Inna cysterna D-Tec Tanktrailer SV2006-BASIC
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/22
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
80 300 €
Cena netto
≈ 338 400 zł
98 769 €
Cena brutto
Kontakt z dealerem
Marka:
D-Tec
Model:
Tanktrailer SV2006-BASIC
Typ:
inna cysterna
Rocznik:
2025
Pojemność:
30 m³
Własna masa:
6 000 kg
Lokalizacja:
Polska Sieradz7340 km od Ciebie
Data zamieszczenia:
ponad 1 miesiąc
Autoline ID:
VY30469
Możliwość leasingu:
Cysterna
Nierdzewka:
typ – 304
Hamulce
ABS:
EBS:
Usługa dostawy pojazdu
Dostawa z
Stan
Stan:
nowy
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Kontakt do sprzedającego
Subskrybuj sprzedawcę
Adres
Polska, łódzkie, 98-200, Sieradz, Kuśnie 34J
Wyślij wiadomość
Kontakt do sprzedającego
TrailerTec Polska
Polska
od 2 lat na Autoline
4.4
37 opinii
Subskrybuj sprzedawcę
+48 605 20...
Pokaż
+48 605 204 206
Wyślij zapytanie do sprzedającego
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
66 900 €
≈ 281 900 zł
2019
Pojemność
30 000 l
Zawieszenie
pneumatyczne/pneumatyczne
Własna masa
6 640 kg
Liczba osi
3
Polska, Brzeg
Kontakt z dealerem
59 900 €
≈ 252 400 zł
2018
Pojemność
32 500 l
Zawieszenie
pneumatyczne/pneumatyczne
Własna masa
7 060 kg
Liczba osi
3
Polska, Brzeg
Kontakt z dealerem
35 500 €
≈ 149 600 zł
2008
Pojemność
30 m³
Zawieszenie
pneumatyczne/pneumatyczne
Własna masa
7 000 kg
Liczba osi
3
Polska, LUBICZ
Kontakt z dealerem
16 500 €
≈ 69 530 zł
1998
Pojemność
34 000 l
Zawieszenie
pneumatyczne/pneumatyczne
Własna masa
7 550 kg
Liczba osi
3
Polska, Jastrzębie Zdrój
Kontakt z dealerem
14 500 €
≈ 61 100 zł
1999
Ładowność
31 140 kg
Pojemność
30 000 l
Zawieszenie
pneumatyczne/pneumatyczne
Własna masa
6 860 kg
Liczba osi
3
Polska, Chodzież
Kontakt z dealerem
15 000 €
≈ 63 210 zł
2001
Pojemność
35 000 l
Polska, Pisarzowice
Kontakt z dealerem
9 500 €
≈ 40 030 zł
1988
Pojemność
28 000 l
Własna masa
7 660 kg
Liczba osi
3
Polska, Jastrzębie Zdrój
Kontakt z dealerem
70 000 zł
≈ 16 610 €
2002
Pojemność
32 000 m³
Liczba osi
3
Polska, 33-131
Kontakt z dealerem
80 000 zł
≈ 18 990 €
2009
Pojemność
32 000 m³
Liczba osi
3
Polska, 33-131
Kontakt z dealerem
20 500 €
≈ 86 380 zł
2001
Ładowność
27 540 kg
Pojemność
24 600 m³
Własna masa
6 460 kg
Liczba osi
3
Polska, Jastrzębie Zdrój
Kontakt z dealerem
12 900 €
≈ 54 360 zł
1996
Pojemność
30 m³
Zawieszenie
pneumatyczne/pneumatyczne
Własna masa
7 840 kg
Liczba osi
3
Polska, Chodzież
Kontakt z dealerem
80 000 zł
≈ 18 990 €
2001
Ładowność
24 000 kg
Własna masa
9 800 kg
Liczba osi
3
Polska, Zwoleń
Kontakt z dealerem
14 500 €
≈ 61 100 zł
1996
Pojemność
24 500 l
Zawieszenie
pneumatyczne/pneumatyczne
Własna masa
5 700 kg
Liczba osi
3
Polska, Jastrzębie Zdrój
Kontakt z dealerem
20 000 €
≈ 84 280 zł
2004
Pojemność
33 000 m³
Zawieszenie
pneumatyczne/pneumatyczne
Własna masa
8 000 kg
Liczba osi
3
Polska, Leoncin
Kontakt z dealerem
19 000 €
≈ 80 060 zł
2004
Pojemność
35 000 l
Liczba osi
3
Polska, Pisarzowice
Kontakt z dealerem
W sprzedaży mamy fabrycznie nowe naczepy o różnych wariantach i zastosowaniach - specyfikacja wedle życzeń klienta.
(np. z systemem skrętnych osi, różne kubatury i zastosowania, z pompą próżniową)
Link do filmu, w której bierze udział naczepa D-TEC FV-2011 z systemem skrętnych osi D-TEC pokaż kontakty
(Pojazd z filmu wyposażony jest w system skrętnych osi (1 i 3) zwiększający żywotność opon nawet do 300.000km, zmniejszający uszkodzenia w gospodarstwach oraz zwiększający mobilność zwrotność naczepy - przez co zaoszczędzamy czas)
Specyfikacja pojazdu:
- Rok produkcji: 2024
- Wysokość siodła: 1.220mm (do regulacji)
- Masa własna: 6000kg (+/- 2%)
- Kubatura: 30m3
- Stal nierdzewna, grubość ścianki 3mm
- System wentylacji zapobiegający budowaniu podciśnienia oraz nadciśnienia w beczce
- Valx osie 9 tonowe, z hamulcami bębnowymi
- System hamulcowy Wabco EBS
- Pierwsza oś może być podnoszona automatycznie. Podnoszeniem i opuszczaniem osi steruje komputer EBS. Obsługiwany również przez trzykrotne naciśnięcie hamulca. Ze wspomaganiem trakcji: Zwiększenie maksymalnego obciążenia osi 2 i 3 do 130%, do 30 km / h.
- Tylny zderzak z chlapaczem D-TEC
- Lejek dokujący 8" górny / zawór ręczny
- Opcjamieszania płynu- 4-calowa rura z dwoma wylotami. Środkowa część i przednia część - 2,5 (Sterowana hydraulicznie z pompy. Możliwość pracy niezależnej.)
- Pompa Borger FL1036, 6.000 l/min z plytami sciernymi i 6 blokami gumy
- Wskaźnik poziomu z automatycznym zatrzymaniem pompy
- Po lewej i prawej stronie przyczepy mały i wysoki schowek na wąż 5m, ocynkowany (szerokość 250mm, wysokość 190mm).
- Linki na rynienkach do zabezpieczenia
- Standardowe złącze 15-stykowe 2x złącza 7-stykowe.
- Rozmiar opon 385/65R22
- Dwie pary klinów pod koła
- Dokumenty COC do rejestracji.
- Drabinka oraz właz u góry naczepy
- Okno kontrolne z tylu na górze oraz na dole beczki
- Dwie przegrody w naczepie
- 6" wolnego przepływu z tylu, czyli opcja rozładunku grawitacyjnego
- Zawór spustowy w najniższym punkcie zbiornika cysterny
- Cisnienie w oponach TPMS
- Wykończenie zbiornika w kolorze srebrnym (zbliżony do RAL9006)
- Wykończenie podwozia w kolorze RAL 7016
Zdjęcia przedstawiają możliwość wykonania produktu.
• • • • • • • W celu otrzymania dokładnej specyfikacji i poznania terminów realizacji zachęcam do kontaktu pod numerem telefonu 605204206 • • • • • •
Gwarantujemy Państwu naczepy, która spełniają najwyższe normy jakościowe, co pozytywnie wpływa na wydajność i zysk Państwa działalności. Są to mocne naczepy, które charakteryzuje niski koszt utrzymania i wysoka wartość odsprzedażowa.
Jesteśmy elastyczni i dostosowujemy naczepy do indywidualnych potrzeb klientów, oferując szereg opcji ułatwiających pracę kierowców - jesteśmy gotowi sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom.
Trailertec Polska zajmuje się naprawami eksploatacyjnymi i powypadkowymi oraz regeneracją hydrauliki w ruchomych podłogach z systemem Cargo Floor w naczepach marek:
Kraker, Bodex, Wielton, CMT, Legras, Schmitz, Polkon, Reisch, H&W, Shwarzmuller, Benallu, Knapen, Stas, Cargo Floor
Powyższa oferta jest zaproszeniem do negocjacji i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego