Ciężarówka hakowiec MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan
























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- 12 Volt connection in the cabin
- Aluminium fuel tank
- Central armrest
- Euro 5
- Heavy duty engine brake
- Liftable and steering axle
- Remote control crane
- Warning lights
= Remarks =
- HMF 16 Tonmeter Z-crane (type 1643)
- 2 x hydraulic extendable
- 5th and 6th function
- Rotator
- Grapple
- High-lift loading crane operation platform
- Radiographic remote control
- Lifting chart:
* 4.8 meters -> 3200 kg
* 6.3 meters -> 2380 kg
* 8.0 meters -> 1820 kg
- Hyvalift 26 Ton hooklift (type 26-57-S)
- System length 145 cm
- Adjustable container locking
- Hydraulic extendable rear bumper
- Multilift connection for hydraulic valves
- Stainless steel tool box
- Diesel engine D2066LF40 - 440 PS / 324 KW EURO 5 SCR
- Gearbox ZF 12 AS 2130 DD MAN TipMatic
- Aluminum fuel tank 400 liters
- AdBlue tank 35 liters
- MAN Brake Matic (Electronic brake system)
- In good condition!
= More information =
General information
Cab: day
Registration number: BZ-TS-11
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/55-22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70-22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/70-22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 3: Tyre size: 385/55-22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Interior
Number of seats: 2
History
Number of owners: 3
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Алуминиев горивен резервоар
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Централен подлакътник
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Robustní motorová brzda
- Středová loketní opěrka
= Další informace =
Obecné informace
Kabina: den
Registrační číslo: BZ-TS-11
Konfigurace náprav
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/55-22.5; Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315/70-22.5; Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: jednoduchá redukce
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 315/70-22.5; Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: jednoduchá redukce
Zadní náprava 3: Velikost pneumatiky: 385/55-22.5; Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Interiér
Počet sedadel: 2
Historie
Počet vlastníků: 3
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
- 12 Volt Anschluss in der Kabine
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blinkende Lichter
- Bremskraftverstärker
- Euro 5
- Funkfernbedienung
- Hebbare gelenk asche
- Mittelarmlehne
= Anmerkungen =
- HMF 16 Tonmeter Z-Kran (Typ 1643)
- 2 x hydraulisch ausfahrbar
- 5. und 6. Funktion
- Rotator
- Zange
- Hochstehende Ladekran Bedienplattform
- Funkfernbedienung
- Lastdiagram:
* 4,8 Meter -> 3200 kg
* 6,3 Meter -> 2380 kg
* 8,0 Meter -> 1820 kg
- Hyvalift 26 Tonnen des Abrollkipper (Typ 26-57-S)
- Systemlänge 145 cm
- Einstellbare Container verriegelung
- Hydraulisch ausfahrbare Unterfahrschutz
- Multilift Anschluss für Hydraulikventile
- Aufbewahrungsbox aus Edelstahl
- Dieselmotor D2066LF40 - 440 PS / 324 KW EURO 5 SCR
- Getriebe ZF 12 AS 2130 DD MAN TipMatic
- Aluminium Kraftstofftank 400 Liter
- AdBlue Tank 35 Liter
- MAN Brake Matic (Elektronisches Bremssystem)
- In guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: BZ-TS-11
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/55-22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70-22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70-22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/55-22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Verlauf
Zahl der Eigentümer: 3
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Aluminiumsbrændstoftank
- Euro 5
- Kraftig motorbremse
- Midterarmlæn
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: BZ-TS-11
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55-22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70-22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70-22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/55-22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Interiør
Antal sæder: 2
Historik
Antal ejere: 3
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κεντρικό μπράτσο
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Conexión de 12 voltios en la cabina
- Depósito de combustible de aluminio
- Eje trasero elevable y direccional
- Euro 5
- Freno de motor reforzado
- Grúa de control remoto por radio
- Luces intermitentes
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Grúa Z HMF de 16 toneladas (tipo 1643)
- 2 x extensibles hidráulicamente
- 5ta y 6ta función
- Rotador
- Nipper
- Plataforma operativa de grúa de carga de gran altura.
- Radiocontrol remoto
- Mesa elevadora:
* 4,8 metros -> 3200 kg
* 6,3 metros -> 2380 kg
* 8,0 metros -> 1820 kg
- Sistema de elevación con gancho Hyvalift de 26 toneladas (tipo 26-57-S)
- Longitud del sistema 145 cm.
- Cerradura de contenedor ajustable
- Parachoques trasero extensible hidráulicamente
- Conexión multilift para válvulas hidráulicas.
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable.
- Motor diésel D2066LF40 - 440 CV / 324 KW EURO 5 SCR
- Caja de cambios ZF 12 AS 2130 DD MAN TipMatic
- Depósito de combustible de aluminio de 400 litros.
- Depósito de AdBlue de 35 litros
- MAN Brake Matic (sistema de freno electrónico)
- ¡En buen estado!
= Más información =
Información general
Cabina: día
Matrícula: BZ-TS-11
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55-22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70-22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70-22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/55-22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Historia
Número de propietarios: 3
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Euro 5
- Keskikäsinoja
- Raskaan käytön moottorijarru
- Connexion 12 volts dans la cabine
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 5
- Frein moteur renforcé
- Grue radiocommandée
- Lumières clignotantes
- Réservoir de carburant en aluminium
- Support bras intermédiaire
= Remarques =
- Grue Z tonmétrique HMF 16 (type 1643)
- 2 x extensibles hydrauliquement
- 5ème et 6ème fonction
- Rotateur
- Pince
- Plate-forme d'exploitation de grue de chargement de haut standing
- Radiocommande
- Table élévatrice :
* 4,8 mètres -> 3200 kg
* 6,3 mètres -> 2380 kg
* 8,0 mètres -> 1820 kg
- Système de levage à crochet Hyvalift 26 tonnes (type 26-57-S)
- Longueur du système 145 cm
- Verrouillage du conteneur réglable
- Pare-chocs arrière extensible hydrauliquement
- Connexion Multilift pour vannes hydrauliques
- Boîte de rangement en acier inoxydable
- Moteur diesel D2066LF40 - 440 PS / 324 KW EURO 5 SCR
- Boîte de vitesses ZF 12 AS 2130 DD MAN TipMatic
- Réservoir de carburant en aluminium 400 litres
- Réservoir AdBlue 35 litres
- MAN Brake Matic (système de freinage électronique)
- En bon état !
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: BZ-TS-11
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55-22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70-22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70-22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/55-22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Historique
Nombre de propriétaires: 3
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Euro 5
- Snažna kočnica motora
- Središnji naslon za ruku
- Alumínium üzemanyagtartály
- Euro 7
- Középső kartámasz
- Nagy teljesítményű motorfék
= További információk =
Általános információk
Kabin: nap
Rendszám: BZ-TS-11
Tengelykonfiguráció
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/55-22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/70-22.5; Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/70-22.5; Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs mérete: 385/55-22.5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Belső tér
Ülőhelyek száma: 2
Történet
Tulajdonosok száma: 3
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 5
- Podłokietnik
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: BZ-TS-11
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/55-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Historia
Liczba właścicieli: 3
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Bracciolo centrale
- Euro 5
- Freno motore per impieghi gravosi
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Cabina: giorno
Numero di immatricolazione: BZ-TS-11
Configurazione dell'asse
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/55-22.5; Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315/70-22.5; Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione singola
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 315/70-22.5; Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione singola
Asse posteriore 3: Dimensioni del pneumatico: 385/55-22.5; Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Interno
Numero di posti a sedere: 2
Storia
Numero di proprietari: 3
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Exterieur
- Aluminium brandstoftank
Interieur
- 12 Volt aansluiting in de cabine
- Armsteun
- Zonnescherm
Overige
- Euro 5 motor
- Hefbare gestuurde naloopas
- Radiografische afstandsbediening kraan
- Verzwaarde motorrem
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- HMF 16 Tonmeter Z-kraan (type 1643)
- 2 x hydraulisch uitschuifbaar
- 5-e en 6-e functie
- Rotator
- Knijper
- Hoogsta laadkraan bediening plateau
- Radiografische afstandsbediening
- Hijstabel:
* 4.8 meter -> 3200 kg
* 6.3 meter -> 2380 kg
* 8.0 meter -> 1820 kg
- Hyvalift 26 Ton haakarmsysteem (type 26-57-S)
- Systeemlengte 145 cm
- Verstelbare container borging
- Hydraulisch uitschuifbare achterbumper
- Multilift aansluiting t.b.v. hydraulische kleppen
- RVS opbergkist
- Diesel motor D2066LF40 - 440 PS / 324 KW EURO 5 SCR
- Versnellingsbak ZF 12 AS 2130 DD MAN TipMatic
- Aluminium brandstoftank 400 Liter
- AdBlue tank 35 Liter
- MAN Brake Matic (Electronic brake system)
- In nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: BZ-TS-11
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/55-22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70-22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70-22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 3: Bandenmaat: 385/55-22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Historie
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Euro 5
- Kraftig motorbrems
- Midtre armlene
- Apoio de braço central
- Depósito de combustível em alumínio
- Euro 5
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Número de registo: BZ-TS-11
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55-22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70-22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70-22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/55-22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Interior
Número de bancos: 2
História
Número de proprietários: 3
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Euro 5
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- 12 вольтное подключение в салоне
- Алюминиевый топливный бак
- Евро 5
- Подъемная и управляемая ось
- Пульт дистанционного управления краном
- Сигнальные маяки
- Усиленный моторный тормоз
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Кран HMF 16 Тонметр Z-образный (тип 1643)
- 2 х гидравлический телескоп
- 5-я и 6-я функции
- Ротатор
- Грейфер
- Высокая рабочая платформа погрузочного крана
- Радиопульт дистанционного управления
- Таблица крана:
* 4,8 метра -> 3200 кг
* 6,3 метра -> 2380 кг
* 8,0 метров -> 1820 кг
- Hyvalift 26 тонн (тип 26-57-S)
- Длина системы 145 см
- Регулируемая блокировка контейнеров
- Гидравлически выдвижной задний бампер
- Соединение Multilift для гидравлических клапанов
- Инструментальный ящик из нержавеющей стали.
- Дизельный двигатель D2066LF40 - 440 л.с. / 324 кВт EURO 5 SCR
- Коробка передач ZF 12 AS 2130 DD MAN TipMatic
- Алюминиевый топливный бак 400 литров.
- Бак AdBlue 35 литров.
- MAN Brake Matic (Электронная тормозная система)
- В хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: BZ-TS-11
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/55-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/70-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 3: Размер шин: 385/55-22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
История
Количество владельцев: 3
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 5
- Hliníková palivová nádrž
- Stredová lakťová opierka
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Kabína: deň
Registračné číslo: BZ-TS-11
Konfigurácia náprav
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/55-22.5; Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315/70-22.5; Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 315/70-22.5; Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Zadná náprava 3: Veľkosť pneumatiky: 385/55-22.5; Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Interiér
Počet sedadiel: 2
História
Počet vlastníkov: 3
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
- Armstöd i mitten
- Bränsletank av aluminium
- Euro 5
- Extra kraftig motorbroms
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Registreringsnummer: BZ-TS-11
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/55-22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70-22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enkelreduktion
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70-22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enkelreduktion
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/55-22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Historik
Antal ägare: 3
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Euro 5
- Orta kol dayanağı