Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in | Obrazek 11 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/11
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Marka: LAG
Model: 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in
Rocznik: 2002-03
Pierwsza rejestracja: 2002-03-08
Ładowność: 32 780 kg
Własna masa: 6 220 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia Born6602 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: OG-88-VY
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: długość - 10,2 m, szerokość - 2,55 m
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 400 mm
Stan
Stan: używane
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów LAG 30 FT Tipping chassis + 20 ft conection whit EBC Rotary Valve in

Polski
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Freek Van Erp for more information
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Freek Van Erp, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Lag 30 ft tiping

2002

Rotory vale Comav for agri sector / incl all extra parts for unloding

abs

20 ft twislocks

Disc brakes Bpw eco plus light

Lifting axle

Alcoa wheels

Tyres 80 %

Microfilter

big toolbox

top condition

= Meer informatie =

Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Freek Van Erp
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
naczepa do przewozu kontenerów LAG L.A.G. O-3-39 CD naczepa do przewozu kontenerów LAG L.A.G. O-3-39 CD naczepa do przewozu kontenerów LAG L.A.G. O-3-39 CD
3
4 450 € ≈ 18 880 zł
2006
Ładowność 35 550 kg Własna masa 3 450 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 15 910 zł
2002
Własna masa 3 120 kg Liczba osi 2
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 520 zł
2002
Ładowność 39 000 kg Własna masa 5 340 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 330 zł
2002
Ładowność 34 000 kg Własna masa 4 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 750 € ≈ 28 640 zł
2002
Ładowność 23 690 kg Własna masa 4 310 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 300 zł
2002
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 790 zł
2002
Ładowność 32 390 kg Własna masa 6 610 kg Liczba osi 3
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 760 zł
2003
Ładowność 33 860 kg Własna masa 5 140 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
11 950 € ≈ 50 700 zł
2015
Ładowność 35 420 kg Własna masa 3 580 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
4 290 € ≈ 18 200 zł
2001
Ładowność 34 060 kg Własna masa 4 940 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 15 910 zł
2001
Ładowność 34 000 kg Własna masa 5 400 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 300 zł
2001
Ładowność 32 390 kg Własna masa 6 610 kg Liczba osi 3
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 790 zł
2001
Ładowność 32 390 kg Własna masa 6 610 kg Liczba osi 3
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 33 730 zł
2003
Ładowność 34 300 kg Własna masa 4 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
3 000 € ≈ 12 730 zł
2003
Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 330 zł
2003
Ładowność 33 630 kg Własna masa 4 370 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 21 000 zł
2001
Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
22 500 € ≈ 95 460 zł
2024
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Holandia, Roggel
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 090 zł
2001
Ładowność 31 880 kg Własna masa 6 120 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem