Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/

PDF
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 1 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 2 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 3 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 4 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 5 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 6 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 7 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 8 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 9 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 10 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 11 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 12 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 13 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 14 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 15 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 16 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 17 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 18 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 19 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 20 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 21 - Autoline
Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/ | Obrazek 22 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/22
PDF
28 450 €
Cena netto
≈ 121 900 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Scania
Model: S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/
Rocznik: 2018-11
Pierwsza rejestracja: 2018-11-21
Przebieg: 1 021 000 km
Własna masa: 12 630 kg
Lokalizacja: Holandia SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 20804
Data zamieszczenia: 8 kwi 2025
Opis
Zbiornik paliwa: 2 szt
Silnik
Moc: 500 KM (368 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 12 742 cm³
Liczba cylindrów: 6
Euro: Euro 6
Osie
Liczba osi: 3
Napęd: 6x2
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 385 65 R 22,5
Druga oś: 295 80 R22,5
Trzecia oś: 385 65 R 22,5
Hamulce
ABS
EBS
Retarder
Kabina
Miejsce sypialne
Lodówka
Cruise control (tempomat)
Elektr. podnoszenie szyb
Centralny zamek
Spojlery
Światła przeciwmgielne
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Dodatkowa komplektacja
ASR
Zbiornik AdBlue
Stan
Stan: używane
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Ciężarówka podwozie Scania S500 NGS S500/ Topline/Retarder/production 2018/

Polski
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Hill climb
- Laneguard
- Roof spoiler

= Dealer information =

Homepage: pokaż kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Front axle: Tyre size: 385 65 R 22,5; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 295 80 R22,5; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 385 65 R 22,5; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Регулиране на температурата
- Спойлер на покрива
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Hill climb
- Klimaanlage
- Laneguard
- Luftfederung

= Firmeninformationen =

Homepage: pokaż kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Vorderachse: Refenmaß: 385 65 R 22,5; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 295 80 R22,5; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385 65 R 22,5; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Luftaffjedring
- Tagspoiler

= Yderligere oplysninger =

Foraksel: Dækstørrelse: 385 65 R 22,5; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 295 80 R22,5; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385 65 R 22,5; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Hill climb
- Laneguard
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
= Más opciones y accesorios =

- Climatizador
- Hill climb
- Laneguard
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Eje delantero: Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 295 80 R22,5; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Kattospoileri
= Plus d'options et d'accessoires =

- Climate control
- Hill climb
- Laneguard
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Essieu avant: Dimension des pneus: 385 65 R 22,5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 295 80 R22,5; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385 65 R 22,5; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Krovni spojler
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Tetőlégterelő
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hill climb
- HVAC
- Laneguard
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Oś przednia: Rozmiar opon: 385 65 R 22,5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 295 80 R22,5; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385 65 R 22,5; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Hill climb
- Laneguard
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Dakspoiler
- Hill climb
- Laneguard
- Luchtvering

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: pokaż kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Vooras: Bandenmaat: 385 65 R 22,5; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 295 80 R22,5; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 385 65 R 22,5; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Drivstofftank i aluminium
- Klimaanlegg
- Luftfjæring
- Takspoiler
= Opções e acessórios adicionais =

- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Hill climb
- Laneguard
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 295 80 R22,5; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Climatizare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Laneguard
- Алюминиевый топливный бак
- Климат-контроль
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше

= Дополнительная информация =

Передний мост: Размер шин: 385 65 R 22,5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 295 80 R22,5; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 385 65 R 22,5; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládanie klimatizácie
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Luftfjädring
- Takspoiler

= Ytterligare information =

Framaxel: Däckets storlek: 385 65 R 22,5; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 295 80 R22,5; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385 65 R 22,5; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Havalı süspansiyon
- Klima kontrolü
- Tavan spoyleri
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
28 450 € ≈ 121 900 zł
2018
1 062 000 km
Moc 500 KM (368 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 6x2
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
36 950 € ≈ 158 400 zł
2018
874 807 km
Moc 730 KM (537 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
26 900 € ≈ 115 300 zł
2017
970 000 km
Moc 993 KM (730 kW) Euro Euro 6
Holandia, Hoenzadriel
Kontakt z dealerem
24 950 € ≈ 106 900 zł
2016
768 444 km
Moc 250 KM (184 kW) Euro Euro 6 Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
27 950 € ≈ 119 800 zł
2019
751 377 km
Moc 500 KM (368 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 14 040 kg Napęd 6x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
26 950 € ≈ 115 500 zł
2019
852 464 km
Moc 500 KM (368 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 14 040 kg Napęd 6x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
27 950 € ≈ 119 800 zł
2019
754 880 km
Moc 500 KM (368 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 14 040 kg Napęd 6x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
16 250 € ≈ 69 650 zł
2015
1 097 669 km
Moc 250 KM (184 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 11 370 kg Napęd 4x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Velddriel
Kontakt z dealerem
159 900 zł ≈ 37 310 €
2018
1 020 303 km
Moc 500 KM (368 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 6x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Polska, Kielno
Kontakt z dealerem
34 250 € ≈ 146 800 zł
2017
787 266 km
Moc 749 KM (551 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
29 500 € ≈ 126 400 zł
2018
147 318 km
Moc 256 KM (188 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 5 061 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Zaandam
Kontakt z dealerem
24 950 € ≈ 106 900 zł
2019
629 060 km
Moc 320 KM (235 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 14 000 kg Napęd 6x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem