Ciężarówka hakowiec Volvo FM 430 VDL 21 Ton haakarmsysteem














































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego















- Central armrest
- Coupling 40 mm
- Euro 6
- Liftable and steering axle
- Rental container truck
- Reversing camera
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- VDL 21 Ton hooklift (type: S-21-6600)
- System length 660 cm
- Adjustable hook height
- Hydraulic container locking (manually reversible)
- Hydraulical extendable bumper
- Multifaster connection
- Stainless steel toolbox
- Coupling 40 mm
- 9 Ton front axle
= More information =
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/55 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 1: Tyre size: 315/70 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/70 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 2DUH206
- Камера за заден ход
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- Kamera couvání
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- AHK 40 mm
- Dachluke
- Euro 6
- Hebbare gelenk asche
- Mittelarmlehne
- Rückwärtsfahrkamera
- Vermietung abrollkipper
= Anmerkungen =
- VDL 21 Tonnen des Abrollkipper (Typ: S-21-6600)
- Systemlänge 660 cm
- Einstellbare Hakenhöhe
- Hydraulische Behälter verriegelung (manuell reversibel)
- Hydraulisch ausfahrbarer unterfahrschutz
- Multifaster Verbindung
- Aufbewahrungsbox aus Edelstahl
- AHK 40 mm
- 9 Tonnen Vorderachse
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/55 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 2DUH206
- Bakkamera
- Euro 6
- Midterarmlæn
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 2DUH206
- Άνοιγμα οροφής
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Κεντρικό μπράτσο
- Camión portacontenedores de alquiler
- Cámara de marcha atrás
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Sistema de elevación con gancho VDL 21 Ton (tipo: S-21-6600)
- Longitud del sistema 660 cm
- Altura del gancho ajustable
- Bloqueo hidráulico del contenedor (manualmente reversible)
- Parachoques extensible hidráulicamente
- Conexión multirápida
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable
- Mordaza 40 mm
- Eje delantero de 9 toneladas
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 2DUH206
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Peruutuskamera
- Camion porteconteneur à louer
- Caméra de recul
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 6
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Remarques =
- Système de levage à crochet VDL 21 tonnes (type : S-21-6600)
- Longueur du système 660 cm
- Hauteur du crochet réglable
- Verrouillage hydraulique du conteneur (réversible manuellement)
- Pare-chocs extensible hydrauliquement
- Connexion multi-rapide
- Boîte de rangement en acier inoxydable
- Mâchoire 40 mm
- Essieu avant 9 tonnes
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 2DUH206
- Kamera za vožnju unatrag
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
- Középső kartámasz
- Tetőablak
- Tolatókamera
- Euro 6
- Kamera do tyłu
- Luk dachowy
- Podłokietnik
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 2DUH206
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Videocamera per retromarcia
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
Overige
- Euro 6
- Hefbare gestuurde naloopas
- Huur Container wagen
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- VDL 21 Ton haakarmsysteem (type: S-21-6600)
- Systeemlengte 660 cm
- Verstelbare haakhoogte
- Hydraulische containerborging (handmatig omkeerbaar)
- Hydraulisch uitschuifbare bumper
- Multifaster aansluiting
- RVS opbergkist
- Vangmuil 40 mm
- 9 Ton vooras
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/55 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 2DUH206
- Midtre armlene
- Ryggekamera
- Takluke
- Apoio de braço central
- Camara de marcha-atràs
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 2DUH206
- Cotieră centrală
- Euro 6
- Trapă de plafon
- Грузовик для аренды
- Евро 6
- Камера заднего хода
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- VDL 21 тонн (тип: S-21-6600)
- Длина системы 660 см
- Регулируемая высота захвата
- Гидравлическая блокировка контейнера
- Гидравлически выдвигаемый бампер
- Мультифастер гидравлический разъем
- Инструментальный ящик из нержавеющей стали
- Фаркоп 40 мм
- 9 тонный передний мост
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/55 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Размер шин: 315/70 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/70 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 2DUH206
- Euro 6
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Armstöd i mitten
- Backkamera
- Euro 6
- Taklucka
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/55 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 2DUH206
- Geri vites kamerası
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı