Ciężarówka furgon DAF LF 180 DAF LF 170/180 AE45BF































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Kabina: dzienna
Maks. nośność osi przedniej: 3200 kg
Maks. nośność osi tylnej: 5000 kg
Klapa załadunkowa: Dhollandia
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Type: LF 45
Engine: 170 HP
Transmission: Manual
EURO3
Video link: pokaż kontakty
Rear tailgate
side door
License plate origin: the Netherlands
= More information =
Engine type: cummins daf paccar
= More information =
Colour: N.v.t.
Cab: day
Max. front axle load: 3200 kg
Max. rear axle load: 5000 kg
Tail lift: Dhollandia
Technical condition: average
Visual appearance: average
Kabina: den
Maximální zatížení nápravy pro: 3200 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 5000 kg
Zadní dveře: Dhollandia
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
Typ: LF45
Motor: 170 PS
Getriebe: Manuell
EURO3
Video link: pokaż kontakty
Heckklappe
Seitentür
Kennzeichenherkunft: Niederlande
= Weitere Informationen =
Motortyp: cummins daf paccar
= Weitere Informationen =
Farbe: N.v.t.
Kabine: Tag
Maximale Vorderachslast: 3200 kg
Maximale Hinterachslast: 5000 kg
Ladebordwand: Dhollandia
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Førerhus: day cab
Maks. frontakselbelastning: 3200 kg
Maks. bagakselbelastning: 5000 kg
Læssebagsmæk: Dhollandia
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Cabina: día
Carga máxima del eje delantero: 3200 kg
Carga máxima del eje trasero: 5000 kg
Trampilla elevadora: Dhollandia
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Cabine: jour
Charge max. sur essieu avant: 3200 kg
Charge max. sur essieu arrière: 5000 kg
Trappe de chargement: Dhollandia
État technique: moyen
État optique: moyen
Kabin: nap
Max. tengelyterhelés: 3200 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 5000 kg
Hátsó ajtó: Dhollandia
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Cabina: giorno
Carico massimo per asse per: 3200 kg
Carico massimo sull'asse posteriore: 5000 kg
Portellone posteriore: Dhollandia
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
Type: LF 45
Motor: 170 PK
Transmissie: Handgeschakeld
EURO3
Video link: pokaż kontakty
Laadklep achter
Zijdeur
Kenteken herkomst: Nederland
Uitlaat lek. lang stil gestaan.
nette wagen koffer geen schade met lift achter en zijdeur vloer goed
de daf is rijklaar voor gebruik herkomst is nederland, en de wagen staat goed op de banden
wij zijn een eenmanszaak en niet altijd aanwezig daarom gewenst om een afspraak te maken telefoon-app of mail.
wij hebben 13 stuks boormachines op voorraad en alle soorten equipment op voorraad.
al onze aanbiedingen zijn te zien bij Holland Trading Transport en Repair bv korte venen 28 te steenwijk 8331 TH
openings tijden 8.30 t/m 17.00 en za 9.00 t/m 13.00
te bereiken onder nummer +31.641883344 en +31.653862003 of mail ons pokaż kontakty
wij verkopen boormachines voor waterboringen of aardwarmte de equipment hiervoor tevens vrachtwagens diepladers semie en koeltrailers aggregaten etc.
voor vragen mail en meer details pokaż kontakty
= Meer informatie =
Motor type: cummins daf paccar
= Bedrijfsinformatie =
Holland Trading B.V., een bloeiend internationaal opererende onderneming in gebruikt materieel; voornamelijk vrachtwagens, boormachines en aggregaten. Opgekocht in Nederland en vervolgens afgezet in Afrika, Oost-Europa en het Midden Oosten.
= Bedrijfsinformatie =
Holland Trading B.V., een bloeiend internationaal opererende onderneming in gebruikt materieel; voornamelijk vrachtwagens, boormachines en aggregaten. Opgekocht in Nederland en vervolgens afgezet in Afrika, Oost-Europa en het Midden Oosten.
= Meer informatie =
Kleur: N.v.t.
Cabine: dag
Max. aslast voor: 3200 kg
Max. aslast achter: 5000 kg
Laadklep: Dhollandia
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Cabina: dia
Carga máx. do eixo dianteiro: 3200 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 5000 kg
Monta-cargas: Dhollandia
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Кабина: кабина без спального места (day)
Макс. нагрузка на переднюю ось: 3200 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 5000 kg
Заднее подъемное устройство: Dhollandia
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Kabína: deň
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 3200 kg
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 5000 kg
Zadné dvere: Dhollandia
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
Hytt: dag
Max. axellast för: 3200 kg
Max. axellast bak: 5000 kg
Baklucka: Dhollandia
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt