Ciężarówka wojskowa Volvo N 10 6X6 L + FASSI 3X IN STOCK




































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




- PTO
= More information =
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Reduction: hub reduction
Crane: FASSI F75.21, year of manufacture 1989, behind the cab
Make of bodywork: VOLVO
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
= Dealer information =
pokaż kontakty
axel_formula: Volvo
pokaż kontakty
pokaż kontakty
- Zapfwelle (PTO)
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kran: FASSI F75.21, Baujahr 1989, hinter der Kabine
Marke des Aufbaus: VOLVO
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Firmeninformationen =
pokaż kontakty
- Kraftudtag
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Reduktion: navreduktion
Kran: FASSI F75.21, produktionsår 1989, bag førerhuset
Karosserifabrikat: VOLVO
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
pokaż kontakty
pokaż kontakty
- PTO
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Reducción: reducción de cubo
Grúa: FASSI F75.21, año de fabricación 1989, detrás de la cabina
Marca carrocería: VOLVO
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
= Información de la empresa =
pokaż kontakty
pokaż kontakty
- PTO
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Grue: FASSI F75.21, année de construction 1989, derrière la cabine
Marque de construction: VOLVO
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
= Information sur la société =
pokaż kontakty
pokaż kontakty
pokaż kontakty
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Żuraw: FASSI F75.21, rok produkcji 1989, z tyłu kabiny
Marka konstrukcji: VOLVO
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
pokaż kontakty
pokaż kontakty
- PTO
= Bijzonderheden =
VIN YV2N0A2E5KB701425
DATUM 09-02-1989
6X6 HANDGESCHAKELD
BLADGEVEERD NAAFREDUCTIE
VOORZIEN VAN FASSI F75.21 1X HYDRAUISCH + OPZIT BEDIENING
OPEN LAADBAK MET ZIJBORDEN
AANHANGWAGEN KOPPELING
LENGTE BAK 450 X 245
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
pokaż kontakty
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Reductie: naafreductie
Kraan: FASSI F75.21, bouwjaar 1989, achter de cabine
Merk opbouw: VOLVO
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
= Bedrijfsinformatie =
pokaż kontakty
pokaż kontakty
- Tomada da força
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Redução: redução do cubo
Grua: FASSI F75.21, ano de fabrico 1989, atrás da cabina
Marca da carroçaria: VOLVO
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
= Informações do concessionário =
pokaż kontakty
pokaż kontakty
- PTO
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Кран: FASSI F75.21, год выпуска 1989, сзади кабины
Марка кузова: VOLVO
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
pokaż kontakty
pokaż kontakty
- PTO
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Minskning: minskning av nav
Kran: FASSI F75.21, byggnadsår 1989, bakom kabinen
Fabrikat av karosseri: VOLVO
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Information om företaget =
pokaż kontakty
pokaż kontakty