Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 18 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 19 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T | Obrazek 20 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/20
PDF
4 250 €
Cena netto
≈ 18 080 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Burg
Rocznik: 1998-05
Pierwsza rejestracja: 1998-05-20
Ładowność: 35 130 kg
Własna masa: 3 870 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia Goes6460 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 3537-CC
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: szerokość - 2,43 m
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 7 520 mm
Pierwsza oś: 385/65 R22.5
Druga oś: 385/65 R22.5
Trzecia oś: 385/65 R22.5
Hamulce
ABS
EBS
Dodatkowa komplektacja
Alufelgi
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów Burg BPO 12 27 CCXGX 01 TANK CHASSIS | 20-30ft * 3850 Kg * ADR * NL T

Angielski
= Weitere Optionen und Zubehör =

- 20 ft
- 30 ft
- ADR
- Luftfederung
- NL Registrierung
- Schlauch Rohr
- Tank Fahrgestel
- Tropfschale aus Edelstahl

= Firmeninformationen =

Besuchen Sie unsere Website pokaż kontakty für alle Fotos und ausführlichen Fahrzeuginformationen.

Warum Boon Trucks & Trailers:
- Ausgezeichneter Service
- Die größte Auswahl an gebrauchten Containerchassis aus Europa
- Unterstützung beim Export / Verschiffung
- Pflege der Zolldokumente
- Transport zum Hafen Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam/Zeebrugge
- Stapeln/laden möglich
- Transitnummer angeben
- Marktpreise
- Usw, usw…

Möchten Sie Ihr Fahrzeug verkaufen oder tauschen? Kontaktieren Sie uns per Mail, Telefon oder WhatsApp.

Öffnungszeiten:
Montag bis Freitag: 8:30 – 18:00
Samstag: nach Vereinbarung

pokaż kontakty

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 385/65 R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Allgemeiner Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: OF-09-NV
Seriennummer: XLK301227W0026167
= Additional options and accessories =

- 20 ft
- 30 ft
- ADR
- Air suspension
- Hose tube(s)
- NL registration
- Stainless steel drip tray
- Tank chassis

= Dealer information =

Visit our website pokaż kontakty to see all pictures and detailed vehicle information.

Why Boon Trucks & Trailers:
- Excellent service
- Largest stock of used containerchassis in Europe
- Guidance on exporting/shipping
- Taking care of customs documents
- Transport to ports Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam/Zeebrugge - Stacking/loading possible
- Taking care of transit number
- Market prices - Etc, etc, etc..

Sell or trade your own vehicle? Contact us via mail, phone or whatsapp.

Opening hours:
Monday to friday: 8:30 - 18:00
Saturday: on request

pokaż kontakty

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65 R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Condition
General condition: good
Visual appearance: average

Identification
Registration number: OF-09-NV
Serial number: XLK301227W0026167
= Plus d'options et d'accessoires =

- 20 ft
- 30 ft
- ADR
- Chassis Citernes
- NL inscription
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 385/65 R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
État général: bon
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: OF-09-NV
Numéro de série: XLK301227W0026167
= Aanvullende opties en accessoires =

- 20 ft
- 30 ft
- ADR
- Luchtvering
- NL registratie
- RVS Lekbak
- Slangenkoker(s)
- Tankchassis

= Bedrijfsinformatie =

Bezoek onze website pokaż kontakty voor alle foto's en uitgebreide voertuiginformatie.

Waarom Boon Trucks & Trailers
- Uitstekende service
- Grootste aanbod gebruikte containerchassis in Europa
- Begeleiding bij exporteren/verschepen
- Verzorgen douanedocumenten
- Transport haven Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam/Zeebrugge
- Stapelen/laden mogelijk
- Verzorgen exportkenteken
- Marktconforme prijzen
- Etc, etc, etc


Uw eigen voertuig verkopen of inruilen?
Mail, bel of app ons.

Openingstijden: ma t/m vr: 8:30 - 18:00 zaterdag: op afspraak

pokaż kontakty

Kantoor: pokaż kontakty
Pedro Boon: pokaż kontakty
Evert de Pagter: pokaż kontakty

pokaż kontakty

= Meer informatie =

Bandenmaat: 385/65 R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Algemene staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Kenteken: OF-09-NV
Serienummer: XLK301227W0026167
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
4 250 € ≈ 18 080 zł
1997
Ładowność 35 150 kg Własna masa 3 850 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Kontakt z dealerem
4 250 € ≈ 18 080 zł
1999
Ładowność 35 200 kg Własna masa 3 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 21 050 zł
2001
Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
3 450 € ≈ 14 670 zł
1997
Ładowność 35 010 kg Własna masa 3 990 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
3 200 € ≈ 13 610 zł
1998
Ładowność 35 130 kg Własna masa 3 870 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 800 zł
2000
Ładowność 35 200 kg Własna masa 3 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 330 zł
1996
Ładowność 34 440 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 4 560 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 330 zł
1996
Ładowność 34 440 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 4 560 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
4 900 € ≈ 20 840 zł
1998
Ładowność 33 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 4 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 330 zł
1996
Ładowność 34 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 5 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 22 330 zł
2004
Ładowność 34 020 kg Własna masa 4 980 kg Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
2 250 € ≈ 9 570 zł
1999
Ładowność 33 580 kg Własna masa 5 420 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Kontakt z dealerem
3 800 € ≈ 16 160 zł
1998
Ładowność 33 670 kg Własna masa 4 330 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 310 zł
2010
Ładowność 35 170 kg Własna masa 3 830 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 330 zł
1998
Ładowność 34 400 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 3 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 14 890 zł
1998
Ładowność 33 670 kg Własna masa 4 330 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 200 € ≈ 17 860 zł
1996
Własna masa 6 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Alkmaar
Kontakt z dealerem
3 350 € ≈ 14 250 zł
1998
Ładowność 27 240 kg Własna masa 3 260 kg Liczba osi 2
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 330 zł
1998
Ładowność 34 400 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 3 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 820 zł
1998
Własna masa 3 250 kg Liczba osi 2
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem