Ciężarówka hakowiec DAF FAG 85 CF 460 Palfinger 20 Ton haakarmsysteem Just 209.360 km!



































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego





















- Central armrest
- Coupling 40 mm
- Euro 5
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Palfinger 20 Ton (type T20) hooklift
- System length 510 cm
- Hook height 145 cm
- Extendable rear bumper
- 1 bed
- 9 Ton front axle
- Just 209.360 km!
- In good condition!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Registration number: 91-BHK-2
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 7450 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction
Interior
Number of seats: 2
Maintenance
APK (MOT): tested until 10/2025
History
Number of owners: 3
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- AHK 40 mm
- Dachluke
- Euro 5
- Mittelarmlehne
= Anmerkungen =
- Palfinger 20 Tonnen (Typ T20) des Abrollkipper
- Systemlänge 510 cm
- Hakenhöhe 145 cm
- Ausfahrbare Unterfahrschutz
- 1 Bett
- 9-Tonnen des Vorderachse
– Nur 209.360 km!
- In guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kennzeichen: 91-BHK-2
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 7450 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Verlauf
Zahl der Eigentümer: 3
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 5
- Midterarmlæn
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Registreringsnummer: 91-BHK-2
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 7450 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Interiør
Antal sæder: 2
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Historik
Antal ejere: 3
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Escotilla de techo
- Euro 5
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Sistema de brazo de gancho Palfinger de 20 toneladas (tipo T20)
- Longitud del sistema 510 cm
- Altura del gancho 145 cm
- Parachoques trasero extensible
- 1 cama
- Eje delantero de 9 toneladas
- ¡Sólo 209.360 km!
- ¡En perfecto estado!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Matrícula: 91-BHK-2
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 7450 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Historia
Número de propietarios: 3
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Euro 5
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Remarques =
- Système de bras à crochet Palfinger 20 tonnes (type T20)
- Longueur du système 510 cm
- Hauteur du crochet 145 cm
- Pare-chocs arrière extensible
- 1 lit
- Essieu avant de 9 tonnes
- Seulement 209 360 km !
- En parfait état !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Numéro d'immatriculation: 91-BHK-2
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 7450 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
Historique
Nombre de propriétaires: 3
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
- Középső kartámasz
- Tetőablak
- Euro 5
- Luk dachowy
- Podłokietnik
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Numer rejestracyjny: 91-BHK-2
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7450 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Historia
Liczba właścicieli: 3
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Bracciolo centrale
- Euro 5
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Euro 5 motor
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Palfinger 20 Ton haakarmsysteem (type T20)
- Systeemlengte 510 cm
- Haakhoogte 145 cm
- Uitschuifbare achterbumper
- 1 bed
- 9 Ton vooras
- Slechts 209.360 km!
- In nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Kenteken: 91-BHK-2
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 7450 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Onderhoud
APK: gekeurd tot okt. 2025
Historie
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Midtre armlene
- Takluke
- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Euro 5
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Número de registo: 91-BHK-2
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 7450 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Interior
Número de bancos: 2
Manutenção
APK (MOT): testado até okt. 2025
História
Número de proprietários: 3
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Euro 5
- Trapă de plafon
- Евро 5
- Люк на крыше
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Palfinger 20 тонн (тип T20)
- Длина системы 510 см
- Высота захвата 145 см
- Выдвижной задний бампер
- 1 спальное место
- 9 тонная передняя ось
- Лишь 209.360 км!
- В хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Регистрационный номер: 91-BHK-2
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7450 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
История
Количество владельцев: 3
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Armstöd i mitten
- Euro 5
- Taklucka
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Registreringsnummer: 91-BHK-2
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 7450 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning
Interiör
Antal sittplatser: 2
Underhåll
MOT: besiktigat till okt. 2025
Historik
Antal ägare: 3
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı