Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container | Obrazek 11 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/11
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Marka: Fliegl
Model: Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container
Rocznik: 2013-01
Pierwsza rejestracja: 2013-01-03
Ładowność: 36 120 kg
Własna masa: 2 880 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia Swifterbant6516 km od Ciebie
Numer w ofercie dealera: TTS008659
Data zamieszczenia: 22 mar 2025
Opis
Wymiary: długość - 7,6 m, szerokość - 2,55 m
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 6 250 mm
Stan
Stan: używane
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów Fliegl Apk-Tuv 01-2026 / 20 FT Container

Polski
Axle configuration
Brakes: disc brakes
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Maintenance
APK (MOT): tested until 01/2026

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Identification
Registration number: ON-89-XR

Additional information
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
Konfiguracja osi
Hamulce: hamulce tarczowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: ON-89-XR

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
Achskonfiguration
Bremsen: Scheibenbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Identifikation
Kennzeichen: ON-89-XR

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Bremser: skivebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Identifikation
Registreringsnummer: ON-89-XR

Yderligere oplysninger
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
Configuración de ejes
Frenos: frenos de disco
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Identificación
Matrícula: ON-89-XR

Información complementaria
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
Configuration essieu
Freins: freins à disque
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Identification
Numéro d'immatriculation: ON-89-XR

Informations complémentaires
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
Asconfiguratie
Remmen: schijfremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Onderhoud
APK: gekeurd tot jan. 2026

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Identificatie
Kenteken: ON-89-XR

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
Configuração dos eixos
Travões: travões de disco
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Manutenção
APK (MOT): testado até jan. 2026

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Identificação
Número de registo: ON-89-XR

Informações adicionais
Contacte Algemeen para obter mais informações
Конфигурация осей
Тормоза: дисковые тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: ON-89-XR

Дополнительная информация
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Bromsar: skivbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%

Underhåll
MOT: besiktigat till jan. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Identifiering
Registreringsnummer: ON-89-XR

Ytterligare information
Kontakta Algemeen för mer information
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
8 500 € ≈ 35 510 zł
2013
Ładowność 33 005 kg Własna masa 5 995 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2011
Ładowność 36 000 kg Własna masa 3 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 33 210 zł
2013
Ładowność 36 750 kg Własna masa 5 250 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
8 900 € ≈ 37 180 zł
2013
Ładowność 34 300 kg Własna masa 4 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 030 zł
2013
Ładowność 37 609 kg Własna masa 5 391 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
11 750 € ≈ 49 090 zł
2013
Ładowność 37 922 kg Własna masa 5 078 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Kontakt z dealerem
7 450 € ≈ 31 120 zł
2013
Ładowność 35 350 kg Własna masa 5 650 kg Liczba osi 3
Holandia, Oss
Kontakt z dealerem
8 900 € ≈ 37 180 zł
2013
Ładowność 34 300 kg Własna masa 4 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
11 950 € ≈ 49 920 zł
2013
Ładowność 38 347 kg Własna masa 4 653 kg Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2013
Ładowność 35 350 kg Własna masa 5 650 kg Liczba osi 3
Holandia, Breda
Kontakt z dealerem
6 400 € ≈ 26 740 zł
2013
Ładowność 34 730 kg Własna masa 4 270 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
7 750 € ≈ 32 380 zł
2013
Własna masa 5 391 kg Liczba osi 3
Holandia, Ossendrecht
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 030 zł
2013
Ładowność 37 609 kg Własna masa 5 391 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
24 900 € ≈ 104 000 zł
2013
Ładowność 24 880 kg Własna masa 14 120 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 030 zł
2014
Ładowność 29 581 kg Własna masa 2 419 kg Liczba osi 2
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
13 950 € ≈ 58 280 zł
2014
Ładowność 38 233 kg Własna masa 4 767 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
10 985 € ≈ 45 890 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
10 985 € ≈ 45 890 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
10 985 € ≈ 45 890 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
10 985 € ≈ 45 890 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem