Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull 3-ASS KOELOPLEGGER
















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego



















- Air suspension
- Cooling/freezing system
- Disc brakes
= Remarks =
Cool unit brand: Carrier
= More information =
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Make of bodywork: CARRIER VECTOR 1850 MT
Cooling engine: diesel and electric (16916 operating hours diesel; 2734 electric)
Cool unit make: Carrier
Please contact Gert Woudenberg for more information
- Дискови спирачки
- Система за охлаждане/замразяване
- Chladicí/mrazicí systém
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Značka karoserie: CARRIER VECTOR 1850 MT
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (16916 provozní hodiny diesel; 2734 elektrický)
- Kühl-/Tiefkühlanlage
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Carrier
= Weitere Informationen =
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Marke des Aufbaus: CARRIER VECTOR 1850 MT
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (16916 Betriebsstunden Diesel; 2734 elektrisch)
Wenden Sie sich an Gert Woudenberg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Køle-/frysesystem
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Karosserifabrikat: CARRIER VECTOR 1850 MT
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (16916 driftstimer diesel; 2734 elektrisk)
- Δισκόφρενα
- Σύστημα ψύξης/κατάψυξης
- Frenos de disco
- Instalación frigorífica
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Marca carrocería: CARRIER VECTOR 1850 MT
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (16916 horas de funcionamiento diésel; 2734 eléctrico)
- Jäähdytys-/pakastusjärjestelmä
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Installation frigorifique
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Marque de construction: CARRIER VECTOR 1850 MT
Moteur frigorifique: diesel et électrique (16916 heures de fonctionnement diesel; 2734 électrique)
- Sustav hlađenja/zamrzavanja
- Zračni ovjes
- Hűtő-fagyasztó rendszer
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
= További információk =
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Karosszéria gyártmánya: CARRIER VECTOR 1850 MT
Hűtőmotor: dízel és elektromos (16916 üzemóra dízel; 2734 elektromos)
- Chłodnie
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Marka konstrukcji: CARRIER VECTOR 1850 MT
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (16916 godziny pracy olej napędowy; 2734 elektryczny)
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Marzena Lewandowska
- Freni a disco
- Sistema di raffreddamento/congelamento
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg
Marca della carrozzeria: CARRIER VECTOR 1850 MT
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (16916 ore di funzionamento diesel; 2734 elettrico)
- 34-palletten
- Koelmotor
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Info: Gert Woudenberg: pokaż kontakty Marzena : pokaż kontakty Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van het object. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleent aan de informatie op onze website. Prijzen zijn exclusief onze transport service naar de haven of export documenten vanaf 150 euro. Bezoek onze website pokaż kontakty voor meer foto,s
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Merk opbouw: CARRIER VECTOR 1850 MT
Koelmotor: diesel en elektrisch (16916 draaiuren diesel; 2734 elektrisch)
Merk koeleenheid: Carrier
Neem voor meer informatie contact op met Gert Woudenberg of Marzena Lewandowska
- Luftfjæring
- Skivebremser
- Sistema de refrigeração/congelação
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Marca da carroçaria: CARRIER VECTOR 1850 MT
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (16916 horas de funcionamento diesel; 2734 elétrico)
- Sistem de răcire/congelare
- Suspensie pneumatică
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
- Система охлаждения/замораживания
= Дополнительная информация =
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Марка кузова: CARRIER VECTOR 1850 MT
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (16916 часы работы дизельное топливо; 2734 электрический)
- Kotúčové brzdy
- Systém chladenia/mrazenia
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Značka karosérie: CARRIER VECTOR 1850 MT
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (16916 prevádzkové hodiny diesel; 2734 elektrický)
- Kyl-/fryssystem
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Fabrikat av karosseri: CARRIER VECTOR 1850 MT
Motor för kylning: diesel och el (16916 körtimmar diesel; 2734 elektriska)
- Havalı süspansiyon
- Soğutma/dondurma sistemi