Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM | Obrazek 15 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/15
PDF
3 500 €
Cena netto
≈ 15 030 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Renders
Model: BPW - DRUM
Rocznik: 1995-10
Pierwsza rejestracja: 1995-10-31
Ładowność: 33 720 kg
Własna masa: 5 280 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia Lamswaarde6477 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 2181
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: długość - 9,55 m, szerokość - 2,5 m
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 500 mm
Pierwsza oś: 385/65R22.5
Druga oś: 385/65R22.5
Trzecia oś: 385/65R22.5
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: czarny
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów Renders BPW - DRUM

Polski
= Additional options and accessories =

- extendable

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg

Functional
Extendable superstructure: Yes

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Identification
Registration number: OL-83-DH

Additional information
Please contact Bart Mostert or P. Mostert for more information
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg

Funkcjonalność
Wysuwana nadbudowa: Tak

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-83-DH

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z P. Mostert
= Weitere Optionen und Zubehör =

- erweiterbar

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg

Funktionell
Ausziehbarer Aufbau: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Identifikation
Kennzeichen: OL-83-DH

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Bart Mostert oder P. Mostert, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Identifikation
Registreringsnummer: OL-83-DH

Yderligere oplysninger
Kontakt P. Mostert for yderligere oplysninger
= Más opciones y accesorios =

- extensible

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg

Funcional
Superestructura extensible: Sí

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Identificación
Matrícula: OL-83-DH

Información complementaria
Póngase en contacto con P. Mostert para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- extensible

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg

Pratique
Superstructure extensible: Oui

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OL-83-DH

Informations complémentaires
Veuillez contacter Bart Mostert ou P. Mostert pour plus d'informations
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- uitschuifbaar

= Bedrijfsinformatie =

als u vragen heeft, neem gerust contact met ons op.
u kunt ons bereiken op:
Tel. pokaż kontakty
email. pokaż kontakty

u kunt ons vinden op Facebook onder de naam ''P Mostert Import Export B.V.''
en op onze website ''pokaż kontakty kunt u video's van de voertuigen zien.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg

Functioneel
Uitschuifbare opbouw: Ja

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Identificatie
Kenteken: OL-83-DH

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bart Mostert of P. Mostert
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg

Funcional
Superestrutura extensível: Sim

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Identificação
Número de registo: OL-83-DH

Informações adicionais
Contacte P. Mostert para obter mais informações
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OL-83-DH

Дополнительная информация
Свяжитесь с P. Mostert для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg

Funktionell
Utdragbar kaross: Ja

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Identifiering
Registreringsnummer: OL-83-DH

Ytterligare information
Kontakta P. Mostert för mer information
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
3 450 € ≈ 14 820 zł
1995
Ładowność 26 740 kg Własna masa 3 260 kg Liczba osi 2
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 16 110 zł
1996
Własna masa 3 200 kg Liczba osi 2
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 16 110 zł
1996
Własna masa 3 200 kg Liczba osi 2
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
4 250 € ≈ 18 260 zł
1994
Własna masa 6 630 kg Liczba osi 3
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 740 zł
1994
Ładowność 36 000 kg Własna masa 6 860 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 740 zł
1995
Liczba osi 3
Holandia, Ossendrecht
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 15 030 zł
1996
Ładowność 32 420 kg Własna masa 6 580 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 15 030 zł
1991
Ładowność 32 180 kg Własna masa 6 820 kg Liczba osi 3
Holandia, Ossendrecht
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 15 030 zł
1991
Ładowność 36 140 kg Własna masa 6 860 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 960 zł
1999
Ładowność 33 750 kg Własna masa 5 250 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 670 zł
1995
Ładowność 33 540 kg Własna masa 5 460 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 960 zł
1999
Ładowność 33 750 kg Własna masa 5 250 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 460 zł
1999
Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 15 030 zł
1990
Ładowność 32 140 kg Własna masa 6 860 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 670 zł
1999
Ładowność 33 750 kg Własna masa 5 250 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
12 950 € ≈ 55 620 zł
1997
Ładowność 30 340 kg Własna masa 6 660 kg Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 15 030 zł
1997
Ładowność 32 000 kg Własna masa 4 880 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 960 zł
2008
Ładowność 36 940 kg Własna masa 6 060 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 970 zł
1995
Ładowność 26 650 kg Własna masa 3 350 kg Liczba osi 2
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem