Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88

PDF
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 1 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 2 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 3 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 4 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 5 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 6 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 7 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 8 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 9 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 10 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 11 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 12 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 13 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 14 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 15 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 16 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 17 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 18 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 19 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 20 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 21 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 22 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 23 - Autoline
Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrazek 24 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/24
PDF
49 500 €
Cena netto
≈ 211 200 zł
Kontakt z dealerem
Marka: GINAF
Rocznik: 2009-04
Pierwsza rejestracja: 2009-04-09
Przebieg: 505 000 km
Ładowność: 24 600 kg
Własna masa: 16 400 kg
Całkowita masa: 41 000 kg
Lokalizacja: Holandia Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 2109
Data zamieszczenia: wczoraj
Opis
Wymiary: długość - 9,05 m, szerokość - 2,5 m
Typ napędu: Napęd na tylne koła
Silnik
Moc: 462 KM (340 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 12 902 cm³
Liczba cylindrów: 6
Euro: Euro 5
Skrzynia biegów
Typ: manualna
Osie
Liczba osi: 4
Napęd: 8x4
Rozstaw osi: 6 400 mm
Pierwsza oś: 385/65 22,2
Druga oś: 385/65 22,5
Trzecia oś: 13 x 22,5
Czwarta oś: 13 x 22,5
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Elektr. podnoszenie szyb
Funkcje bezpieczeństwa
Blokada dyferencjału
Dodatkowa komplektacja
HDS
Dodatkowe wyposażenie
Hak
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Ciężarówka system kablowy GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88

Polski
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Differential lock
- Hub reduction
- Truck from the Netherlands

= Remarks =

Manual gearbox
NCH Cable system 30 ton
Z-Crane : Palfinger Q170Z88
Remote control
Lifting capacity 17 ton/meter
Including gripper and rotator
8x4
Hubreduction

= Dealer information =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= More information =

Cab: day
Front axle 1: Tyre size: 385/65 22,2; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Suspension: parabolic suspension
Front axle 2: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 40%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 13 x 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 2: Tyre size: 13 x 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Crane: Epsilon Palfinger Q170Z88, year of manufacture 2009, behind the cab
Registration number: BV-VZ-97
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Колесен редуктор
- Съединение
- Diferenciál s brzdou
- Připojení
- Redukce náboje
- Uzávěrka diferenciálu
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Nabereduktion
- Niederländische LKW
- Sperrdifferential
- Zugmaul

= Anmerkungen =

Schaltgetriebe
8x4
Nabereduction
NCH Kabelsystem 30 Ton
Kran: Palfinger Q170Z88
Fernbedienung
Hebekapazität 17 Ton/Meter
Inklusief Greifer und Rotator

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65 22,2; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%; Federung: Parabelfederung
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 40%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 13 x 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 2: Refenmaß: 13 x 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%; Federung: hydraulische Federung
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, Baujahr 2009, hinter der Kabine
Kennzeichen: BV-VZ-97
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Differentialespærre
- Kobling
- Navreduktion
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65 22,2; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%; Affjedring: parabelaffjedring
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 40%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 13 x 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 13 x 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, produktionsår 2009, bag førerhuset
Registreringsnummer: BV-VZ-97
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κοτσαδόρος
- Μείωση πλήμνης
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueador diferencial
- Diferencial de deslizamiento
- horquilla
- Reducción de buje

= Más información =

Cabina: día
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65 22,2; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 13 x 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 13 x 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%; Suspensión: suspensión hidráulica
Grúa: Epsilon Palfinger Q170Z88, año de fabricación 2009, detrás de la cabina
Matrícula: BV-VZ-97
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Liitäntä
- Navan alennus
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Différentiel d'écartement
- Réduction au moyeu
- Solde différentiel

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65 22,2; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%; Suspension: suspension parabolique
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 40%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 13 x 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 13 x 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%; Suspension: suspension hydraulique
Grue: Epsilon Palfinger Q170Z88, année de construction 2009, derrière la cabine
Numéro d'immatriculation: BV-VZ-97
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Redukcija na glavčini
- Spojnica
= További opciók és tartozékok =

- Csatlakoztatás
- Differenciálzár
- Kerékagy-áttétel
- Szabályozott önzáró differenciálmű

= További információk =

Kabin: nap
Első tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385/65 22,2; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Első tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/65 22,5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 13 x 22,5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%; Felfüggesztés: hidraulikus felfüggesztés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 13 x 22,5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%; Felfüggesztés: hidraulikus felfüggesztés
Daru: Epsilon Palfinger Q170Z88, építési év 2009, a vezetőfülke mögött
Rendszám: BV-VZ-97
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Thijs Kentie vagy Thijs Kentie-vel
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Redukcja piasty
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65 22,2; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 40%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 13 x 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 13 x 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Żuraw: Epsilon Palfinger Q170Z88, rok produkcji 2009, z tyłu kabiny
Numer rejestracyjny: BV-VZ-97
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Raccordo
- Riduzione nel mozzo
= Aanvullende opties en accessoires =

- Naafreductie
- Nederlandse truck
- Sperdifferentieel
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

Handgeschakeld
Aandrijving 8x4
NCH Kabelsysteem 30 Ton
Z-Kraan: Epsilon Palfinger Q170Z88
Hefcapaciteit 17 ton/meter
Afstandsbediening en hoogstabediening
Inclusief knijper en rotator
Naafreductie

= Bedrijfsinformatie =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65 22,2; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%; Vering: paraboolvering
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 13 x 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: hydraulische vering
Achteras 2: Bandenmaat: 13 x 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%; Vering: hydraulische vering
Kraan: Epsilon Palfinger Q170Z88, bouwjaar 2009, achter de cabine
Kenteken: BV-VZ-97
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Differensialsperre
- Kobling
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Navreduksjon
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Redução do cubo

= Mais informações =

Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 22,2; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 40%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 13 x 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 13 x 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%; Suspensão: suspensão hidráulica
Grua: Epsilon Palfinger Q170Z88, ano de fabrico 2009, atrás da cabina
Número de registo: BV-VZ-97
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Butuc reductor
- Cuplă
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Редукторы ступицы
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Размер шин: 385/65 22,2; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%; Подвеска: параболическая подвеска
Передний мост 2: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 40%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 13 x 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 13 x 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Кран: Epsilon Palfinger Q170Z88, год выпуска 2009, сзади кабины
Регистрационный номер: BV-VZ-97
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Redukcia náboja
- Spojka
- Uzávierka diferenciálu
= Extra tillval och tillbehör =

- Differentiallås
- Koppling
- Navreduktion
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65 22,2; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%; Fjädring: parabolisk upphängning
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 40%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 13 x 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 13 x 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, byggnadsår 2009, bakom kabinen
Registreringsnummer: BV-VZ-97
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Diferansiyel kilidi
- Kaplin
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Poyra hız düşürme
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
17 900 € ≈ 76 390 zł
2009
463 003 km
Ładowność 17 740 kg Napęd 6x6
Holandia, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2008
675 910 km
Moc 408 KM (300 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 28 940 kg Napęd 8x4
Holandia, Wijchen
Derks Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
42 900 € ≈ 183 100 zł
2014
692 991 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 29 060 kg Napęd 8x4
Holandia, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
27 950 € ≈ 119 300 zł
2009
729 005 km
Moc 480 KM (353 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Napęd 8x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
27 950 € ≈ 119 300 zł
2009
496 021 km
Moc 441 KM (324 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 22 875 kg Napęd 8x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
26 950 € ≈ 115 000 zł
2013
760 462 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 30 155 kg Napęd 8x4
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
27 950 € ≈ 119 300 zł
2009
496 021 km
Moc 441 KM (324 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 22 875 kg Napęd 8x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
34 750 € ≈ 148 300 zł
2009
482 878 km
Moc 400 KM (294 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 14 805 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
37 950 € ≈ 162 000 zł
2007
525 670 km
Moc 441 KM (324 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 15 300 kg Napęd 8x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
21 900 € ≈ 93 460 zł
2009
552 750 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 23 620 kg Napęd 8x4 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
11 750 € ≈ 50 140 zł
2009
924 000 km
Moc 480 KM (353 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 16 265 kg Napęd 6x2
Holandia, Leeuwarden
LVS Used Trucks BV
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
22 500 € ≈ 96 020 zł
2009
254 058 km
Euro Euro 5
Holandia, Alkmaar
Anema Trucks & Spare Parts
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
19 950 € ≈ 85 140 zł
2001
660 000 km
Moc 381 KM (280 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 19 740 kg Napęd 6x6
Holandia, Groot-Ammers
TEKA TRADING B.V.
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
29 400 € ≈ 125 500 zł
2009
636 215 km
Moc 265 KM (195 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 14 305 kg Napęd 6x2
Holandia, Weert
Nebim Used Trucks B.V.
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
14 950 € ≈ 63 800 zł
2008
669 111 km
Moc 598 KM (440 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 15 800 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
27 500 € ≈ 117 400 zł
2009
891 706 km
Moc 519 KM (381 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 21 760 kg Napęd 8x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Vriezenveen
Companjen Bedrijfswagens B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
37 950 € ≈ 162 000 zł
2007
525 670 km
Moc 441 KM (324 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 15 300 kg Napęd 8x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
43 900 € ≈ 187 300 zł
2011
561 756 km
Moc 400 KM (294 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 20 520 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
68 000 € ≈ 290 200 zł
2009
249 995 km
Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 21 720 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
16 250 € ≈ 69 350 zł
2010
402 243 km
Moc 510 KM (375 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 23 055 kg Napęd 8x2
Holandia, Nieuwerbrug a/d Rijn
Francken-Trucks B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem