Naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis

PDF
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 2
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 3
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 4
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 5
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 6
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 7
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 8
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 9
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 10
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 11
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 12
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 13
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 14
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 15
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 16
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 17
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 18
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 19
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 20
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 21
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 22
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 23
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 24
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 25
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 26
naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis obrazek 27
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/27
PDF
2 985 €
Cena netto
≈ 12 930 zł
Kontakt z dealerem
Marka:  Krone
Model:  20FT, bladvering, NL-chassis.
Typ:  naczepa do przewozu kontenerów
Rocznik:  1988-03
Pierwsza rejestracja:  1988-03-24
Ładowność:  24 462 kg
Własna masa:  3 538 kg
Całkowita masa:  28 000 kg
Lokalizacja:  Holandia Roosendaal6492 km od Ciebie
Data zamieszczenia:  ponad 1 miesiąc
Numer w ofercie dealera:  OH3906
Opis
Wymiary:  szerokość - 2,47 m
Osie
Marka:  ROR
Liczba osi:  2
Rozstaw osi:  5 900 mm
Koła bliźniacze: 
Pierwsza oś:  11R22.5
Druga oś:  11R22.5
Stan
Stan:  używane

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów Krone 20FT, bladvering, NL-chassis

Polski
= Additional options and accessories =

- Drumbrakes
- Leaf spring suspension

= Remarks =

1988 KRONE 20FT chassis with ROR axles and drum brakes, leaf suspension, curb weight: 3.538kg, GVW: 28.000kg, twin wheels, 11R22.5 tires (L: 6/7mm, 3/14mm: R: 6/8mm, 8/10mm), Dutch registration

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 11R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 45%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 65%; Tyre profile right outer: 50%

Functional
Make of bodywork: KRONE SZC20Z

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Identification
Registration number: OH-39-06
- Ресорно пружинно окачване
- Odpružení listovými pružinami
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Trommelbremsen

= Anmerkungen =

1988 KRONE 20FT Wechsellfahrgestell mit ROR-Achsen und Trommelbremsen, Blattfederung, Leergewicht: 3.538 kg, zul. Gesamtgewicht: 28.000 kg, Zwillingsbereifung, Bereifung 11R22.5 (L: 6/7mm, 3/14mm: R: 6/8mm, 8/10mm), niederländische Zulassung

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 11R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 45%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 65%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Marke des Aufbaus: KRONE SZC20Z
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: OH-39-06
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Dækstørrelse: 11R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 45%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 65%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Karosserifabrikat: KRONE SZC20Z
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: OH-39-06
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión

= Más información =

Tamaño del neumático: 11R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 45%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 65%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Marca carrocería: KRONE SZC20Z
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: OH-39-06
- Lehtijousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 11R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 45%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 65%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Marque de construction: KRONE SZC20Z
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: OH-39-06
- Lisnata opruga
- Rugós felfüggesztés
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory

= Więcej informacji =

Rozmiar opon: 11R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 45%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 65%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Marka konstrukcji: KRONE SZC20Z
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: OH-39-06
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- ROR-Assen
- Trommelremmen

= Bijzonderheden =

1988 KRONE 20FT-chassis met ROR assen en trommelremmen, bladvering, leeggewicht: 3.538kg, GVW: 28.000kg, dubbellucht, 11R22.5 banden (L: 6/7mm, 3/14mm: R: 6/8mm, 8/10mm), Nederlandse registratie

= Meer informatie =

Bandenmaat: 11R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 45%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 65%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Merk opbouw: KRONE SZC20Z
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: OH-39-06
- Bladfjæring
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas

= Mais informações =

Tamanho dos pneus: 11R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 45%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 65%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Marca da carroçaria: KRONE SZC20Z
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: OH-39-06
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Размер шин: 11R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 45%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 65%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Марка кузова: KRONE SZC20Z
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: OH-39-06
- Odpruženie listovými pružinami
- Bladfjäder
- Yaprak yaylı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
3 250 € ≈ 14 070 zł
1988
Własna masa 3 700 kg Liczba osi 2
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
2 750 € ≈ 11 910 zł
1988
Własna masa 3 590 kg Liczba osi 2
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 830 zł
1988
Ładowność 32 640 kg Własna masa 6 360 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 770 zł
2002
Ładowność 39 000 kg Własna masa 5 340 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 14 070 zł
2001
Własna masa 5 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 770 zł
2008
Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 770 zł
2008
Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 16 240 zł
1983
Liczba osi 2
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 985 € ≈ 30 250 zł
2013
Ładowność 35 400 kg Własna masa 5 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 830 zł
1989
Ładowność 26 978 kg Własna masa 3 022 kg Liczba osi 2
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
5 985 € ≈ 25 920 zł
2014
Ładowność 34 320 kg Własna masa 6 680 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
6 500 € ≈ 28 150 zł
2013
Ładowność 35 350 kg Własna masa 5 650 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 830 zł
1989
Ładowność 27 000 kg Własna masa 3 022 kg Liczba osi 2
Holandia, Lamswaarde
Kontakt z dealerem
2 985 € ≈ 12 930 zł
2005
Ładowność 30 270 kg Własna masa 3 230 kg Liczba osi 2
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 16 240 zł
2001
Ładowność 33 460 kg Własna masa 5 540 kg
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 750 € ≈ 24 900 zł
1983
Liczba osi 2
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 17 100 zł
1989
Własna masa 8 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 16 240 zł
1987
Własna masa 3 200 kg Liczba osi 2
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 15 160 zł
1990
Ładowność 32 140 kg Własna masa 6 860 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem