ClassTrucks Poland
ClassTrucks Poland
W sprzedaży: 102 ogłoszenia
od 8 lat na Autoline
Telefony sprawdzone
W sprzedaży: 102 ogłoszenia
od 8 lat na Autoline

Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle

PDF
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle | Obrazek 17 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/17
PDF
21 700 €
≈ 92 870 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Krone
Pierwsza rejestracja: 2018-05
Przebieg: 3 200 km
Pojemność: 87,35 m³
Ładowność: 27 000 kg
Własna masa: 8 813 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Polska Rawa Mazowiecka7415 km to "United States/Columbus"
Data zamieszczenia: 2 cze 2025
Autoline ID: BQ45539
Opis
Pojemność: 33 palet
Wymiary: 13,4 m × 2,46 m × 2,65 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,4 m × 2,46 m × 2,65 m
Tylne drzwi
Osie
Marka: SAF
Liczba osi: 3
Zawieszenie: pneumatyczne/pneumatyczne
Hamulce: disc
Pierwsza oś: 385/65R22.5, hamulce - disc
Druga oś: 385/65R22.5, hamulce - disc
Trzecia oś: 385/65R22.5
Tylna oś: hamulce - disc
Hamulce
EBS
Dodatkowa komplektacja
Chłodnia
Dodatkowe wyposażenie
Skrzynka narzędzi
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
VIN: WKESD000000816846
Kolor: biały

Dodatkowy opis — Naczepa chłodnia Krone SDR Double Deck Cool Liner FP60 ThermoKing SLXi 300 Lifting Axle

Polski
Chladící jednotka – THERMO KING SLXi 300; dieselová a elektrická
Výrobce náprav – SAF nápravy
Úplné vzduchové odpružení
Izolované zadní dveře se 4 ocelovými pojistnými tyčemi
FP izolovaná bočnice; 60 mm
Skříň na nářadí; PVC; levá strana za nápravami; rozměry zhruba 650x490x450 mm
Plastová palivová nádrž pro zhruba 240 litrů; otevírání nádrže na obou stranách; kryt s cylindrickým
Brzdový systém EBS; 2S/2M; 2 senzory na 1 nápravě
1 pár ložených zámků; vodorovně vložených do bočních stěn
Kotoučové brzdy 430 mm
včetně 2 senzorů teploty
Ventilační klapka; na přední straně; v horní části levé strany; ventilační klapka; malá; vzadu; prav
Ovládání zdvižné nápravy pro 1. nápravu
Nízkohlučná hliníková podlaha; vhodná pro podlahu PIEK; testována podle CSC/EN 283; zesílená
Držák rezervního kola jako fixní koš pro jedno rezervní kolo; pravá strana; zadní nápravy; druhý drž
1 rezervní kolo
(6+1) pneumatiky – 385/65R22.5
12 sad dvoupodlažních kolejnic; typ Airline; vložených do bočních stěn; plná délka 1600 mm
Nakládací kapacita 33 / 66 europalet
Vnitřní délka/šířka/výška – 1331 cm/246 cm/265 cm
Celková hmotnost vozidla – 39 000 kg
Vlastní hmotnost – 8 813 kg
3 nápravy
Paletový box pro 24 europalet
Agregat chłodniczy - THERMO KING SLXi 300, diesel i elektryczny
Producent osi - osie SAF
Pełne zawieszenie pneumatyczne
Izolowane podwójne tylne drzwi z 4 stalowymi ryglami
Izolowana ściana boczna FP, 60 mm
Skrzynka narzędziowa PCV, lewa strona za osiami, wymiary około. 650x490x450mm
Plastikowy zbiornik paliwa na około 240 l, otwór zbiornika z obu stron osłona z zamkiem bębenkowym
Układ hamulcowy EBS, 2S/2M, 2 czujniki na 1 osi
1 para (pary) szyn blokujących ładunki, poziomo, wsuniętych w ściany boczne
Hamulce tarczowe 430 mm
w tym 2 czujniki temperatury
Klapa wentylacyjna na ścianie przedniej u góry po lewej stronie Klapa wentylacyjna mała z tyłu po pr
Sterowanie osi podnoszonej dla 1. osi
Cicha podłoga aluminiowa, odpowiednia do podłogi PIEK, przetestowana zgodnie z CSC/EN 283, wzmocnion
Uchwyt na koło zapasowe jako kosz stały na jedno koło zapasowe,_x000D_
prawa strona, za osiami, drug
1 koło zapasowe
(6+1) opony - 385/65R22,5
12 kompletów relingów dla II kondygnacji typu Airline wbudowanych w ściany boczne na wysokości 1600
Ładowność 33/66 palet euro
Długość/szerokość/wysokość wewnętrzna - 1331cm/246cm/265cm
Całkowita masa pojazdu: 39.000 kg
Masa własna - 8 813 kg
3 osie
Skrzynia paletowa na 24 europalety
Front Axle - Max Axle Load: 9000
Front Axle - Ratio Left: 70
Front Axle - Ratio Right: 70
Front Axle - Suspension: air
Rear Axle - Max Axle Load: 9000
Rear Axle - Ratio Left: 70
Rear Axle - Ratio Right: 70
Rear Axle - Suspension: air
Rear Mid Axle - Max Axle Load: 9000
Rear Mid Axle - Ratio Left: 70
Rear Mid Axle - Ratio Right: 70
Rear Mid Axle - Suspension: air
Cooling unit - THERMO KING SLXi 300
diesel and electrical
Insulated double rear doors with 4 steel lockrods
FP insulated sidewall
60 mm
PVC
left side behind the axles
dimensions
approx. 650x490x450 mm
Fuel tank plastic
for approximately 240 ltr
tank opening
on both sides
cover with cylinder lock
2S/2M
2 sensors on 1 axle
1 pair(s) of load lock rails
horizontally
inserted into side walls
Disc brakes 430 mm
incl. 2 temperature sensor
Ventilation flap
at the front wall
at top of left side
Ventilation flap
small
at rear
right si
Lift axle control for 1st axle
Low noise aluminium floor
suitable for PIEK floor
tested
according to CSC/EN 283
reinforced at re
Spare wheel holder as fixed basket for one spare wheel
right side
behind axles
2nd spare wheel ho
1 spare wheel
(6+1) tyres - 385/65R22.5
12 sets of double deck rails
type Airline
inserted into side walls
full length 1.600 mm from the
Loading capacity 33 / 66 euro paletts
Internal Length/width/heigth - 1331cm/246cm/265cm
Pallet box for 24 Euro-pallets
Pokaż cały komentarz
Kühleinheit - THERMO KING SLXi 300, Diesel und elektrisch
Achsenhersteller - SAF-Achsen
Vollluftfederung
Isolierte Doppelhecktüren mit 4 Stahlverriegelungsstangen
FP-isolierte Seitenwand, 60 mm
Werkzeugkasten, PVC, linke Seite hinter den Achsen, Abmessungen_x000D_
ca. 650 x 490 x 450 mm
Kraftstofftank Kunststoff, für ca. 240 ltr., Tanköffnung_x000D_
beidseitig Deckel mit Zylinderschlos
EBS-Bremssystem, 2S/2M, 2 Sensoren an 1 Achse
1 Paar Ladungssicherungsschienen, horizontal in Seitenwände eingesteckt
Scheibenbremsen 430 mm
inkl. 2 Temperatursensor
Lüftungsklappe, an der Vorderwand, oben links, Lüftungsklappe, klein, hinten, rechte Seite, auf halb
Liftachssteuerung für 1. Achse
Aluminiumboden geräuscharm, geeignet für PIEK-Boden, getestet_x000D_
nach CSC/EN 283, hinten verstär
Ersatzradhalter als fester Korb für ein Ersatzrad,_x000D_
rechte Seite, hinter den Achsen, 2. Ersatz
1 Ersatzrad
(6+1) Reifen - 385/65R22.5
12 Sätze Doppelstockschienen, Typ Airline, in Seitenwände eingesetzt, volle Länge 1.600 mm vom Dach,
Ladekapazität 33 / 66 Europaletten
Interne Länge/Breite/Höhe - 1331cm/246cm/265cm
Gesamtgewicht des Fahrzeugs: 39.000 kg
Eigengewicht - 8 813 kg
3 Achsen
Palettenbox für 24 Europaletten
Unidad de refrigeración - THERMO KING SLXi 300, diesel y eléctrica
Productor de ejes - Ejes SAF
Suspensión neumática completa
Puertas traseras dobles aisladas con 4 barras de bloqueo de acero
Pared lateral con aislamiento FP, 60 mm
Caja de herramientas, PVC, lado izquierdo detrás de los ejes, dimensiones_x000D_
aprox. 650x490x450m
Depósito de combustible de plástico, para aproximadamente 240 ltr., apertura del depósito en ambos l
Sistema de frenos EBS, 2S/2M, 2 sensores en 1 eje
1 par(es) de rieles de bloqueo de carga, horizontalmente, insertados en las paredes laterales
Frenos de disco 430 mm
incluido 2 sensores de temperatura
Trampilla de ventilación, en la pared frontal, en la parte superior del lado izquierdo, Trampilla de
Control del eje elevable para el 1.er eje
Suelo de aluminio silencioso, adecuado para suelo PIEK, probado_x000D_
según CSC/EN 283, reforzado e
Soporte de rueda de repuesto como cesta fija para una rueda de repuesto,_x000D_
lado derecho, detrás
1 rueda de repuesto
(6+1) neumáticos - 385/65R22.5
12 juegos de rieles de doble piso, tipo Airline, insertados en paredes laterales, longitud total 1.6
Capacidad de carga 33 / 66 euro palets
Largo/ancho/alto interno - 1331cm/246cm/265cm
Peso bruto vehicular: 39.000 kg
Peso propio - 8 813 kg
3 ejes
Caja palet para 24 europalets
Groupe frigorifique - THERMO KING SLXi 300, diesel et électrique
Producteur d'essieux - Essieux SAF
Suspension pneumatique complète
Portes arrière doubles isolées avec 4 verrous en acier
Flanc isolé FP, 60 mm
Boîte à outils, PVC, côté gauche derrière les essieux, dimensions_x000D_
environ. 650x490x450mm
Réservoir de carburant en plastique, pour environ 240 litres, ouverture du réservoir_x000D_
des deux
Système de freinage EBS, 2S/2M, 2 capteurs sur 1 essieu
1 paire(s) de rails de verrouillage de charge, horizontalement, insérés dans les parois latérales
Freins à disque 430 mm
incl. 2 capteurs de température
Volet d'aération, sur la paroi avant, en haut du côté gauche, Volet d'aération, petit, à l'arrière,
Commande d'essieu relevable pour le 1er essieu
Plancher en aluminium à faible bruit, adapté au sol PIEK, testé_x000D_
selon CSC/EN 283, renforcé à
Support de roue de secours comme panier fixe pour une roue de secours,_x000D_
côté droit, derrière l
1 roue de secours
(6+1) pneus - 385/65R22.5
12 ensembles de rails à double étage, type Airline, insérés dans les parois latérales, pleine longue
Capacité de chargement 33 / 66 palettes euro
Longueur interne/largeur/hauteur - 1331cm/246cm/265cm
Poids total en charge du véhicule : 39 000 kg
Poids propre - 8 813 kg
3 essieux
Caisse-palette pour 24 europalettes
Aušinimo agregatas - THERMO KING SLXi 300, dyzelinis ir elektrinis
Ašių gamintojas - SAF ašys
Pilna pneumatinė pakaba
Izoliuotos dvigubos galinės durys su 4 plieniniais užraktais
FP izoliuota šoninė sienelė, 60 mm
Įrankių dėžė, PVC, kairė pusė už ašių, matmenys apytiksliai 650x490x450 mm
Degalų bakas plastikinis, už maždaug 240 ltr., bako anga iš abiejų pusių uždengti cilindrine spyna
EBS-stabdžių sistema, 2S/2M, 2 davikliai ant 1 ašies
1 pora krovinių užraktų bėgių, horizontaliai, įkišti į šonines sienas
Diskiniai stabdžiai 430 mm
įskaitant 2 temperatūros jutiklis
Vėdinimo sklendė, priekinėje sienelėje, kairėje pusėje, Vėdinimo sklendė, mažas, gale, dešinėje pusė
Pakeltos ašies valdymas 1-ai ašiai
Mažaus triukšmo aliuminio grindys, tinkamos PIEK grindims, išbandytos pagal CSC/EN 283, sustiprinta
Atsarginio rato laikiklis kaip fiksuotas krepšys vienam atsarginiam ratui,_x000D_
dešinė pusė, už aš
1 atsarginis ratas
(6+1) padangos - 385/65R22,5
2 komplektų dviaukščių bėgių, tipo Airline, įstatytų į šonines sienas, visas ilgis 1600 mm nuo stogo
Pakrovimo talpa 33 / 66 euro paletės
Vidinis ilgis/plotis/aukštis - 1331cm/246cm/265cm
Bendras automobilio svoris: 39 000 kg
Savas svoris - 8 813 kg
3 ašys
Padėklų dėžė 24 euro padėklams
Koelunit - THERMO KING SLXi 300, diesel en elektrisch
Assen producent - SAF assen
Volledige luchtvering
Geïsoleerde dubbele achterdeuren met 4 stalen sluitstangen
FP geïsoleerde zijwand, 60 mm
Gereedschapskist, PVC, linkerzijde achter de assen, afmetingen_x000D_
ca. 650x490x450mm
Brandstoftank kunststof, voor circa 240 ltr., tankopening aan beide zijden, deksel met cilinderslot
EBS-remsysteem, 2S/2M, 2 sensoren op 1 as
1 paar laadvergrendelingsrails, horizontaal, in de zijwanden
Schijfremmen 430 mm
incl. 2 temperatuursensoren
Ventilatieklep, aan de voorwand, linksboven, Ventilatieklep, klein, aan de achterkant, rechterkant,
Liftasregeling voor 1e as
Low noise aluminium vloer, geschikt voor PIEK vloer, getest_x000D_
volgens CSC/EN 283, verstevigd aa
Reservewielhouder voor één reservewiel,
rechterzijde, achter assen, 2e reservewielhouder, tegenover
1 reservewiel
(6+1) banden - 385/65R22.5
12 sets dubbeldek rails, type Airline, in zijwanden gestoken, volledige lengte 1.600 mm vanaf het da
Laadvermogen 33 / 66 europallets
Interne lengte/breedte/hoogte - 1331cm/246cm/265cm
Totaalgewicht: 39.000 kg
Eigen gewicht - 8 813 kg
3 assen
Palletbox voor 24 europallets
Unitate de răcire - THERMO KING SLXi 300, diesel și electrică
Producător de punți - punți SAF
Suspensie pneumatică completă
Uși duble spate izolate cu 4 broaște de blocare din oțel
Perete lateral izolat FP, 60 mm
Cutie de scule, PVC, partea stângă în spatele osiilor, dimensiuni
aprox. 650x490x450 mm
Rezervor de combustibil din plastic, pentru aproximativ 240 l, deschidere rezervor
pe ambele părți,
Sistem de frânare EBS, 2S/2M, 2 senzori pe 1 axă
1 pereche (perechi) de șine de blocare a încărcăturii, orizontale, inserate în pereții laterali
Frâne pe disc de 430 mm
incl. 2 senzori de temperatură
Clapetă de ventilație, la peretele frontal, în partea superioară a părții stângi, clapetă de ventila
Comandă de ridicare a axei pentru prima axă
Podeaua din aluminiu cu zgomot redus, potrivită pentru podeaua PIEK, testată
în conformitate cu CSC/
Suport pentru roata de rezervă ca și coș fix pentru o roată de rezervă,
partea dreaptă, în spatele a
1 roată de rezervă
(6+1) anvelope - 385/65R22.5
12 seturi de șine duble de punte, tip Airline, inserate în pereții laterali, pe toată lungimea 1.600
Capacitate de încărcare 33 / 66 europaleți
Lungime/lățime/Înălțime interioară - 1331cm/246cm/265cm
Greutatea brută a vehiculului: 39.000 kg
Greutate proprie - 8 813 kg
3 axe
Cutie de paleți pentru 24 de europaleți
Холодильная установка - THERMO KING SLXi 300, дизельный и электрический
Производитель осей - SAF
Полная пневматическая подвеска
Утепленные двойные задние двери с 4 стальными замками
Изолированная боковая стенка FP, 60 мм
Ящик для инструментов, ПВХ, левая сторона за осями, размеры_x000D_
ок. 650х490х450 мм
Топливный бак пластиковый, примерно на 240 литров, отверстие бака
с обеих сторон, крышка с цилиндров
EBS-тормозная система, 2S/2M, 2 датчика на 1 ось
1 пара направляющих для грузовых замков, горизонтально, вставленных в боковые стенки
Дисковые тормоза 430 мм
вкл. 2 датчика температуры
Вентиляционная заслонка, на передней стенке, вверху слева, Вентиляционная заслонка, малая, сзади, сп
Управление подъемной осью для 1-й оси
Алюминиевый пол с низким уровнем шума, подходит для пола PIEK, протестирован
согласно CSC/EN 283, ус
Держатель запасного колеса в виде фиксированной корзины для одного запасного колеса, правая сторона,
1 запасное колесо
(6+1) шины - 385/65R22,5
12 коплектов направляющих для 2-го яруса типа Airline встроенные в боковые стены на высоте 1600 мм о
Вместимость 33 / 66 европаллет
Внутренняя длина/ширина/высота - 1331 см/246 см/265 см
Полная масса - 39 000 кг
Собственная масса - 8 813 кг
3 оси
Паллетный ящик на 24 европоддона
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
28 700 € ≈ 122 800 zł
2020
3 387 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 847 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
37 300 € ≈ 159 600 zł
2022
6 834 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
42 200 € ≈ 180 600 zł
2023
3 978 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
42 200 € ≈ 180 600 zł
2023
3 621 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
32 200 € ≈ 137 800 zł
2021
7 569 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
37 300 € ≈ 159 600 zł
2022
2 890 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
42 200 € ≈ 180 600 zł
2023
5 656 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
32 200 € ≈ 137 800 zł
2021
7 183 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
28 700 € ≈ 122 800 zł
2020
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 847 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
42 200 € ≈ 180 600 zł
2023
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
28 400 € ≈ 121 500 zł
2019
4 958 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Pojemność 87,42 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 410 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
25 700 € ≈ 110 000 zł
2018
6 357 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 507 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
29 000 € ≈ 124 100 zł
2019
4 399 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Pojemność 88,42 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 410 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
32 700 € ≈ 139 900 zł
2020
5 811 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 410 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
41 300 € ≈ 176 800 zł
2022
5 790 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
46 200 € ≈ 197 700 zł
2023
3 744 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
30 900 € ≈ 132 200 zł
2019
447 km
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 710 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
30 900 € ≈ 132 200 zł
2019
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Pojemność 87,42 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 710 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
33 300 € ≈ 142 500 zł
2020
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 410 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
36 500 € ≈ 156 200 zł
2022
Paliwo diesel Ładowność 27 000 kg Liczba osi 3
Polska, Rawa Mazowiecka
ClassTrucks Poland
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem