
2012
Ładowność 32 000 kg Własna masa 7 000 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 750 € ≈ 28 670 zł
2014
Ładowność 31 500 kg Własna masa 6 500 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 15 930 zł
2007
Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 750 € ≈ 20 180 zł
2012
Ładowność 32 200 kg Własna masa 6 800 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 530 zł
2013
Ładowność 31 771 kg Własna masa 7 229 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 530 zł
2013
Ładowność 31 771 kg Własna masa 7 229 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
4 750 € ≈ 20 180 zł
2012
Ładowność 32 200 kg Własna masa 6 800 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 300 € ≈ 22 510 zł
2013
Ładowność 39 000 kg Własna masa 6 918 kg
Holandia, Veldhoven
BOSS MACHINERY B.V.
od 13 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 300 € ≈ 22 510 zł
2013
Ładowność 39 000 kg Pojemność 91,74 m³ Własna masa 6 918 kg Liczba osi 3
Holandia, Veldhoven
BOSS MACHINERY B.V.
od 13 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 750 € ≈ 20 180 zł
2014
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Holandia, Heeswijk-Dinther
GeoNed Trucks & Machines
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem