Ciężarówka furgon Volvo FL 250 4X2 EURO 6 599.111km DHOLLANDIA












































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego























- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Spoilers
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Cab: day
Tyre size: 315/60 R 22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Tail lift: DHOLLANDIA DHLM.30, tail lift, 1500 kg
Registration number: 68-BGZ-1
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Спойлер на покрива
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 315/60 R 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Ladebordwand: DHOLLANDIA DHLM.30, Heckklappe, 1500 kg
Kennzeichen: 68-BGZ-1
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/60 R 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA DHLM.30, læssebagsmæk, 1500 kg
Registreringsnummer: 68-BGZ-1
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bloqueo centralizado a distancia
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 315/60 R 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA DHLM.30, válvula de cierre trasera, 1500 kg
Matrícula: 68-BGZ-1
- Kattospoileri
- Raskaan käytön moottorijarru
- Frein moteur renforcé
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 315/60 R 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Trappe de chargement: DHOLLANDIA DHLM.30, soupape arrière, 1500 kg
Numéro d'immatriculation: 68-BGZ-1
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 315/60 R 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA DHLM.30, klapa tylna, 1500 kg
Numer rejestracyjny: 68-BGZ-1
- Freno motore per impieghi gravosi
- Spoiler per il tetto
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Spoilers
- Versterkte motorrem
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Bandenmaat: 315/60 R 22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Laadklep: DHOLLANDIA DHLM.30, achtersluitklep, 1500 kg
Kenteken: 68-BGZ-1
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Kraftig motorbrems
- Takspoiler
- Fecho centralizado remoto
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 315/60 R 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Monta-cargas: DHOLLANDIA DHLM.30, monta-cargas, 1500 kg
Número de registo: 68-BGZ-1
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/60 R 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA DHLM.30, заднее подъемное устройство, 1500 kg
Регистрационный номер: 68-BGZ-1
- Strešný spojler
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 315/60 R 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Baklucka: DHOLLANDIA DHLM.30, baklucka, 1500 kg
Registreringsnummer: 68-BGZ-1
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme