Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container

PDF
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container - Autoline
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container | Obrazek 1 - Autoline
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container | Obrazek 2 - Autoline
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container | Obrazek 3 - Autoline
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container | Obrazek 4 - Autoline
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container | Obrazek 5 - Autoline
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container | Obrazek 6 - Autoline
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container | Obrazek 7 - Autoline
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container | Obrazek 8 - Autoline
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container | Obrazek 9 - Autoline
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container | Obrazek 10 - Autoline
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container | Obrazek 11 - Autoline
Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container | Obrazek 12 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/12
PDF
27 750 €
Cena netto
≈ 118 700 zł
Kontakt z dealerem
Marka: DAF
Model: CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container
Rocznik: 2013-03
Pierwsza rejestracja: 2013-03-21
Przebieg: 775 000 km
Ładowność: 23 180 kg
Własna masa: 13 820 kg
Całkowita masa: 37 000 kg
Lokalizacja: Holandia Rotterdam6480 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 98-BBR-2
Data zamieszczenia: 18 cze 2025
Opis
Wymiary: długość - 8,8 m, szerokość - 2,52 m
Silnik
Moc: 410 KM (301 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 12 902 cm³
Liczba cylindrów: 6
Euro: Euro 5
Skrzynia biegów
Typ: automat
Osie
Liczba osi: 4
Napęd: 8x4
Zawieszenie: resorowe/resorowe
Rozstaw osi: 6 400 mm
Koła bliźniacze
Hamulce
ABS
Hamulec silnikowy
Kabina i komfort
Cruise control (tempomat)
Elektr. regulacja lusterek
Osłona przeciwsłoneczna
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Elektr. podnoszenie szyb
Multimedia
Radio samochodowe: CD
Funkcje bezpieczeństwa
Ogranicznik szybkości
Blokada dyferencjału
ESP
Oświetlenie i reflektory
Światła przeciwmgielne
Dodatkowa komplektacja
Centralne smarowanie
Zbiornik AdBlue
Dodatkowe wyposażenie
Skrzynka narzędzi
Hak
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: biały

Dodatkowy opis — Ciężarówka system kablowy DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container

Polski
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension

= Remarks =

DAF CF 410PK WIF NCH 32 TON CONTAINER SYSTEM PICUP SILO CONTAINERS,90 GRADEN,STEEL SPRINGS,PRIJS WIF OUT CONTAINER BOX

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 50%
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction

Maintenance
APK (MOT): tested until 01/2026

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Vzduchová houkačka
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Lufthorn
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 50%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 50%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Lisnata opruga
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Zračna sirena
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 50%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Avvisatore acustico pneumatico
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- kipper hydraulic
- Luchthoorn
- Vangmuil
- Versterkte motorrem

= Bijzonderheden =

dafcf410pk met nch container systeem 90 graden voor silo containers,32 ton systeem,bladgeveerd PRIJS,ZONDER CONTAINER BAK

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 50%
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie

Onderhoud
APK: gekeurd tot jan. 2026

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Lufthorn
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo

Manutenção
APK (MOT): testado até jan. 2026

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 50%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Tyfon

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 50%
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav

Underhåll
MOT: besiktigat till jan. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
2014
700 962 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 22 720 kg Napęd 8x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Oirschot
Kontakt z dealerem
12 950 € ≈ 55 390 zł
2014
602 089 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 13 715 kg Napęd 8x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
29 950 € ≈ 128 100 zł
2017
486 372 km
Moc 510 KM (375 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 15 835 kg Napęd 6x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
23 000 € ≈ 98 380 zł
2011
253 000 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 4x2
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem
16 900 € ≈ 72 290 zł
2011
565 815 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 16 230 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Saasveld
Kontakt z dealerem
26 950 € ≈ 115 300 zł
2013
760 462 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 30 155 kg Napęd 8x4
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
22 500 € ≈ 96 240 zł
2014
152 915 km
Moc 309 KM (227 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 10 110 kg Napęd 6x2
Holandia, Oisterwijk
Kontakt z dealerem
34 900 € ≈ 149 300 zł
2016
724 294 km
Moc 435 KM (320 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 15 348 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ravenstein
Kontakt z dealerem
21 500 € ≈ 91 960 zł
2010
1 120 932 km
Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 21 945 kg Napęd 8x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Zaandam
Kontakt z dealerem
16 250 € ≈ 69 510 zł
2010
402 243 km
Moc 510 KM (375 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 23 055 kg Napęd 8x2
Holandia, Nieuwerbrug a/d Rijn
Kontakt z dealerem
30 900 € ≈ 132 200 zł
2013
528 820 km
Moc 550 KM (404 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 34 360 kg Napęd 10x4
Holandia, Landhorst
Kontakt z dealerem
27 800 € ≈ 118 900 zł
2012
684 583 km
Moc 560 KM (412 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 15 085 kg Napęd 6x2
Holandia, Weert
Kontakt z dealerem
22 900 € ≈ 97 950 zł
2013
1 025 283 km
Moc 450 KM (331 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 14 630 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Landhorst
Kontakt z dealerem
10 600 € ≈ 45 340 zł
2010
1 126 092 km
Moc 408 KM (300 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 16 850 kg Napęd 6x2
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
14 900 € ≈ 63 730 zł
2010
929 515 km
Moc 407 KM (299 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 16 705 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Son en Breugel
Kontakt z dealerem
24 950 € ≈ 106 700 zł
2014
309 338 km
Moc 410 KM (301 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 750 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Drachten
Kontakt z dealerem
26 500 € ≈ 113 300 zł
2010
827 473 km
Moc 320 KM (235 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 15 150 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 46 840 zł
2008
500 390 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 17 430 kg Napęd 6x2
Holandia, Oss
Kontakt z dealerem
12 900 € ≈ 55 180 zł
2008
752 256 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 16 750 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Landhorst
Kontakt z dealerem
29 000 € ≈ 124 000 zł
2010
331 009 km
Moc 400 KM (294 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 35 130 kg Napęd 10x4
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem