Naczepa do przewozu kontenerów BFT CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 18 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 19 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 20 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 21 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 22 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 23 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 24 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 25 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 26 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 27 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 28 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 29 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 30 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 31 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 32 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 33 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 34 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Obrazek 35 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/35
PDF
2 950 €
Cena netto
≈ 12 640 zł
Kontakt z dealerem
Rocznik: 1997-12
Pierwsza rejestracja: 1997-12-31
Ładowność: 33 660 kg
Własna masa: 5 840 kg
Całkowita masa: 39 500 kg
Lokalizacja: Belgia Meer - Hoogstraten6513 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 2528
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: szerokość - 2,5 m
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 710 mm
Pierwsza oś: 385/55R22.5
Druga oś: 385/55R22.5
Trzecia oś: 385/55R22.5
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: zielony
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów BFT CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR

Polski
Axle configuration
Tyre size: 385/55R22.5
Brakes: drum brakes
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Extendable superstructure: Yes

Condition
General condition: average
Technical condition: good
Visual appearance: average

Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information

= Dealer information =

pokaż kontakty
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/55R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Ausziehbarer Aufbau: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.

= Firmeninformationen =

pokaż kontakty
Dækstørrelse: 385/55R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig

= Forhandleroplysninger =

pokaż kontakty
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/55R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Superestructura extensible: Sí

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio

Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.

= Información de la empresa =

pokaż kontakty
Dimension des pneus: 385/55R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Superstructure extensible: Oui
État général: moyen
État technique: bon
État optique: moyen

= Information sur la société =

pokaż kontakty
Rozmiar opon: 385/55R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio

= Informacje o przedsiębiorstwie =

pokaż kontakty
IN VOORRAAD
MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR
3X CONTAINERCHASSIS 20 30 40 45 HIGHCUBE
LIFTAS
ABS
VIN W09140336SPL15034
VIN W09153336TPL15027
VIN XL93CU00SV0083067

= Bedrijfsinformatie =

WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
pokaż kontakty

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Uitschuifbare opbouw: Ja

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER

= Bedrijfsinformatie =

pokaż kontakty
Tamanho dos pneus: 385/55R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Superestrutura extensível: Sim
Estado geral: média
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média

= Informações do concessionário =

pokaż kontakty
Размер шин: 385/55R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее

= Информация о дилере =

pokaż kontakty
Däckets storlek: 385/55R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Utdragbar kaross: Ja
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt

= Information om företaget =

pokaż kontakty
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
2 850 € ≈ 12 220 zł
1997
Ładowność 33 660 kg Własna masa 5 840 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
2 850 € ≈ 12 220 zł
1996
Ładowność 33 900 kg Własna masa 5 600 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
2 750 € ≈ 11 790 zł
1996
Ładowność 36 600 kg Własna masa 4 900 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 710 zł
1998
Ładowność 34 160 kg Własna masa 4 840 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 710 zł
1996
Ładowność 36 320 kg Własna masa 5 680 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 710 zł
1998
Ładowność 34 180 kg Własna masa 4 820 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 930 zł
1997
Ładowność 35 000 kg Własna masa 4 000 kg Liczba osi 3
Belgia, Genk
Kontakt z dealerem
2 850 € ≈ 12 220 zł
1993
Ładowność 29 440 kg Własna masa 3 560 kg Liczba osi 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 710 zł
1994
Ładowność 30 050 kg Własna masa 5 950 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
3 000 € ≈ 12 860 zł
1999
Belgia, Torhout
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 930 zł
1999
Ładowność 35 404 kg Własna masa 3 596 kg Liczba osi 3
Belgia, Genk
Kontakt z dealerem
2 750 € ≈ 11 790 zł
1983
Ładowność 26 980 kg Własna masa 5 020 kg Liczba osi 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
3 200 € ≈ 13 720 zł
1994
Ładowność 30 940 kg Własna masa 7 060 kg Liczba osi 2
Belgia, Bree
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 16 070 zł
2001
Ładowność 37 450 kg Własna masa 5 550 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 16 070 zł
2001
Ładowność 37 750 kg Własna masa 5 250 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów Desot Skelet 20-30 ft
1
2 850 € ≈ 12 220 zł
2001
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 4 080 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 15 000 zł
1985
Ładowność 29 870 kg Własna masa 3 130 kg Liczba osi 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
2 850 € ≈ 12 220 zł
2004
Ładowność 25 080 kg Własna masa 2 920 kg Liczba osi 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
2 750 € ≈ 11 790 zł
2004
Ładowność 37 500 kg Własna masa 5 500 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 930 zł
2005
Ładowność 34 800 kg Własna masa 4 200 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem