Inny transport wodny Transea Wind Power Installing Vessels
Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego






offshore wind power integrated operation mobile
platform was built and put into use in June
2017 The total length of the ship is 119.2 meters, the width is 40.8 meters, the
depth is 7.8 meters, the number of pile legs is 4, the full load draft is 4.6 meters, 4
16V4000M33F diesel engines, 4 AMG0500MK04LAA generators, 1 16V2000M51A
berthing diesel engine, 1 LSA49.1L11/4P generator, 1 1000 ton pile winding crane, 1
200 ton auxiliary crane, and equipped with a hydraulic self lifting system and DP-1
power positioning system. The original pile leg length was 85 meters, and the pile leg
extension renovation was completed in January 2024 After the renovation, the pile
leg length was 94 meters; The hook renovation was completed in early May 2024,
and the 1000 ton pile winding auxiliary hook was upgraded from 100 tons to 400
tons. The above renovation has obtained a CCS certificate.
Main Parameter
Length W.L:99.0m
Breadth moulded: 40.8m
Depth moulded: 7.80m
Design Draft:4.5m
Speed: 6 Knot
Max Water Depth of working: 50.0m
Complement: 80person
Endurance: 20day
Quantity of piling leg: 4pcs
Diameter of piling leg: 4.0m
Length of piling leg: 85m
Main crane: 1000ton @25m
Auxiliary crane: 200ton@20m
Quantity of May-Bring-Wind Turbine: 2x 7.0mw or 3x 5.mw
DP Class: DP1
Thruster: 2x 1800kw(Stern)
Thruster: 2x900kw(Bow)
CSA self-elevating,Offshore-Wind -Turbine Service Unit,Thruster,Lifting Appliance,DP1