Naczepa firanka Krone SDP 27 XL Code, Anti Vandalism






















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego





















































For information please call: pokaż kontakty (NL-GB-D)
We do our utmost to provide you with correct information of our displayed vehicles. No rights can be derived from the information shown on our website. Intermediate sales reserved.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65 R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
Maintenance
APK (MOT): tested until 07/2025
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Rozmiar opon: 385/65 R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2025
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Für Informationen rufen Sie bitte an: pokaż kontakty (NL-GB-D)
Wir tun unser Möglichstes, um Ihnen korrekte Informationen über die ausgestellten Fahrzeuge zu geben. Aus den Informationen auf unserer Website können keine Rechte abgeleitet werden. Zwischenverkauf vorbehalten.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65 R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Dækstørrelse: 385/65 R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2025
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Tamaño del neumático: 385/65 R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2025
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Dimension des pneus: 385/65 R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2025
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
= Bedrijfsinformatie =
Onze getoonde prijzen zijn netto export per stuk.
Voor informatie kunt u bellen: pokaż kontakty (NL-GB-D)
Wij doen onze uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van onze getoonde voertuigen. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de getoonde informatie op onze website. Tussenverkoop voorbehouden.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65 R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Onderhoud
APK: gekeurd tot jul. 2025
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Manutenção
APK (MOT): testado até jul. 2025
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Размер шин: 385/65 R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2025
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Däckets storlek: 385/65 R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Underhåll
MOT: besiktigat till jul. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra