Ciężarówka hakowiec MAN TGS 41.400 8X4 WIDESPREAD!!HMF 22TM KRAAN/HAAK!!TOP!!




































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego











- Air suspension
- Coupling
- Radio/cassette player
- Remote central locking
- Spotlights
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Functional
Crane: HMF 22tm radio remote, year of manufacture 2012, behind the cab
Pump: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
- Дистанционно централно заключване
- Прожектори
- Радио/плейър за касети
- Съединение
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Připojení
- Rádio/přehrávač kazet
- Vzduchové odpružení
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Luftfederung
- Radio/Kassettenspieler
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Funktionell
Kran: HMF 22tm radio remote, Baujahr 2012, hinter der Kabine
Pumpe: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
- Fjernlåsning
- Kobling
- Luftaffjedring
- Projektører
- Radio/båndafspiller
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Funktionelle
Kran: HMF 22tm radio remote, produktionsår 2012, bag førerhuset
Pumpe: Ja
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- Ραδιοκασετόφωνο
- Bloqueo centralizado a distancia
- horquilla
- Luces brillantes
- Radio / reproductor de casetes
- Suspensión neumática
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Funcional
Grúa: HMF 22tm radio remote, año de fabricación 2012, detrás de la cabina
Bomba: Sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Radio-/kasettisoitin
- Attraper taupe
- Lecteur radio / cassette
- Lumières vives
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Pratique
Grue: HMF 22tm radio remote, année de construction 2012, derrière la cabine
Pompe: Oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
- Radio/kasetofon
- Reflektori
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Rádiómagnó
- Spotlámpák
- Távirányításos központi zár
- Pilot do zamka centralnego
- Radio / odtwarzacz kasetowy
- Reflektory
- Sprzęg
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Funkcjonalność
Żuraw: HMF 22tm radio remote, rok produkcji 2012, z tyłu kabiny
Pompa: Tak
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Fari di profondità
- Raccordo
- Sospensioni pneumatiche
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Luchtvering
- Radio/Cassette speler
- Vangmuil
- Verstralers
= Bijzonderheden =
Mooie MAN TGS 41 400 8x4 WIDESPREAD uitgevoerd als kraan/haak auto.
Van 2013 met slechts 430dkm en euro5!
Naast de reeds genoemde opties beschikt deze over:
-HMF 22tm kraan met AFSTANDSBEDIENING
-Haakarm VDL 30ton
-Camerasysteem
-Rotator
-Schalen knijper
-3 stuurassen (WIDESPREAD!! 41ton!!
etc etc
Origineel NL truck in TOP toestand en direct inzetbaar.
Zum verkauf steht ein sehr schone MAN TGS 41/400 WIDESPREAD Als kran mit abroller.
Diese lkw ist von 2013 und hat nuer 429tkm original und euro 5!!
Der hat neben der genannte optionen folgende extra's:
-HMF 22tm kran mit Funkfernbedienung !
-VDL 30 ton abrollkipper
-Seiten und hinten kamera
-Greifer
-3 Gelenkte achse (WIDESPREAD) 41ton!!
-Rotator
-Manuelles getriebe
etc etc
Orginal NL LKW von 1ste hand welche in top zustand ist!!
For sale very nice MAN TGS 41/400 8x4 WIDESPREAD equipted as a crane and rolloff tipper!!
This truck is from 2013 and has only 429tkm.
Besides the meantioned options this truck has following extra's:
-HMF 22tm crane with RADIO REMOTE!!
-Roll off tipper VDL30 ton
-Automatic gearbox
-Back and side camera
-3 steering axles and lift
-Scale squeezer
-Rotator
-Aircondining
etc etc
TRUCK IS ORIGINAL NL VEHICLE AND READY TO WORK!
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: pokaż kontakty
E-mail: pokaż kontakty
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Functioneel
Kraan: HMF 22tm radio remote, bouwjaar 2012, achter de cabine
Pomp: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
- Kobling
- Luftfjæring
- Radio/kassettspiller
- Spotlights
- Acoplamento
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Rádio/leitor de cassetes
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Funcional
Grua: HMF 22tm radio remote, ano de fabrico 2012, atrás da cabina
Bomba: Sim
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Proiectoare
- Radio-casetofon
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Пневматическая подвеска
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Радиоприемник/кассетный магнитофон
- Сцепление
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Функциональность
Кран: HMF 22tm radio remote, год выпуска 2012, сзади кабины
Насос: Да
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Reflektory
- Rádio/kazetový prehrávač
- Spojka
- Vzduchové odpruženie
- Centralt fjärrlås
- Koppling
- Luftfjädring
- Radio/kassettbandspelare
- Spotlights
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Funktionell
Kran: HMF 22tm radio remote, byggnadsår 2012, bakom kabinen
Pump: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Kaplin
- Radyo/kaset çalar
- Spot lambaları
- Uzaktan merkezi kilitleme