Lancia Flaminia Pininfarina Coupé































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Telefon: +49 9338/97 22-0
E-Mail: pokaż kontakty
number of doors: 2
Farbe dunkelblau
Lederausstattung creme
5-Gang Getriebe
and built by the coachbuilder. It was very similar to the Florida II prototype with a 2+2 layout. Like all other 2-door versions
the Coupé had a shortened wheelbase relative to the Berlina. The front end of the Coupé does not differ from the Berlina majorly
but the headlight frames are completely round
whereas they point slightly upwards in the saloon. The design of the Lancia V6 all aluminum engine was by Vittorio Jano who has built the pre war racing engines for Alfa Romeo. At the beginning of the 1960's this engine was available with a capacity of 2.8 Ltr and three twin chore carburetors. The Pininfarina masterpiece was arguably
one of the best looking Gentleman coupe cars and with such quality
it attracted many Film stars
Heads of state and other VIP's were customers of Lancia. This car which has been on display at the Automobile Museum
Stainz bears the -Targa D'Oro- or Gold medal issued by the Italian Historic Auto Club only for its best restoration and conservation of a historic motor car. Finished in the legant shade of blue note
over magnolia targadoro. Offered Italian Registration documents
it is beautiful in every respect. Dieses
im Automobilmuseum Stainz ausgestellte Fahrzeug trägt die -Targa d'Oro- oder Goldmedaille des italienischen Automobilclubs für historische Fahrzeuge für die beste Restaurierung und Erhaltung eines historischen Sportwagens. Das Fahrzeug stammt aus einer Museumsversteigerung! Motor wurde überprüft (ca. 4.000,00 EUR)
Fahrzeug hat neue Kupplung sowie Bremsen bekommen (ca.2.500,00)
Standort: Ascari GmbH
Rothenburger Str. 26
97285 Röttingen
Hr. Baumann
Tel. pokaż kontakty
E-Mail: pokaż kontakty
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
roadworthy