Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori

PDF
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori | Obrazek 16 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/16
PDF
22 950 €
Cena netto
≈ 97 770 zł
Kontakt z dealerem
Rocznik: 2018-12
Pierwsza rejestracja: 2018-12-07
Ładowność: 33 289 kg
Własna masa: 8 711 kg
Całkowita masa: 42 000 kg
Lokalizacja: Holandia SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 21317
Data zamieszczenia: 25 lip 2025
Opis
Wymiary: 14,04 m × 2,6 m × 4 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,4 m × 2,5 m × 2,7 m
Tylne drzwi
Osie
Marka: SAF
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 910 mm
Pierwsza oś: 385/65R22.5
Druga oś: 385/65R22.5
Trzecia oś: 385/65R22.5
Hamulce
ABS
Dodatkowa komplektacja
Winda hydrauliczna
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: biały

Dodatkowy opis — Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SCB*S3B,Thermo King SLXi Spectrum,loadinglift,270 cm hoog ,flori

Polski
= Additional options and accessories =

- Air suspension system
- Disc brakes
- Multi / Dual temp
- Thermoking

= Remarks =

Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

Homepage: pokaż kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 32%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 31%; Tyre profile right: 30%

Functional
Tail lift: D Hollandia DHSMR.20, slider lift, 2000 kg
Cooling engine: diesel and electric (20190 operating hours diesel; 323 electric)
Wall thickness: 5 mm

Maintenance
APK (MOT): tested until 12/2025

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average

Identification
Registration number: OR-68-PS

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen
- Thermoking

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Thermo King

= Firmeninformationen =

Homepage: pokaż kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 32%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 31%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Ladebordwand: D Hollandia DHSMR.20, unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (20190 Betriebsstunden Diesel; 323 elektrisch)
Wandstärke: 5 mm

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 12.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich

Identifikation
Kennzeichen: OR-68-PS

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 32%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 31%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Læssebagsmæk: D Hollandia DHSMR.20, skydelift, 2000 kg
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (20190 driftstimer diesel; 323 elektrisk)
Vægtykkelse: 5 mm

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil dec. 2025

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig

Identifikation
Registreringsnummer: OR-68-PS

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Multi / Dual temp
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 32%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 31%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Trampilla elevadora: D Hollandia DHSMR.20, trampilla elevadora, 2000 kg
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (20190 horas de funcionamiento diésel; 323 eléctrico)
Grosor del tabique: 5 mm

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta dic. 2025

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio

Identificación
Matrícula: OR-68-PS

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Suspension pneumatique
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 32%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 31%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Trappe de chargement: D Hollandia DHSMR.20, soupape inférieure, 2000 kg
Moteur frigorifique: diesel et électrique (20190 heures de fonctionnement diesel; 323 électrique)
Épaisseur de paroi: 5 mm

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à déc. 2025

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen

Identification
Numéro d'immatriculation: OR-68-PS

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 32%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 31%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%

Funkcionális
Hátsó ajtó: D Hollandia DHSMR.20, onderschuifklep, 2000 kg
Hűtőmotor: dízel és elektromos (20190 üzemóra dízel; 323 elektromos)
Falvastagság: 5 mm

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg dec. 2025

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: átlagos

Azonosítás
Rendszám: OR-68-PS

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 32%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 31%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: D Hollandia DHSMR.20, Winda załadowcza, 2000 kg
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (20190 godziny pracy olej napędowy; 323 elektryczny)
Grubość ściany: 5 mm

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do dec. 2025

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OR-68-PS

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking
= Aanvullende opties en accessoires =

- Lucht veringsysteem
- Multi / Dual temp
- Schijfremmen
- Thermoking

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: pokaż kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 32%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 31%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Laadklep: D Hollandia DHSMR.20, onderschuifklep, 2000 kg
Koelmotor: diesel en elektrisch (20190 draaiuren diesel; 323 elektrisch)
Wanddikte: 5 mm

Onderhoud
APK: gekeurd tot dec. 2025

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld

Identificatie
Kenteken: OR-68-PS

Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Opções e acessórios adicionais =

- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Thermoking
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 32%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 31%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Monta-cargas: D Hollandia DHSMR.20, elevação do deslizador, 2000 kg
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (20190 horas de funcionamento diesel; 323 elétrico)
Espessura da parede: 5 mm

Manutenção
APK (MOT): testado até dec. 2025

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média

Identificação
Número de registo: OR-68-PS

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 32%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 31%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: D Hollandia DHSMR.20, заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (20190 часы работы дизельное топливо; 323 электрический)
Толщина стенки: 5 mm

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до dec. 2025

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее

Идентификация
Регистрационный номер: OR-68-PS

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 32%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 31%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Baklucka: D Hollandia DHSMR.20, underschuifklep, 2000 kg
Motor för kylning: diesel och el (20190 körtimmar diesel; 323 elektriska)
Väggtjocklek: 5 mm

Underhåll
MOT: besiktigat till dec. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt

Identifiering
Registreringsnummer: OR-68-PS

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
23 900 € ≈ 101 800 zł
2018
Liczba osi 3
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
23 900 € ≈ 101 800 zł
2018
Ładowność 32 543 kg Własna masa 9 457 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
24 600 € ≈ 104 800 zł
2018
5 137 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 507 kg Liczba osi 3
Holandia, Heteren
Kontakt z dealerem
23 800 € ≈ 101 400 zł
2018
6 914 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 507 kg Liczba osi 3
Holandia, Heteren
Kontakt z dealerem
22 900 € ≈ 97 550 zł
2018
Ładowność 30 750 kg Własna masa 8 250 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
24 900 € ≈ 106 100 zł
2018
Ładowność 33 175 kg Własna masa 8 825 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
14 950 € ≈ 63 690 zł
2017
Ładowność 32 568 kg Własna masa 9 432 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
24 900 € ≈ 106 100 zł
2018
Ładowność 32 495 kg Własna masa 9 505 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
27 900 € ≈ 118 900 zł
2018
Ładowność 30 487 kg Własna masa 8 513 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
24 350 € ≈ 103 700 zł
2017
Ładowność 32 835 kg Własna masa 9 165 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
21 400 € ≈ 91 160 zł
2019
Liczba osi 3
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
24 900 € ≈ 106 100 zł
2017
Ładowność 32 835 kg Własna masa 9 165 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
26 600 € ≈ 113 300 zł
2018
2 846 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Pojemność 88,49 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 927 kg Liczba osi 3
Holandia, Heteren
Kontakt z dealerem
23 950 € ≈ 102 000 zł
2019
Ładowność 33 942 kg Własna masa 8 058 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
24 400 € ≈ 103 900 zł
2017
Liczba osi 3
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
26 100 € ≈ 111 200 zł
2018
12 317 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Holandia, Heteren
Kontakt z dealerem
26 900 € ≈ 114 600 zł
2018
Ładowność 32 813 kg Własna masa 9 187 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
23 750 € ≈ 101 200 zł
2019
Ładowność 33 080 kg Własna masa 8 920 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Louis Boon Trucks & Trailers BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem