Kabriolet MG Midget PA Supercharged Tourer































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

location: 1
interior type: leather
Bei Rückfragen Tel. +49 551/820224!
Formerly part of the Montabaur Collection of MG cars
Desirable supercharged specification
Present ownership since circa 2005
British registration document
"This latest model is a marked improvement in all respects over its forbears," reported The Autocar magazine after road-testing the new P-Type (PA) Midget in November 1934. A replacement for the successful J2 Midget
the PA followed the general lines of its predecessor but was equipped with a more robust version of MG's 847cc
four-cylinder
overhead-camshaft engine benefiting from a stronger three-bearing crankshaft and better lubrication. Chassis alterations included a longer wheelbase
strengthened transmission and 12"-diameter (up from 8") brakes. Top speed was in the region of 75mph
while for those looking for more speed there was always the option of a supercharger. Built in two- and four-seater variants
the PA in the latter form was the last Midget to offer sports car motoring for the family
This supercharged PA was purchased at a UK auction circa 2005 having been offered from the Montabaur Collection
'one of Europe's finest collections of pre- and post-war sporting MGs'
where it had resided since 1997. When sold at the aforementioned auction the car was described as having had a 'comprehensive restoration' since joining the Montabaur Collection and was said to be 'on the button' and ready for use or show. Accompanying documentation consists of a copy of the auction catalogue description and a UK V5C Registration Certificate
Alle Angaben ohne Gewähr
da im Zulauf!
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
roadworthy