Ciężarówka hakowiec DAF CF 85.340 CF 85.340 / Manual Gearbox / Lift Axle / 20 tons VDL /







































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego



















Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 295/80 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 295/80 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
Żuraw: HMF 1618, rok produkcji 2000, z tyłu kabiny
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2026
= More information =
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/65 R 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 1: Tyre size: 295/80 R 22.5; Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Tyre size: 295/80 R 22.5; Max. axle load: 7500 kg
Crane: HMF 1618, year of manufacture 2000, behind the cab
APK (MOT): tested until 04/2026
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 R 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 295/80 R 22.5; Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Refenmaß: 295/80 R 22.5; Max. Achslast: 7500 kg
Kran: HMF 1618, Baujahr 2000, hinter der Kabine
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2026
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 R 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 295/80 R 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 295/80 R 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg
Kran: HMF 1618, produktionsår 2000, bag førerhuset
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2026
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 295/80 R 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 295/80 R 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg
Grúa: HMF 1618, año de fabricación 2000, detrás de la cabina
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2026
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 295/80 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 295/80 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg
Grue: HMF 1618, année de construction 2000, derrière la cabine
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2026
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 295/80 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 295/80 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg
Daru: HMF 1618, építési év 2000, a vezetőfülke mögött
MOT: vizsgálták, amíg apr. 2026
Lengte achterkant haak tot hart rol: 535cm
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/65 R 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 295/80 R 22.5; Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Bandenmaat: 295/80 R 22.5; Max. aslast: 7500 kg
Kraan: HMF 1618, bouwjaar 2000, achter de cabine
APK: gekeurd tot apr. 2026
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 R 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 295/80 R 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 295/80 R 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg
Grua: HMF 1618, ano de fabrico 2000, atrás da cabina
APK (MOT): testado até apr. 2026
Передний мост: Размер шин: 385/65 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Размер шин: 295/80 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Размер шин: 295/80 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
Кран: HMF 1618, год выпуска 2000, сзади кабины
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2026
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 R 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 295/80 R 22.5; Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Däckets storlek: 295/80 R 22.5; Max. axellast: 7500 kg
Kran: HMF 1618, byggnadsår 2000, bakom kabinen
MOT: besiktigat till apr. 2026