Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp

































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




























Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 5%
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 5%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 5%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 5%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 5%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 5%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 5%
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 5%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 5%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 5%
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information