Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT

PDF
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 18 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 19 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 20 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 21 - Autoline
Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT | Obrazek 22 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/22
PDF
5 750 €
Cena netto
≈ 24 540 zł
Kontakt z dealerem
Marka: HRD
Model: SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT
Rocznik: 2010-10
Pierwsza rejestracja: 2010-10-22
Ładowność: 17 560 kg
Własna masa: 7 440 kg
Całkowita masa: 25 000 kg
Lokalizacja: Holandia Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: HRN10109-2
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: długość - 11,36 m, szerokość - 2,6 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 10,75 m × 2,47 m × 2,19 m
Osie
Marka: BPW
Liczba osi 1
Rozstaw osi: 7 240 mm
Oś kierowana
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 275/70R22.5
Hamulce
ABS
Dodatkowa komplektacja
Winda hydrauliczna
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: niebieski

Dodatkowy opis — Naczepa chłodnia HRD SKFG - BPW AXLE + CARRIER VECTOR 1850MT

Polski
Rozmiar opon: 275/70R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Klapa załadunkowa: DAUTEL DL 2000S, klapa tylna, 1900 kg
Marka konstrukcji: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Numer rejestracyjny: OL-66-FG
Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 275/70R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%

Functional
Tail lift: DAUTEL DL 2000S, tail lift, 1900 kg
Make of bodywork: CARRIER VECTOR 1850MT

Maintenance
APK (MOT): tested until 10/2025

Identification
Registration number: OL-66-FG

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Kühlgerät Marke: Carrier

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 275/70R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Ladebordwand: DAUTEL DL 2000S, Heckklappe, 1900 kg
Marke des Aufbaus: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Kennzeichen: OL-66-FG
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 275/70R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Læssebagsmæk: DAUTEL DL 2000S, læssebagsmæk, 1900 kg
Karosserifabrikat: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Registreringsnummer: OL-66-FG
Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Tamaño del neumático: 275/70R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Trampilla elevadora: DAUTEL DL 2000S, válvula de cierre trasera, 1900 kg
Marca carrocería: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Matrícula: OL-66-FG
Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 275/70R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Trappe de chargement: DAUTEL DL 2000S, soupape arrière, 1900 kg
Marque de construction: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
Numéro d'immatriculation: OL-66-FG
Gumiabroncs mérete: 275/70R22.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó ajtó: DAUTEL DL 2000S, hátsó ajtó, 1900 kg
Karosszéria gyártmánya: CARRIER VECTOR 1850MT
MOT: vizsgálták, amíg okt. 2025
Rendszám: OL-66-FG
Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 275/70R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%

Functioneel
Laadklep: DAUTEL DL 2000S, achtersluitklep, 1900 kg
Merk opbouw: CARRIER VECTOR 1850MT

Onderhoud
APK: gekeurd tot okt. 2025

Identificatie
Kenteken: OL-66-FG

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
Tamanho dos pneus: 275/70R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Monta-cargas: DAUTEL DL 2000S, monta-cargas, 1900 kg
Marca da carroçaria: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (MOT): testado até okt. 2025
Número de registo: OL-66-FG
Размер шин: 275/70R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Заднее подъемное устройство: DAUTEL DL 2000S, заднее подъемное устройство, 1900 kg
Марка кузова: CARRIER VECTOR 1850MT
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
Регистрационный номер: OL-66-FG
Däckets storlek: 275/70R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Baklucka: DAUTEL DL 2000S, baklucka, 1900 kg
Fabrikat av karosseri: CARRIER VECTOR 1850MT
MOT: besiktigat till okt. 2025
Registreringsnummer: OL-66-FG
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
2 950 € ≈ 12 590 zł
2009
Ładowność 20 240 kg Własna masa 9 760 kg Liczba osi 2
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
11 950 € ≈ 51 000 zł
2012
Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 46 730 zł
2012
Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 46 730 zł
2012
Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2010
Liczba osi 1
Holandia, Spijkenisse
MBS Transport Refrigeration Ltd
od 15 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
13 750 € ≈ 58 680 zł
2010
Ładowność 33 116 kg Własna masa 8 884 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Louis Boon Trucks & Trailers BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 660 zł
2010
Ładowność 30 440 kg Własna masa 7 560 kg Liczba osi 2
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
9 900 € ≈ 42 250 zł
2010
Ładowność 33 655 kg Pojemność 87 912 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 345 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
JB Trading bv
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2010
Ładowność 29 600 kg Własna masa 9 400 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoornaar
Garage Verspui b.v.
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 660 zł
2010
Ładowność 30 050 kg Własna masa 8 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 660 zł
2010
Ładowność 30 050 kg Własna masa 8 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 750 € ≈ 37 340 zł
2010
Ładowność 28 460 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 9 540 kg Liczba osi 3
Holandia, Erp
Dimach B.V.
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
19 750 € ≈ 84 280 zł
2010
Ładowność 29 990 kg Własna masa 9 010 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 900 € ≈ 42 250 zł
2010
Ładowność 33 655 kg Pojemność 88,86 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 345 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
JB Trading bv
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 46 730 zł
2013
Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2011
Ładowność 14 180 kg Własna masa 7 820 kg Liczba osi 1
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
9 500 € ≈ 40 540 zł
2009
Ładowność 28 120 kg Własna masa 10 880 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoornaar
Garage Verspui b.v.
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2011
Ładowność 32 300 kg Własna masa 9 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
15 500 € ≈ 66 150 zł
2011
Ładowność 39 000 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem