

Drabina strażacka Volvo FM9 340 6x2 RHD Vema 333 TFL fire truck





















































































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego





- Bremsretarder
- Sper
= Anmerkungen =
Kran
Anzahl Stützbeine: 4
Anzahl der hydraulischen Auszüge: 4
Maximale Krantragfähigkeit : 400 kg (4 persons plus 40 kg)
Maximale Kranreichweite: 30 m total vertical reach, 7 m horizontal reach
Kabine
Rechtslenker: ✓
Chassis
Fahrgestellhöhe: 100 cm
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks: 200 l
Radstand: 390 cm (1-2) 135 cm (2-3)
Antriebsstrang
Art des Bremsretarders: Retarder
= Firmeninformationen =
For more information on this unit please call: pokaż kontakty or e-mail: pokaż kontakty.
A full stock overview can be found at: pokaż kontakty
Please do not forget to subscribe to our newsletter for weekly updates on our stock.
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Löschfahrzeug
Kabine: Tag
Kennzeichen: VKZ5241
Seriennummer: YV2JL60C77B473343
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 R22.5
Achse 1: Gelenkt; Reifen Profil links: 85%; Reifen Profil rechts: 85%; Federung: Blattfederung
Achse 2: Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Federung: Luftfederung
Achse 3: Gelenkt; Reifen Profil links: 85%; Reifen Profil rechts: 85%; Federung: Luftfederung
Funktionell
Kran: Vema 333 TFL-E, Baujahr 2008, hinten am Fahrgestell
Marke des Aufbaus: Vema
- Brake retarder
- Sper
= Remarks =
Crane
Number of support legs: 4
Number of hydraulic extensions: 4
Maximum crane load capacity : 400 kg (4 persons plus 40 kg)
Maximum crane reach: 30 m total vertical reach, 7 m horizontal reach
Cabin
Right hand drive: ✓
Chassis
Chassis height: 100 cm
Fuel tank capacity: 200 l
Wheelbase: 390 cm (1-2) 135 cm (2-3)
Drivetrain
Type of brake retarder: Retarder
Vema 333 TFL ladder system with manlift bucket, Max. 400 kg (or 4 persons plus 40 kg), Max. vertical reach 33 m, Max. horizontal reach 7 m (max. height when using horizontal extension: 25 m), Adjustable manlift position (horizontal and vertical), Joystick controls at boom bottom and in manlift bucket, Max. wind speed 12.5 m/s, 4 Hydraulic support legs with electronic stabilizing system and safety sensors, Rear view camera // Truck RIGHT-HAND DRIVE, Euro 4, AdBlue, Diff. lock, Retarder, Automatic gearbox (2 pedals, 12 gears), Steel suspension front / Air suspension rear, Rear axle lift, Steering rear axle, Tyres 315/70R22.5, Day cabin, Shipment dimensions 1010x250x360 cm
= Dealer information =
For more information on this unit please call: pokaż kontakty or e-mail: pokaż kontakty.
A full stock overview can be found at: pokaż kontakty
Please do not forget to subscribe to our newsletter for weekly updates on our stock.
= More information =
General information
Bodywork: Fire truck
Cab: day
Registration number: VKZ5241
Serial number: YV2JL60C77B473343
Axle configuration
Tyre size: 315/70 R22.5
Axle 1: Steering; Tyre profile left: 85%; Tyre profile right: 85%; Suspension: leaf suspension
Axle 2: Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Suspension: air suspension
Axle 3: Steering; Tyre profile left: 85%; Tyre profile right: 85%; Suspension: air suspension
Functional
Crane: Vema 333 TFL-E, year of manufacture 2008, on rear of chassis
Make of bodywork: Vema
- Ralentisseur de frein
- Sper
= Remarques =
Grue
Nombre de pieds de support: 4
Nombre d'extensions hydrauliques: 4
Capacité de charge maximale de la grue : 400 kg (4 persons plus 40 kg)
Portée maximale de la grue: 30 m total vertical reach, 7 m horizontal reach
Cabine
Conduite à droite: ✓
Châssis
Hauteur du châssis: 100 cm
Capacité du réservoir de carburant: 200 l
Empattement: 390 cm (1-2) 135 cm (2-3)
Groupe motopropulseur
Type de ralentisseur de frein: Retarder
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Voiture de pompier
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: VKZ5241
Numéro de série: YV2JL60C77B473343
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70 R22.5
Essieu 1: Direction; Sculptures des pneus gauche: 85%; Sculptures des pneus droite: 85%; Suspension: suspension à lames
Essieu 2: Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu 3: Direction; Sculptures des pneus gauche: 85%; Sculptures des pneus droite: 85%; Suspension: suspension pneumatique
Pratique
Grue: Vema 333 TFL-E, année de construction 2008, derrière sur le châssis
Marque de construction: Vema
- Remvertrager
- Sper
= Bijzonderheden =
Kraan
Aantal steunpoten: 4
Aantal hydraulische extensies: 4
Maximum draagvermogen kraan : 400 kg (4 persons plus 40 kg)
Maximale reikwijdte kraan: 30 m total vertical reach, 7 m horizontal reach
Cabine
Rechts gestuurd: ✓
Chassis
Chassishoogte: 100 cm
Inhoud brandstoftanks: 200 l
Wielbasis: 390 cm (1-2) 135 cm (2-3)
Aandrijflijn
Soort remvertrager: Retarder
Vema 333 TFL ladder system with manlift bucket, Max. 400 kg (or 4 persons plus 40 kg), Max. vertical reach 33 m, Max. horizontal reach 7 m (max. height when using horizontal extension: 25 m), Adjustable manlift position (horizontal and vertical), Joystick controls at boom bottom and in manlift bucket, Max. wind speed 12.5 m/s, 4 Hydraulic support legs with electronic stabilizing system and safety sensors, Rear view camera // Truck RIGHT-HAND DRIVE, Euro 4, AdBlue, Diff. lock, Retarder, Automatic gearbox (2 pedals, 12 gears), Steel suspension front / Air suspension rear, Rear axle lift, Steering rear axle, Tyres 315/70R22.5, Day cabin, Shipment dimensions 1010x250x360 cm
= Bedrijfsinformatie =
For more information on this unit please call: pokaż kontakty or e-mail: pokaż kontakty.
A full stock overview can be found at: pokaż kontakty
Please do not forget to subscribe to our newsletter for weekly updates on our stock.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Brandweerwagen
Cabine: dag
Kenteken: VKZ5241
Serienummer: YV2JL60C77B473343
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 R22.5
As 1: Meesturend; Bandenprofiel links: 85%; Bandenprofiel rechts: 85%; Vering: bladvering
As 2: Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Vering: luchtvering
As 3: Meesturend; Bandenprofiel links: 85%; Bandenprofiel rechts: 85%; Vering: luchtvering
Functioneel
Kraan: Vema 333 TFL-E, bouwjaar 2008, achter op het chassis
Merk opbouw: Vema