Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism

PDF
Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism - Autoline
Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism | Obrazek 10 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/10
PDF
13 200 €
Cena netto
≈ 55 140 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Krone
Rocznik: 2021-07
Pierwsza rejestracja: 2021-07-06
Ładowność: 32 714 kg
Własna masa: 6 286 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia Mill6568 km od Ciebie
Numer w ofercie dealera: 22147
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: 13,86 m × 2,55 m × 4 m
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 940 mm
Pierwsza oś: 385/65 R22.5
Druga oś: 385/65 R22.5
Trzecia oś: 385/65 R22.5
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: szary
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism

Polski
Our prices shown are net export per piece.
For information please call: pokaż kontakty (NL-GB-D)

We do our utmost to provide you with correct information of our displayed vehicles. No rights can be derived from the information shown on our website. Intermediate sales reserved.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65 R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%

Maintenance
APK (MOT): tested until 07/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65 R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2025

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Unsere Preise sind Nettoexportpreise pro Stück.
Für Informationen rufen Sie bitte an: pokaż kontakty (NL-GB-D)

Wir tun unser Möglichstes, um Ihnen korrekte Informationen über die ausgestellten Fahrzeuge zu geben. Aus den Informationen auf unserer Website können keine Rechte abgeleitet werden. Zwischenverkauf vorbehalten.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65 R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65 R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2025

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65 R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2025

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65 R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
30 pieces on stock. Free from damage!

= Bedrijfsinformatie =

Onze getoonde prijzen zijn netto export per stuk.
Voor informatie kunt u bellen: pokaż kontakty (NL-GB-D)

Wij doen onze uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van onze getoonde voertuigen. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de getoonde informatie op onze website. Tussenverkoop voorbehouden.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65 R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%

Onderhoud
APK: gekeurd tot jul. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%

Manutenção
APK (MOT): testado até jul. 2025

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65 R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2025

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65 R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%

Underhåll
MOT: besiktigat till jul. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
13 200 € ≈ 55 140 zł
2021
Ładowność 32 714 kg Własna masa 6 286 kg Liczba osi 3
Holandia, Mill
Kontakt z dealerem
15 860 € ≈ 66 260 zł
2021
Ładowność 32 714 kg Własna masa 6 286 kg Liczba osi 3
Holandia, Mill
Kontakt z dealerem
15 950 € ≈ 66 630 zł
2020
Ładowność 34 450 kg Własna masa 7 550 kg Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 45 740 zł
2019
Ładowność 34 569 kg Własna masa 6 431 kg Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
14 900 € ≈ 62 240 zł
2022
Ładowność 32 769 kg Własna masa 6 231 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
11 950 € ≈ 49 920 zł
2019
Ładowność 34 578 kg Własna masa 6 422 kg Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
17 400 € ≈ 72 690 zł
2022
Ładowność 32 538 kg Własna masa 6 462 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
15 900 € ≈ 66 420 zł
2023
Ładowność 32 770 kg Własna masa 6 230 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
15 900 € ≈ 66 420 zł
2023
Ładowność 32 770 kg Własna masa 6 230 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
17 400 € ≈ 72 690 zł
2022
Ładowność 32 538 kg Własna masa 6 462 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
17 400 € ≈ 72 690 zł
2022
Ładowność 32 538 kg Własna masa 6 462 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
17 400 € ≈ 72 690 zł
2022
Ładowność 32 538 kg Własna masa 6 462 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
17 400 € ≈ 72 690 zł
2022
Ładowność 32 538 kg Własna masa 6 462 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
17 400 € ≈ 72 690 zł
2022
Ładowność 32 538 kg Własna masa 6 462 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
15 900 € ≈ 66 420 zł
2023
Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
17 400 € ≈ 72 690 zł
2022
Ładowność 32 538 kg Własna masa 6 462 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
11 500 € ≈ 48 040 zł
2019
Ładowność 39 000 kg Własna masa 6 338 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
7 400 € ≈ 30 910 zł
2022
Ładowność 31 500 kg Własna masa 7 500 kg Liczba osi 3
Holandia, Oldenzaal
Kontakt z dealerem
16 900 € ≈ 70 600 zł
2023
Ładowność 26 553 kg Własna masa 5 447 kg Liczba osi 2
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
9 900 € ≈ 41 360 zł
2018
Ładowność 32 800 kg Pojemność 95 392 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 6 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem