Ciężarówka furgon MAN TGL 12.180 / DHOLLANDIA 1500 KG LAADKLEP / APK - TUV MEI 2025 /

























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego
























- Air suspension
- Climate control
- Heater
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Passenger seat
- Power steering
- Roof spoiler
= More information =
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 4700 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 8700 kg; Tyre profile left inner: 25%; Tyre profile left outer: 25%; Tyre profile right outer: 25%; Tyre profile right outer: 25%
Tail lift: Dhollandia, tail lift, 1500 kg
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: average
Price: On request
Please contact Marnix kaan for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Отопление
- Регулиране на температурата
- Ресорно пружинно окачване
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
- Topení
- Topení
- Vzduchové odpružení
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Klimaanlage
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Verwärmungsautomatik
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 4700 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 8700 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 25%; Reifen Profil links außen: 25%; Reifen Profil rechts innerhalb: 25%; Reifen Profil rechts außen: 25%
Ladebordwand: Dhollandia, Heckklappe, 1500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Marnix kaan, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Tagspoiler
- Varme
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4700 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8700 kg; Dækprofil venstre indvendige: 25%; Dækprofil venstre udvendige: 25%; Dækprofil højre udvendige: 25%; Dækprofil højre udvendige: 25%
Læssebagsmæk: Dhollandia, læssebagsmæk, 1500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- υδραυλικό τιμόνι
- Calefacción
- Climatizador
- Dirección asistida
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Suspensión neumática
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4700 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8700 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 25%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 25%; Dibujo del neumático derecha exterior: 25%; Dibujo del neumático derecha exterior: 25%
Trampilla elevadora: Dhollandia, válvula de cierre trasera, 1500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: medio
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Lämmitys
- Ohjaustehostin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Chauffage
- Climate control
- Direction assistée
- Frein moteur renforcé
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4700 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8700 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 25%; Sculptures des pneus gauche externe: 25%; Sculptures des pneus droit externe: 25%; Sculptures des pneus droit externe: 25%
Trappe de chargement: Dhollandia, soupape arrière, 1500 kg
État général: bon
État technique: très bon
État optique: moyen
- Grijač
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
- HVAC
- Ogrzewanie
- Piec
- Resory
- Spoiler dachowy
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4700 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8700 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 25%; Profil opon lewa zewnętrzna: 25%; Profil opon prawa zewnętrzna: 25%; Profil opon prawa zewnętrzna: 25%
Klapa załadunkowa: Dhollandia, klapa tylna, 1500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: średnio
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Servosterzo
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Bladvering
- Climate control
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Stuurbekrachtiging
- Versterkte motorrem
- Verwarming
= Bijzonderheden =
Afmetingen laadbak
L: 625 cm
B: 247 cm
H: 244 cm
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 4700 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 8700 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 25%; Bandenprofiel linksbuiten: 25%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 25%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 25%
Laadklep: Dhollandia, achtersluitklep, 1500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: gemiddeld
Prijs: Op aanvraag
Neem voor meer informatie contact op met Marnix kaan
- Klimaanlegg
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Oppvarming
- Servostyring
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Aquecedor
- Aquecimento
- Controlo da climatização
- Direcção assistida
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4700 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8700 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 25%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 25%; Perfil do pneu exterior direito: 25%; Perfil do pneu exterior direito: 25%
Monta-cargas: Dhollandia, monta-cargas, 1500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: média
- Climatizare
- Frână de motor heavy-duty
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Încălzire
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогрев
- Обогреватель
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4700 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8700 kg; Профиль шин левое внутреннее: 25%; Профиль шин левое внешнее: 25%; Профиль шин правое внешнее: 25%; Профиль шин правое внешнее: 25%
Заднее подъемное устройство: Dhollandia, заднее подъемное устройство, 1500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: среднее
- Odpruženie listovými pružinami
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Strešný spojler
- Vykurovanie
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Bladfjäder
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Takspoiler
- Uppvärmning
- Värmare
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 4700 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 8700 kg; Däckprofil inuti vänster: 25%; Däckprofil lämnades utanför: 25%; Däckprofil innanför höger: 25%; Däckprofil utanför höger: 25%
Baklucka: Dhollandia, baklucka, 1500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Isıtma
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon