Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT













































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego






























Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Klapa załadunkowa: DAUTEL DL 2000S, klapa tylna, 1900 kg
Marka konstrukcji: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Numer rejestracyjny: OL-66-FG
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 275/70R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Functional
Tail lift: DAUTEL DL 2000S, tail lift, 1900 kg
Make of bodywork: CARRIER VECTOR 1850MT
Maintenance
APK (MOT): tested until 10/2025
Identification
Registration number: OL-66-FG
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 275/70R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Ladebordwand: DAUTEL DL 2000S, Heckklappe, 1900 kg
Marke des Aufbaus: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Kennzeichen: OL-66-FG
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Læssebagsmæk: DAUTEL DL 2000S, læssebagsmæk, 1900 kg
Karosserifabrikat: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Registreringsnummer: OL-66-FG
= Más información =
Tamaño del neumático: 275/70R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Trampilla elevadora: DAUTEL DL 2000S, válvula de cierre trasera, 1900 kg
Marca carrocería: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Matrícula: OL-66-FG
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 275/70R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Trappe de chargement: DAUTEL DL 2000S, soupape arrière, 1900 kg
Marque de construction: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
Numéro d'immatriculation: OL-66-FG
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó ajtó: DAUTEL DL 2000S, hátsó ajtó, 1900 kg
Karosszéria gyártmánya: CARRIER VECTOR 1850MT
MOT: vizsgálták, amíg okt. 2025
Rendszám: OL-66-FG
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 275/70R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Functioneel
Laadklep: DAUTEL DL 2000S, achtersluitklep, 1900 kg
Merk opbouw: CARRIER VECTOR 1850MT
Onderhoud
APK: gekeurd tot okt. 2025
Identificatie
Kenteken: OL-66-FG
Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Monta-cargas: DAUTEL DL 2000S, monta-cargas, 1900 kg
Marca da carroçaria: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (MOT): testado até okt. 2025
Número de registo: OL-66-FG
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Заднее подъемное устройство: DAUTEL DL 2000S, заднее подъемное устройство, 1900 kg
Марка кузова: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
Регистрационный номер: OL-66-FG
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Baklucka: DAUTEL DL 2000S, baklucka, 1900 kg
Fabrikat av karosseri: CARRIER VECTOR 1850MT
MOT: besiktigat till okt. 2025
Registreringsnummer: OL-66-FG