Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp | Obrazek 16 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/16
PDF
2 500 €
Cena netto
≈ 10 700 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Wielton
Rocznik: 2004-09
Pierwsza rejestracja: 2004-09-20
Ładowność: 27 700 kg
Własna masa: 6 300 kg
Całkowita masa: 34 000 kg
Lokalizacja: Holandia Susteren6603 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 005845+
Data zamieszczenia: wczoraj
Opis
Wymiary: 11,25 m × 2,55 m × 1,55 m
Osie
Marka: ROR
Liczba osi: 3
Pierwsza oś: 385/65 R - 22.5
Druga oś: 385/65 R - 22.5
Trzecia oś: 385/65 R - 22.5
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów Wielton NS34P , Container trailer , 3 ROR axles , drum brakes , air susp

Polski
Tyre size: 385/65 R - 22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 5%
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
Rozmiar opon: 385/65 R - 22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 5%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
Refenmaß: 385/65 R - 22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 5%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 385/65 R - 22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 5%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
Tamaño del neumático: 385/65 R - 22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 5%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
Dimension des pneus: 385/65 R - 22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 5%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
Bandenmaat: 385/65 R - 22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 5%
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
Tamanho dos pneus: 385/65 R - 22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 5%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
Размер шин: 385/65 R - 22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 5%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
Däckets storlek: 385/65 R - 22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 5%
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
2 500 € ≈ 10 700 zł
2004
Ładowność 27 700 kg Własna masa 6 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 700 zł
2005
Ładowność 27 700 kg Własna masa 6 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
1 950 € ≈ 8 346 zł
2004
Własna masa 6 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Ossendrecht
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 630 zł
2004
Ładowność 33 470 kg Własna masa 5 530 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
3 000 € ≈ 12 840 zł
2003
Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 630 zł
2005
Ładowność 34 670 kg Własna masa 4 330 kg Liczba osi 3
Holandia, Breda
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 700 zł
2005
Ładowność 34 300 kg Własna masa 4 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 630 zł
2003
Własna masa 4 840 kg
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 910 zł
2005
Własna masa 3 750 kg Liczba osi 3
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
3 450 € ≈ 14 770 zł
2004
Ładowność 35 200 kg Własna masa 3 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 630 zł
2002
Ładowność 39 000 kg Własna masa 5 340 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 410 zł
2002
Ładowność 34 200 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 3 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów Dennison 43640
1
5 750 € ≈ 24 610 zł
2004
Liczba osi 3
Holandia, Lemelerveld
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 21 190 zł
2004
Ładowność 33 705 kg Własna masa 4 295 kg Liczba osi 2
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 16 050 zł
2004
Ładowność 34 200 kg Własna masa 4 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 910 zł
2004
Ładowność 34 200 kg Własna masa 4 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2004
Ładowność 33 700 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 5 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Oirschot
Kontakt z dealerem