Laweta MAN TGX 26.430



























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.












Rok produkcji 2021. Przebieg 20.000km. Stan bardzo dobry.
Nacisk na przednią oś 9000kg. Bezwypadkowy. Pierwszy właściciel.
Kupiony w polskim salonie. 2 łóżka w kabinie.
Rozstaw osi 5900mm, oś tylna podnoszona/skrętna.
Przednie zawieszenie RESOR, tylne pneumatyczne.
Zabudowa ZP80-C1 TEVOR, bardzo bogato wyposażona, wszystko sterowane radiowo. Ładowność techniczna 8000 kg. Ładowność w dowodzie rejestracyjnym 5665 kg. Wymiary 7400mm x 2500mm.
Hydrauliczne trapy wysuwane z pod platformy.
2 wciągarki, 1 na płycie, 2 z tyłu w ramie.
Żuraw HDS FASSI F395, z obrotem 360 stopni, podpory hydrauliczne 8m, z hydro obrotem. Sterowany pilotem. Na 15 metrach, dźwiga ok. 2 ton.
Trawers PROLUX (ten największy) + wiele innych dodatków typu polski zestaw VDZ.
Cena 299.000 euro netto. Dostępny od ręki.