Cysterna spożywcza BSLT STC1A









Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Budowa: Cysterna spożywcza
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65/22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg
Funkcjonalność
Liczba komór: 1
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Bodywork: Food tanker
Axle configuration
Tyre size: 385/65/22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg
Functional
Number of compartments: 1
Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Nástavba: Potravinářská cisterna
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65/22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 8000 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 8000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 8000 kg
Funkční
Počet oddílů: 1
Údržba
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Aufbau: Lebensmitteltanker
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65/22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg
Funktionell
Zahl der Kammern: 1
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Karosseri: Tankbil til transport af fødevarer
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65/22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg
Funktionelle
Antal rum: 1
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Carrocería: Camión cisterna alimentaria
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65/22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg
Funcional
Número de compartimentos: 1
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Construction: Camion-citerne alimentaire
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65/22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg
Pratique
Nombre de compartiments: 1
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Felépítmény: Élelemszállító
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65/22.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg
Funkcionális
A rekeszek száma: 1
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Sovrastruttura: Cisterna per alimenti
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65/22.5
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 8000 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 8000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 8000 kg
Funzionale
Numero di scomparti: 1
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Opbouw: Levensmiddelentankwagen
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65/22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg
Functioneel
Aantal compartimenten: 1
Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Carroçaria: Camião cisterna de alimentos
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65/22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg
Funcional
Número de compartimentos: 1
Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Кузов: Цистерна для пищевых продуктов
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65/22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg
Функциональность
Количество отсеков: 1
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Nadstavba: Cisternové vozidlo na prepravu potravín
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65/22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg
Funkčné
Počet oddielov: 1
Údržba
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Överbyggnad: Fodertankbil
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65/22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg
Funktionell
Antal fack: 1
Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra