Coupé Maserati Bora 4700 Coupe - Tipo AM117 - 1 von 314































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Leder: schwarz
Dach: Edelstahl
location: 1
interior color: black
interior type: leather
Alte Bundesstraße 48
E-Fenster links
E-Fenster rechts
Schalter 5
Lederausstattung
Deutsche Fahrzeugpapiere mit H-Kennzeichen
Produktion Juni 1972
Juni 1977
4.7L V8 Vergaser Motor mit 310 PS
5 Gänge
Hinterradantrieb
Deutsche Papiere mit H-Zulassung vorhanden
Part of The Style Icons Collection
One of 314 examples of the Bora 4.7 built from 1971
1978
A French delivery example
supplied new in Argento Indianapolis ( silver ) over a Nero leather interior
Finished in Giallo over Nero leather upholstery
With the last owner since 2015
Accompanied by invoices exceeding 6,000
Built on 12 July 1972
this Bora was one of 314 examples that were powered by the firms 4.7-litre V-8 engine. The Giugiaro-designed bodywork was finished in Argento Indianapolis over a Nero hide interior. Destined for the French market and dealer Thépenier
this Maserati was first registered on 26 October 1972 by Cecico Equipment CEO
Robert Augier in Paris
In July 1984
the car entered the care of the fifth owner. Residing in Chaumont
he sold the Maserati to Bernard Bablon on 25 November 1986. Based in Paris
Bablon remained the sole custodian from 1986 until 2007
when the Bora entered a private Italian collection. It is thought Bablon had the colour changed to its current Giallo finish. In 2014
the Maserati was sold at auction to an Italian dealer
who later sold the car to the last owner in May 2015
While in last ownership
more than 6,000-worth of maintenance was carried out by Kubicki Motors of Munich
including the repair and installation of the steering rack
a carburettor rebuild
and brake system maintenance. An often-overlooked model
the 4.7-litre Bora represents the very best of early 1970s Italian car design
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
roadworthy