Dostawczy furgon MAN TGE 3.180 / DUBBELUCHT / HANDGESCHAKELD / 3500 kg trekgewicht /


































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego












































- Airbags
- Air Suspension Seats
- Bluetooth
- Climate control
- Differential Lock
- Leaf spring suspension
- Navigation system
- Passenger seat
- Power steering
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 1800 kg; Steering; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 45%
Rear axle: Max. axle load: 2250 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Weights
Max. towing weight: 3.500 kg (unbraked 750 kg)
Consumption
Urban fuel consumption: 11,3 l/100km (25 MPG)
Extra urban fuel consumption: 8,1 l/100km (35 MPG)
Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Financial information
VAT/margin: VAT qualifying
Additional information
Please contact Marnix kaan for more information
- Блокировка на диференциала
- Въздушни възглавници
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Навигационна система
- Регулиране на температурата
- Ресорно пружинно окачване
- Усилвател на волана
- Automobilová Bluetooth sada
- Diferenciál s brzdou
- Navigační systém
- Odpružení listovými pružinami
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Uzávěrka diferenciálu
- Airbags
- Blattfederung
- Bluetooth
- Differentialsperre
- Klimaanlage
- Lenkhilfe
- Luftgefederte Sitze
- Navigationssystem
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 1800 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse: Max. Achslast: 2250 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Gewichte
Max. Zuglast: 3.500 kg (ungebremst 750 kg)
Verbrauch
Kraftstoffverbrauch innerorts: 11,3 l/100km
Kraftstoffverbrauch außerorts: 8,1 l/100km
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Finanzielle Informationen
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Marnix kaan, um weitere Informationen zu erhalten.
- Airbags
- Bladaffjedring
- Bluetooth-sæt til biler
- Differentialespærre
- Klimaanlæg
- Navigationssystem
- Servostyring
- Styret spærredifferentiale
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 1800 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 2250 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Forbrug
Brændstofforbrug ved bykørsel: 11,3 l/100km
Brændstofforbrug ved motorvejskørsel: 8,1 l/100km
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Finansielle oplysninger
moms/margin: Moms fradragsberettiget
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κιτ αυτοκινήτου Bluetooth
- Κλείδωμα διαφορικού
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Σύστημα πλοήγησης
- υδραυλικό τιμόνι
- Airbags
- Asientos con suspensión neumática
- Bloqueo de diferencial
- Bluetooth
- Climatizador
- Dirección asistida
- Sistema de navegacion
- Suspensión
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 1800 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 2250 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Pesos
Peso máx. de remolque: 3.500 kg (sin freno 750 kg)
Consumo
Consumo de combustible urbano: 11,3 l/100km
Consumo de combustible extraurbano: 8,1 l/100km
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información financiera
IVA/margen: IVA deducible
- Ilmastointi
- Lehtijousitus
- Navigointijärjestelmä
- Ohjaustehostin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Turvatyynyt
- Airbags
- Blocage de différentiel
- Bluetooth
- Climate control
- Direction assistée
- Sièges à suspension pneumatique
- Suspension de feuille
- Système de navigation
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 1800 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 2250 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Poids
Poids de traction max.: 3.500 kg (non freiné 750 kg)
Consommation
Consommation de carburant en milieu urbain: 11,3 l/100km
Consommation de carburant en milieu extra-urbain: 8,1 l/100km
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations financières
TVA/marge: TVA déductible
- Bluetooth komplet za korištenje u automobilu
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Lisnata opruga
- Navigacijski sustav
- Servo-upravljač
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni jastuci
- Bluetooth autós készlet
- Differenciálzár
- Klímavezérlés
- Légzsákok
- Navigációs rendszer
- Rugós felfüggesztés
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Szervokormány
= További információk =
Általános információk
Kabin: nap
Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 1800 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 45%; Gumiabroncs profilja jobbra: 45%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 2250 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Súlyok
Maximális vontatási súly: 3.500 kg (féktelen 750 kg)
Fogyasztás
Üzemanyag-fogyasztás városban: 11,3 l/100km
Üzemanyag-fogyasztás autópályán: 8,1 l/100km
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Pénzügyi információk
HÉA/marzs: HÉA levonható a vállalkozók számára
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Bluetooth carkit
- HVAC
- Mechanizm różnicowy
- Poduszki powietrzne
- Resory
- System nawigacji
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 1800 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 2250 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Masy
Mak. waga uciągu: 3.500 kg (bez hamulca 750 kg)
Zużycie
Zużycie paliwa w terenie zabudowanym: 11,3 l/100km
Dodatkowe zużycie paliwa w terenie zabudowanym: 8,1 l/100km
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje finansowe
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Kit Bluetooth per auto
- Quadro di comando climatizzatore
- Servosterzo
- Sistema di navigazione
- Sospensione balestra
- Airbags
- Bladvering
- Bluetooth
- Climate control
- Differentieelblokkering
- Luchtgeveerde stoelen
- Navigatiesysteem
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Stuurbekrachtiging
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 1800 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras: Max. aslast: 2250 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Gewichten
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Marnix kaan
- Bluetooth-bilsett
- Differensialsperre
- Klimaanlegg
- Kollisjonsputer
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Navigasjonssystem
- Servostyring
- Airbags
- Bloqueio do diferencial
- Controlo da climatização
- Diferencial de deslizamento controlado
- Direcção assistida
- Kit Bluetooth para automóvel
- Sistema de navegação
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 1800 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 2250 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Pesos
Peso máx. de reboque: 3.500 kg (movimento livre 750 kg)
Consumo
Consumo de combustível urbano: 11,3 l/100km
Consumo de combustível extra urbano: 8,1 l/100km
Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações financeiras
IVA/margem: IVA elegível
- Climatizare
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Kit auto Bluetooth
- Servodirecţie
- Sistem de navigație
- Suspensie pe arcuri
- Автомобильный комплект Bluetooth
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Климат-контроль
- Подушки безопасности
- Рессорная подвеска
- Система навигации
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 1800 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 2250 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Расход
Расход топлива в городском цикле: 11,3 l/100km
Дополнительный расход топлива в городском цикле: 8,1 l/100km
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Финансовая информация
НДС/маржа: С вычетом НДС
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Navigačný systém
- Odpruženie listovými pružinami
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Súprava Bluetooth do auta
- Uzávierka diferenciálu
- Bladfjäder
- Bluetooth-sats för bilar
- Differentiallås
- Klimatanläggning
- Krockkuddar
- Navigationssystem
- Servostyrning
- Styrd differentialbroms
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 1800 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel: Max. axellast: 2250 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Vikter
Max. bogseringsvikt: 3.500 kg (obromsad 750 kg)
Förbrukning
Bränsleförbrukning i staden: 11,3 l/100km
Bränsleförbrukning på motorväg: 8,1 l/100km
Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Finansiell information
Moms/marginal: Avdragsgill moms för företagare
- Diferansiyel kilidi
- Hava yastıkları
- Hidrolik direksiyon
- Klima kontrolü
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Navigasyon sistemi
- Yaprak yaylı süspansiyon