Naczepa burtowa Krone SD 27 FREINS TAMBOURS

PDF
Naczepa burtowa Krone SD 27 FREINS TAMBOURS - Autoline
Naczepa burtowa Krone SD 27 FREINS TAMBOURS | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa burtowa Krone SD 27 FREINS TAMBOURS | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa burtowa Krone SD 27 FREINS TAMBOURS | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa burtowa Krone SD 27 FREINS TAMBOURS | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa burtowa Krone SD 27 FREINS TAMBOURS | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa burtowa Krone SD 27 FREINS TAMBOURS | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa burtowa Krone SD 27 FREINS TAMBOURS | Obrazek 7 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/7
PDF
2 750 €
Cena netto
≈ 11 670 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Krone
Rocznik: 2007-08
Pierwsza rejestracja: 2007-08-28
Ładowność: 32 880 kg
Własna masa: 6 120 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia Schimmert6608 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: SFN596644
Data zamieszczenia: 9 maj 2025
Zabudowa
Wymiary nadwozia: długość - 13,88 m, szerokość - 2,55 m
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 7 650 mm
Pierwsza oś: 385/65R22.50
Druga oś: 385/65R22.50
Trzecia oś: 385/65R22.50
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: żółty
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Naczepa burtowa Krone SD 27 FREINS TAMBOURS

Polski
Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.50
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 2: Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 3: Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.50
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.50
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Dækstørrelse: 385/65R22.50
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.50
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.50
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
= Aanvullende opties en accessoires =

- SAF assen

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.50
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Luc Schoefs
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.50
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Размер шин: 385/65R22.50
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.50
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
3 250 € ≈ 13 790 zł
2007
Ładowność 33 220 kg Własna masa 5 780 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 22 270 zł
2007
Własna masa 7 000 kg
Holandia, Alkmaar
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 300 zł
2007
Ładowność 33 610 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 4 390 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 520 zł
2005
Ładowność 31 500 kg Własna masa 7 500 kg Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 520 zł
2011
Ładowność 34 400 kg Własna masa 6 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2007
Ładowność 39 560 kg Własna masa 8 440 kg Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2007
Ładowność 39 420 kg Własna masa 8 580 kg Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
11 500 € ≈ 48 790 zł
2007
Ładowność 38 240 kg Własna masa 8 760 kg Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
13 950 € ≈ 59 180 zł
2008
Ładowność 39 500 kg Własna masa 8 500 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
Kontakt z dealerem
7 750 € ≈ 32 880 zł
2008
Ładowność 37 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Vlissingen
Kontakt z dealerem
15 750 € ≈ 66 820 zł
2006
30.18 KM (22.18 kW)
Ładowność 44 400 kg Własna masa 8 600 kg Liczba osi 4
Holandia, Veldhoven
Kontakt z dealerem
12 900 € ≈ 54 730 zł
2008
Ładowność 31 615 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 6 385 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 14 850 zł
2008
Ładowność 33 700 kg Własna masa 5 300 kg Liczba osi 3
Czechy, Třebechovice pod Orebem
Kontakt z dealerem
22 950 € ≈ 97 370 zł
2006
Ładowność 37 860 kg Własna masa 10 140 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
17 950 € ≈ 76 150 zł
2006
Ładowność 41 530 kg Własna masa 8 470 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2006
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 4
Holandia, Raalte
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 15 910 zł
2008
Własna masa 5 750 kg
Holandia, Alkmaar
Kontakt z dealerem
11 950 € ≈ 50 700 zł
2006
Ładowność 35 960 kg Własna masa 12 040 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2005
Ładowność 37 320 kg Własna masa 7 680 kg Liczba osi 3
Holandia, Woudenberg
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 37 970 zł
2005
Ładowność 27 000 kg Własna masa 12 000 kg
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem