Naczepa chłodnia Krone SDR Cool Liner FP 60 ThermoKing SLXi 300














Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Producent osi - osie KRONE z zawieszeniem pneumatycznym i hamulcami tarczowymi (Offser 120)
Pełne zawieszenie pneumatyczne
Izolowane podwójne tylne drzwi z 4 stalowymi ryglami
Ściana boczna izolowana FP, 60 mm
Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego z uchwytem na pokrywę
Zbiornik paliwa 240 l
Elektroniczny układ hamulcowy EBS
Układ zapobiegający blokowaniu kół ABS
Termometr
Klapa wentylacyjna mała z tyłu po prawej stronie, w połowie wysokości
Przełącznik kontaktowy tylnych drzwi
Podłoga aluminiowa o niskim poziomie hałasu, odpowiednia do podłogi PIEK
Uchwyt koła zapasowego typu koszyk na 2 koła
Opony (6+1) - 385/65R22.5 (11.75x22.5)
Długość/szerokość/wysokość - 1341cm/249cm/265cm
Maksymalna waga - 36 000 kg
Masa własna - 8 847 kg
3 osie
Regał paletowy na 36 europalet
Front Axle - Max Axle Load: 9000
Front Axle - Ratio Left: 70
Front Axle - Ratio Right: 70
Front Axle - Suspension: air
Rear Axle - Max Axle Load: 9000
Rear Axle - Ratio Left: 70
Rear Axle - Ratio Right: 70
Rear Axle - Suspension: air
Rear Mid Axle - Max Axle Load: 9000
Rear Mid Axle - Ratio Left: 70
Rear Mid Axle - Ratio Right: 70
Rear Mid Axle - Suspension: air
Cooling unit - THERMO KING SLXi 300
diesel and electrical
Insulated double rear doors with 4 steel lockrods
FP insulated sidewall
60 mm
Plastic toolbox with cover holder
Fuel tank
240 l
Electronic brake system EBS
Thermometer
Ventilation flap
small
at rear
right side
half way up
Contact switch for rear door
Low noise aluminium floor
suitable for PIEK floor
Basket type spare wheel carrier for 2 wheels
(6+1) tyres - 385/65R22.5 (11.75x22.5)
Pallet rack for 36 Euro pallets