Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer"

PDF
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 1 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 2 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 3 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 4 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 5 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 6 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 7 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 8 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 9 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 10 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 11 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 12 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 13 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 14 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 15 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 16 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 17 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 18 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 19 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 20 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 21 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 22 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 23 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 24 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 25 - Autoline
Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" | Obrazek 26 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/26
PDF
35 000 €
Cena netto
≈ 148 500 zł
42 350 €
Cena brutto
Kontakt z dealerem
Marka: Scania
Typ: laweta
Pierwsza rejestracja: 1988-02-26
Przebieg: 601 450 km
Ładowność: 7 950 kg
Własna masa: 14 470 kg
Całkowita masa: 22 420 kg
Lokalizacja: Holandia ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 42885
Możliwość leasingu
Data zamieszczenia: 26 maj 2025
Opis
Wymiary: 8,9 m × 2,4 m × 3,3 m
Silnik
Moc: 404 KM (297 kW)
Paliwo: diesel
Skrzynia biegów
Typ: manualna
Osie
Liczba osi: 3
Napęd: 6x2
Zawieszenie: resorowe/resorowe
Rozstaw osi: 4 600 mm
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 315/80 22.5
Druga oś: 315/80 22.5
Trzecia oś: 12R 22.5
Kabina i komfort
Osłona przeciwsłoneczna
Kabina
Miejsce sypialne
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Elektr. podnoszenie szyb
Multimedia
Radio samochodowe: CD
Funkcje bezpieczeństwa
Blokada dyferencjału
Dodatkowa komplektacja
PTO
Dodatkowe wyposażenie
Skrzynka narzędzi
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Laweta Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer"

Polski
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Roof hatch
- Steel suspension front and back side
- Warning lights

= Remarks =

- Scania R 142-H.400 recovery body
- Hydraulic fork, 1 x extendable
- Winch 1: 30 Ton
- Winch 2: 15 Ton
- Multiple toolboxes
- 1 bed

This restored Scania R 142-H.400 is in neat working condition.
The whole has been repainted and treated with a chassis coating.
Very nice and in good condition for the enthusiast of heavy recovery vehicles.

= More information =

Front axle: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 12R 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Number of seats: 2
Emission class: Euro 0
General condition: moderate
Technical condition: moderate
Visual appearance: moderate
- Люк на тавана
- Пневматичен клаксон
- Предно и задно ресорно окачване
- Přední a zadní odpružení listovými pružinami
- Střešní okno
- Vzduchová houkačka
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfeder vorne und hinten
- Dachluke
- Lufthorn

= Anmerkungen =

- Scania R 142-H.400 Abschlepp aufbau
- Hydraulische Gabel, 1 x ausziehbar
- Winde 1: 30 Tonnen
- Winde 2: 15 Tonnen
- Mehrere Aufbewahrungsboxen
- 1 Bett

Dieser restaurierte Scania R 142-H.400 ist in einem ordentlichen, funktionsfähigen Zustand.
Das Ganze wurde neu lackiert und mit einer Chassis beschichtung versehen.
Sehr schön und in gutem Zustand für den Liebhaber schwerer Bergungsfahrzeuge.

= Weitere Informationen =

Vorderachse: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 12R 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Zahl der Sitzplätze: 2
Emissionsklasse: Euro 0
Allgemeiner Zustand: mäßig
Technischer Zustand: mäßig
Optischer Zustand: mäßig
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring for og bag
- Taglem
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Foraksel: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 12R 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Antal sæder: 2
Emissionsklasse: Euro 0
Overordnet stand: moderat
Teknisk stand: moderat
Visuelt udseende: moderat
- Άνοιγμα οροφής
- Κόρνα αέρα
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Escotilla de techo
- Suspensión de ballestas delante y atrás

= Comentarios =

- Carrocería de recuperación Scania R 142-H.400
- Horquilla hidráulica, 1 x extensible
- Cabrestante 1: 30 Ton.
- Cabrestante 2: 15 Ton.
- Múltiples cajas de almacenamiento
- 1 cama

Este Scania R 142-H.400 restaurado está en buenas condiciones de funcionamiento.
Todo ha sido repintado y tratado con un revestimiento de chasis.
Muy bonito y en buen estado para los entusiastas de los vehículos pesados ​​de recuperación.

= Más información =

Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 12R 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Número de plazas sentadas: 2
Clase de emisión: Euro 0
Estado general: moderado
Estado técnico: moderado
Estado óptico: moderado
- Kattoluukku
- Lehtijousitus edessä ja takana
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Corne à air
- Suspension à lames avant et arrière
- Trappe de toit

= Remarques =

- Corps de récupération Scania R 142-H.400
- Fourche hydraulique, 1 x extensible
- Treuil 1 : 30 tonnes
- Treuil 2 : 15 tonnes
- Plusieurs boîtes de rangement
- 1 lit

Ce Scania R 142-H.400 restauré est en bon état de fonctionnement.
L'ensemble a été repeint et traité avec un revêtement de châssis.
Très belle et en bon état pour amateur de véhicules lourds de dépannage.

= Plus d'informations =

Essieu avant: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 12R 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Nombre de places assises: 2
Classe d'émission: Euro 0
État général: puissant
État technique: puissant
État optique: puissant
- Krovni otvor
- Prednja i stražnja lisnata opruga
- Zračna sirena
- Első és hátsó laprugós felfüggesztés
- Légkürt
- Tetőablak
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Luk dachowy
- Resor z przodu i z tyłu
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy

= Więcej informacji =

Oś przednia: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 12R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Liczba miejsc siedzących: 2
Klasa emisji: Euro 0
Stan ogólny: umiarkowanie
Stan techniczny: umiarkowanie
Stan wizualny: umiarkowanie
- Avvisatore acustico pneumatico
- Botola
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
= Aanvullende opties en accessoires =

Interieur
- Dakluik

Overige
- Bladvering voor en achter
- Luchthoorn
- Zwaailampen

= Bijzonderheden =

- Scania R 142-H.400 afsleepopbouw
- Hydraulische vork, 1x uitschuifbaar
- Lier 1: 30 Ton
- Lier 2: 15 Ton
- Meerdere opbergkisten
- 1 bed

Deze gerestaureerde Scania R 142-H.400 verkeerd in nette werkende staat.
Het geheel is opnieuw gespoten en behandeld met een chassis coating.
Zeer fraai en in goede staat voor de liefhebber van zware afsleepwagens.

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Vooras: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 12R 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Aantal zitplaatsen: 2
Emissieklasse: Euro 0
Algemene staat: matig
Technische staat: matig
Optische staat: matig
- Bladfjæring foran og bak
- Lufthorn
- Takluke
= Opções e acessórios adicionais =

- Buzina de ar comprimido
- Escotilha do tejadilho
- Suspensão de molas dianteira e traseira

= Mais informações =

Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 12R 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Número de bancos: 2
Classe de emissões: Euro 0
Estado geral: moderada
Estado técnico: moderada
Aspeto visual: moderada
- Claxon pneumatic
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
- Trapă de plafon
= Дополнительные опции и оборудование =

- Люк на крыше
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сигнальные маяки

= Примечания =

- Scania R 142-H.400 Эвакуатор
- Гидравлическая вилка, 1 x телескоп
- Лебедка 1: 30 тонн
- Лебедка 2: 15 тонн
- Несколько инструментальных ящиков
- 1 спальное место

Этот отреставрированный Scania R 142-H.400 находится в аккуратном рабочем состоянии.
Весь кузов был перекрашен и покрыт лаком для шасси.
Очень красивый и в хорошем состоянии для энтузиастов тяжелых эвакуационных машин.

= Дополнительная информация =

Передний мост: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 12R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Количество мест: 2
Уровень выбросов: Euro 0
Общее состояние: удовлетворительное
Техническое состояние: удовлетворительное
Внешнее состояние: удовлетворительное
- Predné a zadné odpruženie listovými pružinami
- Strešný otvor
- Vzduchová húkačka
= Extra tillval och tillbehör =

- Främre och bakre bladfjäder
- Taklucka
- Tyfon

= Ytterligare information =

Framaxel: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 12R 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Antal sittplatser: 2
Utsläppsklass: Euro 0
Allmänt tillstånd: måttlig
Tekniskt tillstånd: måttlig
Optiskt tillstånd: måttlig
- Havalı korna
- Tavan kapağı
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
19 500 € ≈ 82 710 zł
1975
374 801 km
Moc 296 KM (218 kW) Paliwo diesel Ładowność 3 850 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem
27 450 € ≈ 116 400 zł
2007
1 078 761 km
Moc 392 KM (288 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 6 910 kg Napęd 4x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Wciągarka
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
27 450 € ≈ 116 400 zł
2007
1 078 761 km
Moc 392 KM (288 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 750 kg Napęd 4x2 Wciągarka
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
369 500 € ≈ 1 567 000 zł
2017
17 951 km
Moc 730 KM (537 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 8 865 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem
92 900 € ≈ 394 000 zł
2015
574 474 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 17 900 kg Napęd 8x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Ravenstein
Kontakt z dealerem
28 000 € ≈ 118 800 zł
1974
201 894 km
Moc 321 KM (236 kW) Paliwo diesel Ładowność 8 720 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem
43 000 € ≈ 182 400 zł
2015
768 368 km
Moc 238 KM (175 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 5 888 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem
37 950 € ≈ 161 000 zł
2007
890 133 km
Moc 398 KM (293 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 750 kg
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
37 450 € ≈ 158 800 zł
2010
722 174 km
Moc 238 KM (175 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 5 611 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
79 500 € ≈ 337 200 zł
2020
310 588 km
Moc 250 KM (184 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 3 225 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem
174 950 € ≈ 742 100 zł
1994
151 603 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 1 Paliwo diesel Ładowność 7 020 kg Napęd 8x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
174 950 € ≈ 742 100 zł
1994
151 603 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 1 Paliwo diesel Ładowność 7 020 kg Napęd 8x2
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
34 950 € ≈ 148 200 zł
2014
497 250 km
Moc 209 KM (154 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 4 630 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
32 500 € ≈ 137 800 zł
2011
545 202 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 13 710 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Dongen
Kontakt z dealerem
34 950 € ≈ 148 200 zł
2014
497 250 km
Moc 209 KM (154 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 750 kg
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
34 950 € ≈ 148 200 zł
2015
443 900 km
Moc 250 KM (184 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
149 500 € ≈ 634 100 zł
2002
489 459 km
Moc 430 KM (316 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 7 530 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem
37 950 € ≈ 161 000 zł
2007
890 133 km
Moc 398 KM (293 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 7 000 kg Napęd 4x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
34 950 € ≈ 148 200 zł
2015
443 900 km
Moc 250 KM (184 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
22 500 € ≈ 95 430 zł
1971
557 451 km
Moc 230 KM (169 kW) Paliwo diesel Ładowność 8 170 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem