Nowa naczepa do przewozu kontenerów D-Tec FLEXITRAILER FT






Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















D-TEC FLEXITRAILER FT-LS-LS-S (S-Line). Multifunctional 3-axle container chassis, suitable for 45' (2-deck), 40' (2-deck), 30', 2x 20' and 20' containers at the rear.
D-TEC choose conventional braking system
Conventional air suspension
Valx axles with disk brakes Ø 430 mm, 9 tons. 120 offset wheels.
First axle can be raised automatically. Raising and lowering of the axle is managed by the EBS computer. Also operated by a switch on the chassis or by stepping on the brake 3x. With traction support: Increased maximum load on axles 2 and 3 by up to 130% up to 30 km/h.
Tire size 385/65 R22.5 tires. Fifth wheel height: 1180 mm.
Tire brand: Apollo Vredestein
Standard steel rims.
Removable steel container stops to guide the front of the container.
D-TEC select tire pressure monitoring system according to R141
Blue mudguards
Metallization of the upper part of the chassis (zincmetal coating treatment), except suspension points.
Paint coating 2K RAL 5015 or 9005, matt. (Paint directly on metal).
D-TEC select lighting brand.
Soc socket with 15 cores on the front side, together with sockets with 2x7 ISO N+S cores. Note: 2x7 pole is not allowed with ADR.
Flashing side signal lights
COC documents for country of destination.
ECE 70 marking plates
Available 3 identical units with EXW lift EXW Kesteren Netherlands - August/September 2024.