Ciężarówka furgon Mercedes-Benz Actros 2642 Standclima VAN HOOL combi





































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




























- Airbags
- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Particulate filter
- Roof spoiler
= Remarks =
VAN HOOL 2-axle trailer
Internal dimensions: (LxBxH) 732x245x288
20/02/2018
BPW Eco Plus axles
Tyres 30%
Disc brakes
DHollandia lift 1500kg
Empty weight: 6020kg
Max. weight: 19000kg
= More information =
General information
Bodywork: Volume transport
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Functional
Tail lift: slider lift
Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Niels Noens for more information
- Въздушни възглавници
- Регулиране на температурата
- Спойлер на покрива
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Střešní spoiler
- Částicový filtr
- Částicový filtr
- Airbags
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Klimaanlage
- Partikelfilter
= Anmerkungen =
VAN HOOL 2-axle trailer
Internal dimensions: (LxBxH) 732x245x288
20/02/2018
BPW Eco Plus axles
Tyres 30%
Disc brakes
DHollandia lift 1500kg
Empty weight: 6020kg
Max. weight: 19000kg
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Volumentransport
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Ladebordwand: unterfahrbare Klappe
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Niels Noens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Airbags
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Volumentransport
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Læssebagsmæk: skydelift
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Αερόσακοι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Airbags
- Climatizador
- Filtro de particulas
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Transporte de gran volumen
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Trampilla elevadora: trampilla elevadora
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiukkassuodatin
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Turvatyynyt
- Airbags
- Climate control
- Filtre à particules
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
= Plus d'informations =
Construction: Transport de volume
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Trappe de chargement: soupape inférieure
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Krovni spojler
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni jastuci
- Alumínium üzemanyagtartály
- Klímavezérlés
- Légzsákok
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Tetőlégterelő
= További információk =
Felépítmény: Jumbo
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó ajtó: onderschuifklep
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- HVAC
- Poduszki powietrzne
- Spoiler dachowy
= Więcej informacji =
Budowa: Transport wielkogabarytowy
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Klapa załadunkowa: Winda załadowcza
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Spoiler per il tetto
- Airbags
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Dakspoiler
- Roetfilter
= Bijzonderheden =
VAN HOOL 2-axle trailer
Internal dimensions: (LxBxH) 732x245x288
20/02/2018
BPW Eco Plus axles
Tyres 30%
Disc brakes
DHollandia lift 1500kg
Empty weight: 6020kg
Max. weight: 19000kg
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Volumetransport
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Laadklep: onderschuifklep
Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Niels Noens
- Drivstofftank i aluminium
- Klimaanlegg
- Kollisjonsputer
- Partikkelfilter
- Takspoiler
- Airbags
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Carroçaria: Transporte de volumes
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Monta-cargas: elevação do deslizador
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Climatizare
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Алюминиевый топливный бак
- Климат-контроль
- Подушки безопасности
- Противосажевый фильтр
- Сажевый фильтр
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Спальное место
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Заднее подъемное устройство: заднее выдвижное подъемное устройство
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Filter pevných častíc
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládanie klimatizácie
- Strešný spojler
- Bränsletank av aluminium
- Dieselpartikelfilter
- Klimatanläggning
- Krockkuddar
- Partikelfilter
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Volymtransport
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Baklucka: underschuifklep
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Hava yastıkları
- Klima kontrolü
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Tavan spoyleri