Ciężarówka furgon MAN TGL 12.180 / DHOLLANDIA 1500 KG LAADKLEP / AUTOMAAT /

























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego



























- Air Suspension Seats
- Differential Lock
- Heater
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Passenger seat
- Power steering
- Roof spoiler
= More information =
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 4700 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle: Max. axle load: 8700 kg; Tyre profile left inner: 25%; Tyre profile left outer: 25%; Tyre profile right outer: 25%; Tyre profile right outer: 25%
Tail lift: Dhollandia, tail lift, 1500 kg
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: good
Please contact Marnix kaan for more information
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Отопление
- Ресорно пружинно окачване
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Diferenciál s brzdou
- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
- Topení
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
= Další informace =
Kabina: den
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 4700 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 8700 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 25%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 25%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 25%; Profil pneumatiky vpravo venku: 25%
Zadní dveře: Dhollandia, zadní dveře, 1500 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: dobrý
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Differentialsperre
- Lenkhilfe
- Luftgefederte Sitze
- Verwärmungsautomatik
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 4700 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse: Max. Achslast: 8700 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 25%; Reifen Profil links außen: 25%; Reifen Profil rechts innerhalb: 25%; Reifen Profil rechts außen: 25%
Ladebordwand: Dhollandia, Heckklappe, 1500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Marnix kaan, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Differentialespærre
- Kraftig motorbremse
- Servostyring
- Styret spærredifferentiale
- Tagspoiler
- Varme
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4700 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8700 kg; Dækprofil venstre indvendige: 25%; Dækprofil venstre udvendige: 25%; Dækprofil højre udvendige: 25%; Dækprofil højre udvendige: 25%
Læssebagsmæk: Dhollandia, læssebagsmæk, 1500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Κλείδωμα διαφορικού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- υδραυλικό τιμόνι
- Asientos con suspensión neumática
- Bloqueo de diferencial
- Calefacción
- Dirección asistida
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
- Suspensión
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4700 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8700 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 25%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 25%; Dibujo del neumático derecha exterior: 25%; Dibujo del neumático derecha exterior: 25%
Trampilla elevadora: Dhollandia, válvula de cierre trasera, 1500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: bueno
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Lämmitys
- Ohjaustehostin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tasauspyörästön lukko
- Blocage de différentiel
- Chauffage
- Direction assistée
- Frein moteur renforcé
- Sièges à suspension pneumatique
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4700 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8700 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 25%; Sculptures des pneus gauche externe: 25%; Sculptures des pneus droit externe: 25%; Sculptures des pneus droit externe: 25%
Trappe de chargement: Dhollandia, soupape arrière, 1500 kg
État général: bon
État technique: très bon
État optique: bon
- Grijanje
- Grijač
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Differenciálzár
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
= További információk =
Kabin: nap
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 4700 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 8700 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 25%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 25%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 25%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 25%
Hátsó ajtó: Dhollandia, hátsó ajtó, 1500 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: jó
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewanie
- Piec
- Resory
- Spoiler dachowy
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4700 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8700 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 25%; Profil opon lewa zewnętrzna: 25%; Profil opon prawa zewnętrzna: 25%; Profil opon prawa zewnętrzna: 25%
Klapa załadunkowa: Dhollandia, klapa tylna, 1500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Servosterzo
- Sospensione balestra
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Cabina: giorno
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 4700 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 8700 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 25%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 25%; Profilo del pneumatico interno destro: 25%; Profilo del pneumatico esterno destro: 25%
Portellone posteriore: Dhollandia, portellone posteriore, 1500 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: buono
- Bladvering
- Dakspoiler
- Differentieelblokkering
- Luchtgeveerde stoelen
- Passagiersstoel
- Stuurbekrachtiging
- Versterkte motorrem
- Verwarming
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 4700 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras: Max. aslast: 8700 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 25%; Bandenprofiel linksbuiten: 25%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 25%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 25%
Laadklep: Dhollandia, achtersluitklep, 1500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Marnix kaan
- Differensialsperre
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Oppvarming
- Servostyring
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Aquecedor
- Aquecimento
- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Direcção assistida
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4700 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8700 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 25%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 25%; Perfil do pneu exterior direito: 25%; Perfil do pneu exterior direito: 25%
Monta-cargas: Dhollandia, monta-cargas, 1500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: bom
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor heavy-duty
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Încălzire
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогрев
- Обогреватель
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4700 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8700 kg; Профиль шин левое внутреннее: 25%; Профиль шин левое внешнее: 25%; Профиль шин правое внешнее: 25%; Профиль шин правое внешнее: 25%
Заднее подъемное устройство: Dhollandia, заднее подъемное устройство, 1500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Strešný spojler
- Uzávierka diferenciálu
- Vykurovanie
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Ďalšie informácie =
Kabína: deň
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 4700 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8700 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 25%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 25%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 25%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 25%
Zadné dvere: Dhollandia, zadné dvere, 1500 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: dobré
- Bladfjäder
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Servostyrning
- Styrd differentialbroms
- Takspoiler
- Uppvärmning
- Värmare
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 4700 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel: Max. axellast: 8700 kg; Däckprofil inuti vänster: 25%; Däckprofil lämnades utanför: 25%; Däckprofil innanför höger: 25%; Däckprofil utanför höger: 25%
Baklucka: Dhollandia, baklucka, 1500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: bra
- Diferansiyel kilidi
- Hidrolik direksiyon
- Isıtma
- Isıtıcı
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon