Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT | Obrazek 10 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/10
PDF
5 950 €
Cena netto
≈ 25 440 zł
Kontakt z dealerem
Marka: D-Tec
Rocznik: 2008-09
Pierwsza rejestracja: 2008-09-10
Ładowność: 37 700 kg
Własna masa: 5 300 kg
Całkowita masa: 43 000 kg
Lokalizacja: Holandia Meerkerk6508 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: DT103346-2
Data zamieszczenia: 29 kwi 2025
Opis
Wymiary: szerokość - 2,47 m
Osie
Marka: SAF
Liczba osi: 3
Pierwsza oś: 385/55R22.5
Druga oś: 385/55R22.5
Trzecia oś: 385/55R22.5
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: czerwony
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FT-43-03V MULTI CHASSIS 20FT 40FT 45FT

Polski
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Tyre size: 385/55R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Extendable superstructure: Yes
Registration number: OK-90-PY
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
Rozmiar opon: 385/55R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Wysuwana nadbudowa: Tak
Numer rejestracyjny: OK-90-PY
Refenmaß: 385/55R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Kennzeichen: OK-90-PY
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 385/55R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Registreringsnummer: OK-90-PY
Tamaño del neumático: 385/55R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Superestructura extensible: Sí
Matrícula: OK-90-PY
Dimension des pneus: 385/55R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Superstructure extensible: Oui
Numéro d'immatriculation: OK-90-PY
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Bandenmaat: 385/55R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Uitschuifbare opbouw: Ja
Kenteken: OK-90-PY
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
Tamanho dos pneus: 385/55R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Superestrutura extensível: Sim
Número de registo: OK-90-PY
Размер шин: 385/55R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Регистрационный номер: OK-90-PY
Däckets storlek: 385/55R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Utdragbar kaross: Ja
Registreringsnummer: OK-90-PY
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
5 950 € ≈ 25 440 zł
2007
Ładowność 37 700 kg Własna masa 5 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
6 750 € ≈ 28 860 zł
2007
Ładowność 37 700 kg Własna masa 5 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Nieuwendijk
Kontakt z dealerem
9 000 € ≈ 38 470 zł
2008
Liczba osi 4
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 500 € ≈ 40 610 zł
2009
Ładowność 37 800 kg Własna masa 5 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
4 600 € ≈ 19 660 zł
2006
Ładowność 37 700 kg Własna masa 5 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Born auf dem Darß
Kontakt z dealerem
5 750 € ≈ 24 580 zł
2008
Ładowność 37 600 kg Własna masa 5 400 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
6 250 € ≈ 26 720 zł
2008
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Holandia, Oirlo
Kontakt z dealerem
5 400 € ≈ 23 080 zł
2008
Ładowność 37 600 kg Własna masa 5 400 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
6 400 € ≈ 27 360 zł
2007
Ładowność 37 017 kg Własna masa 3 983 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 21 160 zł
2008
Własna masa 5 380 kg Liczba osi 3
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
11 950 € ≈ 51 090 zł
2011
Ładowność 37 890 kg Własna masa 5 110 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
4 900 € ≈ 20 950 zł
2008
Ładowność 33 060 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 5 940 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
4 900 € ≈ 20 950 zł
2008
Ładowność 36 560 kg Własna masa 6 440 kg Liczba osi 3
Holandia, Saasveld
Kontakt z dealerem
6 985 € ≈ 29 860 zł
2008
Ładowność 35 600 kg Własna masa 3 400 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
6 985 € ≈ 29 860 zł
2008
Ładowność 36 300 kg Własna masa 2 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 440 zł
2007
Ładowność 37 017 kg Własna masa 3 983 kg Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
4 985 € ≈ 21 310 zł
2008
Ładowność 35 280 kg Własna masa 3 720 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
4 900 € ≈ 20 950 zł
2008
Ładowność 35 750 kg Własna masa 5 250 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 710 zł
2011
Ładowność 35 780 kg Własna masa 6 220 kg Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
4 985 € ≈ 21 310 zł
2008
Ładowność 33 600 kg Własna masa 5 400 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem