Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse

PDF
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 18 - Autoline
Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse | Obrazek 19 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/19
PDF
6 950 €
Cena netto
≈ 29 500 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Gray & Adams
Model: and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse,
Rocznik: 2014-06
Pierwsza rejestracja: 2014-06
Ładowność: 30 000 kg
Własna masa: 9 000 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 21192
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: 14,05 m × 2,6 m × 4 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,4 m × 2,49 m × 2,5 m
Tylne drzwi
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 3
Pierwsza oś: 385 65 R 22,5
Druga oś: 385 65 R 22,5
Trzecia oś: 385 65 R 22,5
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: biały

Dodatkowy opis — Naczepa chłodnia Gray & Adams and Carrier 1950 multitemp, disc brakes Scheibebremse

Polski
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Disc brakes
- Multi / Dual temp
- Thermoking

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: pokaż kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 3: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%

Functional
Cooling engine: diesel and electric
Wall thickness: 5 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
= Další možnosti a příslušenství =

- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Velikost pneumatiky: 385 65 R 22,5
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 3: Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Chlazení motoru: dieselové a elektrické
Tloušťka stěny: 5 mm
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen
- Thermoking

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: pokaż kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%

Funktionell
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Wandstärke: 5 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%

Funktionelle
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Vægtykkelse: 5 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Multi / Dual temp
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%

Funcional
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Grosor del tabique: 5 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Suspension pneumatique
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%

Pratique
Moteur frigorifique: diesel et électrique
Épaisseur de paroi: 5 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385 65 R 22,5
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%

Funkcionális
Hűtőmotor: dízel és elektromos
Falvastagság: 5 mm

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%

Funkcjonalność
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Grubość ściany: 5 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking

= Ulteriori informazioni =

Dimensioni del pneumatico: 385 65 R 22,5
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 3: Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico
Spessore della parete: 5 mm
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- Luchtvering
- Multi / Dual temp
- Schijfremmen
- Thermoking

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: pokaż kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Achteras 1: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%

Functioneel
Koelmotor: diesel en elektrisch
Wanddikte: 5 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Opções e acessórios adicionais =

- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Thermoking
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%

Funcional
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Espessura da parede: 5 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Задний мост 1: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%

Функциональность
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Толщина стенки: 5 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Veľkosť pneumatiky: 385 65 R 22,5
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 3: Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Chladiaci motor: dieselové a elektrické
Hrúbka steny: 5 mm
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%

Funktionell
Motor för kylning: diesel och el
Väggtjocklek: 5 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
5 950 € ≈ 25 250 zł
Naczepa chłodnia
2013
Ładowność 31 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 250 € ≈ 30 770 zł
Naczepa chłodnia
2012
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 500 zł
Naczepa chłodnia
2010
Własna masa 8 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 250 zł
Naczepa chłodnia
2010
Własna masa 8 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 250 zł
Naczepa chłodnia
2010
Ładowność 30 050 kg Własna masa 8 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 46 470 zł
Naczepa chłodnia
2016
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 500 zł
Naczepa chłodnia
2014
Ładowność 23 840 kg Własna masa 11 160 kg Liczba osi 2
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 450 € ≈ 31 620 zł
Naczepa chłodnia
2013
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 250 zł
Naczepa chłodnia
2013
Ładowność 3 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 250 zł
Naczepa chłodnia
2013
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 450 € ≈ 31 620 zł
Naczepa chłodnia
2012
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 37 980 zł
Naczepa chłodnia
2013
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
12 000 € ≈ 50 930 zł
Naczepa chłodnia
2012
Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 500 zł
Naczepa chłodnia
2011
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 46 470 zł
Naczepa chłodnia
2012
Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 850 € ≈ 29 070 zł
Naczepa chłodnia
2011
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 950 € ≈ 42 230 zł
Naczepa chłodnia
2012
Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 900 € ≈ 33 530 zł
Naczepa chłodnia
2014
Ładowność 13 810 kg Własna masa 8 190 kg Liczba osi 1
Holandia, Nijmegen
Prince Trucks
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem