Kombi Audi 100 C4 Avant Quattro















































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Ein hervorragendes Youngtimer (fast schon Oldtimer) mit der unverwüstlichen 5 Zylinder 2.3 liter Motor mit Allradantrieb.
Der letzte Eintrag im Servicebuch war 2009 mit 257.910 Km.
Das Auto ist in einem schönen ästhetischen und in einem guten technischen Zustand.
Fahrzeug hat schweizer Papiere in der EU wurde es schon verzollt.
Es ist mit seinen fast 30 Jahren natürlich nicht neu, es gibt natürlich einige Gebrauchsspuren darauf.
Für weitere Fragen stehen wir gerne zu ihren Verfügung
An excellent youngtimer (almost a vintage car) with the indestructible 5 cylinder 2.3 liter engine with all-wheel drive.
The last entry in the service book was in 2009 with 257,910 km.
The car is in a beautiful aesthetic and in good technical condition.
The vehicle has Swiss papers and has already been cleared through customs in the EU.
At almost 30 years old, it is of course not new, and there are of course some signs of wear on it.
We are happy to answer any further questions you may have.