Ciężarówka podwozie DAF XF 460 6X2,BDF/Retarder/Super Space/460hp
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/9
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
12 950 €
Cena netto
≈ 55 240 zł
Kontakt z dealerem
Marka:
DAF
Model:
XF 460 6X2,BDF/Retarder/Super Space/460hp
Typ:
ciężarówka podwozie
Rocznik:
2014-11
Pierwsza rejestracja:
2014-11-13
Przebieg:
1 002 734 km
Ładowność:
15 482 kg
Własna masa:
10 518 kg
Całkowita masa:
26 000 kg
Lokalizacja:
Holandia SLIEDRECHT6501 km od Ciebie
Data zamieszczenia:
24 gru 2024
Numer w ofercie dealera:
20380
Zabudowa
Hak:
Silnik
Paliwo:
diesel
Pojemność:
12 902 cm³
Liczba cylindrów:
6
Euro:
Euro 6
Skrzynia biegów
Typ:
automat
Ilość biegów:
12
Osie
Liczba osi:
3
Napęd:
6x2
Zawieszenie:
pneumatyczne/pneumatyczne
Rozstaw osi:
6 200 mm
Pierwsza oś:
hamulce - disc
Druga oś:
hamulce - disc
Trzecia oś:
hamulce - disc
Hamulce
ABS:
Intarder:
Retarder:
Kabina
Miejsce sypialne:
Ogrzewanie postojowe:
Klimatyzacja:
Cruise control:
Radio samochodowe:
CD
Lodówka:
Cruise control (tempomat):
Elektryczne podnoszenie szyb:
Centralny zamek:
Ogranicznik szybkości:
Osłona przeciwsłoneczna:
Zdalna ekspertyza
Usługa dostawy pojazdu
Dostawa z
Dodatkowa komplektacja
ASR:
Zbiornik AdBlue:
Stan
Stan:
używane
Dodatkowy opis
Kolor:
czarny
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Kontakt do sprzedającego
Subskrybuj sprzedawcę
Arjan
+31 6 132...
Pokaż
+31 6 13259809
Adres
Holandia, Południowa Holandia, 3361AP, SLIEDRECHT, Rivierdijk 2c
Lokalny czas dealera:
18:48 (CET)
Wyślij wiadomość
Kontakt do sprzedającego
Truckcentrum Sliedrecht
Holandia
od 20 lat na Autoline
4.5
41 opinia
Subskrybuj sprzedawcę
+31 6 200...
Pokaż
+31 6 20016193
+31 184 41...
Pokaż
+31 184 410 811
+31 6 132...
Pokaż
+31 6 13259809
Wyślij zapytanie do sprzedającego
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
14 950 €
≈ 63 780 zł
2014
869 308 km
Moc
510 KM (375 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
12 530 kg
Napęd
6x2
Holandia, Maarsbergen
Kontakt z dealerem
11 900 €
≈ 50 770 zł
2016
814 300 km
Moc
462 KM (340 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
14 880 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
11 900 €
≈ 50 770 zł
2016
867 000 km
Moc
462 KM (340 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
14 880 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
13 950 €
≈ 59 510 zł
2012
1 190 000 km
Moc
408 KM (300 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
25 320 kg
Napęd
8x2
Zawieszenie
pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, MAASDIJK
Kontakt z dealerem
9 500 €
≈ 40 530 zł
2014
1 327 000 km
Moc
435 KM (320 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
8 735 kg
Napęd
4x2
Holandia, Steenwijk
Kontakt z dealerem
12 950 €
≈ 55 240 zł
2011
694 023 km
Moc
462 KM (340 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
16 250 kg
Napęd
6x2
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
11 950 €
≈ 50 980 zł
2012
264 512 km
Moc
256 KM (188 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
15 065 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
12 500 €
≈ 53 320 zł
2010
1 007 776 km
Euro
Euro 5
Napęd
6x2
Holandia, Alkmaar
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2013
1 225 986 km
Moc
408 KM (300 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
16 500 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Oirschot
Kontakt z dealerem
8 500 €
≈ 36 260 zł
2013
1 360 670 km
Moc
408 KM (300 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
9 120 kg
Napęd
4x2
Holandia, Steenwijk
Kontakt z dealerem
14 950 €
≈ 63 780 zł
2017
889 659 km
Moc
295 KM (217 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
12 145 kg
Napęd
4x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2015
872 574 km
Moc
400 KM (294 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
6x2
Holandia, Oirschot
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2013
995 777 km
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
14 845 kg
Napęd
6x2
Holandia, Vlissingen
Kontakt z dealerem
29 000 €
≈ 123 700 zł
2015
650 095 km
Moc
412 KM (303 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
17 500 kg
Napęd
8x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2015
846 337 km
Moc
400 KM (294 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
6x2
Holandia, Oirschot
Kontakt z dealerem
8 950 €
≈ 38 180 zł
2012
629 849 km
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
11 520 kg
Napęd
4x2
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 750 €
≈ 41 590 zł
2013
168 500 km
Moc
222 KM (163 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Rijnsburg
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2012
1 308 875 km
Moc
408 KM (300 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
16 500 kg
Napęd
6x2
Holandia, Oirschot
Kontakt z dealerem
18 900 €
≈ 80 630 zł
2012
781 418 km
Moc
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
25 920 kg
Napęd
8x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Lelystad
Kontakt z dealerem
9 000 €
≈ 38 390 zł
2011
1 069 107 km
Moc
410 KM (301 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
14 690 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Lelystad
Kontakt z dealerem
Części zamienne do ciężarówek
- Aluminium fuel tank
- Heater
- Low-noise
- Particulate filter
- Sleeper cab
- Xenon lighting
= Remarks =
Notice of failures in display
truck standing idle for 18 months
= Dealer information =
Homepage: pokaż kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 80%
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Damages: none
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Ксенонови фарове
- Нагревател
- Ниско ниво на шум
- Отопление
- Спална кабина
- Филтър за частици
- Nízká hlučnost
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Topení
- Xenon
- Částicový filtr
- Aluminium-Kraftstofftank
- Geräuscharm
- Partikelfilter
- Schlafkabine
- Verwärmungsautomatik
- Xenonbeleuchtung
= Anmerkungen =
Fehle rim Display
LKW hat 18 Monaten niet gefahren
= Firmeninformationen =
Homepage: pokaż kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 80%
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Minimal støj
- Partikelfilter
- Sleeper Cab
- Varme
- Varmer
- Xenon-lygter
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 80%
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φωτισμός Xenon
- Χαμηλού θορύβου
- Bajo Ruido
- Cabina de dormir
- Calefacción
- Estufa
- Filtro de particulas
- Iluminación de xenón
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Daños: ninguno
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Hiljainen
- Hiukkassuodatin
- Ksenon-valot
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Faible bruit
- Filtre à particules
- Réservoir de carburant en aluminium
- Éclairage au xénon
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 80%
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Dommages: aucun
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Filtar krutih čestica
- Grijanje
- Grijač
- Ksenonska svjetla
- Niska razina buke
- Spavaća kabina
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Xenon
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Filtr cząstek stałych
- Kabina sypialna
- Ogrzewanie
- Oświetlenie ksenonowe
- Piec
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 80%
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Fari allo xeno
- Filtro antiparticolato
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Aluminium brandstoftank
- Geluidsarm
- Radio/cd/audio systeem
- Roetfilter
- Slaapcabine
- Verwarming
- Xenon verlichting
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: pokaż kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 80%
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Førerhus med soveplass
- Lite støy
- Oppvarming
- Partikkelfilter
- Varmeapparat
- Xenon-lys
- Aquecedor
- Aquecimento
- Baixo ruído
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Filtro de partículas
- Iluminação de xénon
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 80%
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Danos: nenhum
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Filtru de particule
- Iluminare cu xenon
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Zgomot redus
- Încălzire
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Ксеноновые фары
- Малошумный
- Обогрев
- Обогреватель
- Противосажевый фильтр
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 80%
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Vykurovanie
- Xenónové svetlá
- Partikelfilter
- Sovhytt
- Tystgående
- Uppvärmning
- Värmare
- Xenon-strålkastare
- Düşük gürültülü
- Isıtma
- Isıtıcı
- Partikül filtresi
- Sleeper cab
- Xenon