Ciężarówka wojskowa DAF YA 126




































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




Dispone de documentación original holandesa, permiso provisional de circulación español caducado, para exportación, fincas privadas, o para su matriculación como histórico (ya fue declarado histórico por la Junta de Andalucía, pero no se llegó a matricular). No tiene permiso actualmente para circular, pero si documentación y número de bastidor.
De procedencia militar, muy bien conservado y cuidado. Todas sus piezas son originales. Última revisión de mantenimiento en taller en Abril de 2025 desde que está gestionado por nosotros siempre guardado en Nave. Actualmente estacionado en nuestra nave en Albolote (Granada)
Se estima que no llegan a 400 lo ejemplares que aún existen de este modelo en todo el mundo.
Gasolina, (sin plomo) hay que añadirle un aditivo que se encuentra fácilmente.
3417 kg, masa en orden de marcha.
Se acompañan copias de los manuales en Neerlandés, impresos en papel, facilitados por el club DAF YA 126 de Países Bajos.
No es un vehículo para trabajar, es un vehículo para museos, coleccionistas, atrezo de cine o fincas privadas para grupos selectos.
No dude en consultar cualquier duda, solicitar vídeos o visitarlo personalmente.