Naczepa firanka Kögel Tautliner

PDF
Naczepa firanka Kögel Tautliner - Autoline
Naczepa firanka Kögel Tautliner | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa firanka Kögel Tautliner | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa firanka Kögel Tautliner | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa firanka Kögel Tautliner | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa firanka Kögel Tautliner | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa firanka Kögel Tautliner | Obrazek 6 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/6
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Marka: Kögel
Model: Tautliner
Rocznik: 2007-07
Pierwsza rejestracja: 2007-07-20
Ładowność: 34 960 kg
Własna masa: 7 040 kg
Całkowita masa: 42 000 kg
Lokalizacja: Holandia Barneveld6535 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: OR-67-GB
Data zamieszczenia: 5 cze 2025
Opis
Wymiary: długość - 13,9 m, szerokość - 2,55 m
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 9 020 mm
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa firanka Kögel Tautliner

Polski
Bodywork: Tarpaulin
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Technical condition: good
Visual appearance: average
Please contact Tjeerd Croezen or Tjeerd Croezen for more information
Budowa: Plandeka
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen lub Tjeerd Croezen
Aufbau: Plane
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen oder Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Karosseri: Presenningvogn
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Carrocería: Lona de toldo
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen o Tjeerd Croezen para obtener más información.
Construction: Bâché
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
État technique: bon
État optique: moyen
Veuillez contacter Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Opbouw: Huifzeil
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen of Tjeerd Croezen
Carroçaria: Lona
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Contacte Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen para obter mais informações
Кузов: Брезент
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen или Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Överbyggnad: Presenning
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen för mer information
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
2007
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Holandia, Oirschot
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 820 zł
2007
Ładowność 31 800 kg Własna masa 7 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 820 zł
2007
Ładowność 31 800 kg Własna masa 7 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
4 750 € ≈ 20 200 zł
2007
Własna masa 7 100 kg Liczba osi 2
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
7 500 € ≈ 31 900 zł
2007
Ładowność 40 800 kg Własna masa 7 500 kg
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2007
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Holandia, Oirschot
Kontakt z dealerem
6 250 € ≈ 26 580 zł
2007
Ładowność 31 700 kg Własna masa 7 300 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
6 250 € ≈ 26 580 zł
2007
Ładowność 31 700 kg Własna masa 7 300 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
3 000 € ≈ 12 760 zł
2007
Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 15 950 zł
2007
Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2007
Ładowność 31 400 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 7 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Oirschot
Kontakt z dealerem
7 750 € ≈ 32 960 zł
2007
Własna masa 8 190 kg Liczba osi 2
Holandia, Alkmaar
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 22 330 zł
2007
Ładowność 30 480 kg Własna masa 8 520 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
4 000 € ≈ 17 010 zł
2007
Ładowność 32 014 kg Własna masa 6 986 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
Kontakt z dealerem
naczepa firanka Pacton Kooiaap trailer gestuurd naczepa firanka Pacton Kooiaap trailer gestuurd naczepa firanka Pacton Kooiaap trailer gestuurd
3
Cena na żądanie
2007
Ładowność 34 220 kg Własna masa 8 780 kg Liczba osi 3
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 560 zł
2008
Ładowność 22 600 kg Własna masa 7 400 kg Liczba osi 2
Holandia, Groot-Ammers
Kontakt z dealerem
6 300 € ≈ 26 800 zł
2008
Ładowność 26 240 kg Własna masa 6 760 kg Liczba osi 2
Holandia, Beuningen
Kontakt z dealerem