Ciężarówka furgon DAF CF 320 LF320.19 EURO6. 830x248x260

































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego































Cab: day
Axle configuration
Max. front axle load: 7500 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
Functional
Tail lift: Dhollandia, slider lift, 2000 kg
Height of cargo floor: 110 cm
Maintenance
APK (MOT): tested until 05/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Other information
Cargo space outer length: 820 cm
Cargo space outer width: 248 cm
Cargo space outer height: 260 cm
Additional information
Please contact Martin Vos Vos, Martin Martin Vos or Martin Vos for more information
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Maks. nośność osi przedniej: 7500 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: Dhollandia, Winda załadowcza, 2000 kg
Wysokość podłogi ładowni: 110 cm
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mei 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Martin Martin Vos lub Martin Vos
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Maximale Vorderachslast: 7500 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
Funktionell
Ladebordwand: Dhollandia, unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Höhe der Ladefläche: 110 cm
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 05.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Martin Vos Vos, Martin Martin Vos oder Martin Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Maks. frontakselbelastning: 7500 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
Funktionelle
Læssebagsmæk: Dhollandia, skydelift, 2000 kg
Gulvhøjde i lastrum: 110 cm
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mei 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Martin Martin Vos eller Martin Vos for yderligere oplysninger
Cabina: día
Configuración de ejes
Carga máxima del eje delantero: 7500 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
Funcional
Trampilla elevadora: Dhollandia, trampilla elevadora, 2000 kg
Altura piso de carga: 110 cm
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta may. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Martin Martin Vos o Martin Vos para obtener más información.
Cabine: jour
Configuration essieu
Charge max. sur essieu avant: 7500 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
Pratique
Trappe de chargement: Dhollandia, soupape inférieure, 2000 kg
Hauteur du plancher de chargement: 110 cm
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mai 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Martin Martin Vos ou Martin Vos pour plus d'informations
Automaat. Airco. Elektrisch bedienbare ramen. Elektrisch bedienbare spiegels. Cruisecontrol adaptief.
Bakmaten : Lengte,820cm Breedte,248cm. Hoogte 260cm.
Hardhoutenvloer omegaprofiel!! Zijdeur.
Voertuig indentificatie nr:XLRAEL3700L495704
Prijs E39900,- ex btw.
Voor meer informatie bellen:0031630969548 niet op zondag.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Max. aslast voor: 7500 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
Functioneel
Laadklep: Dhollandia, onderschuifklep, 2000 kg
Hoogte laadvloer: 110 cm
Onderhoud
APK: gekeurd tot mei 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 820 cm
Buiten breedte laadruimte: 248 cm
Buiten hoogte laadruimte: 260 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Martin Vos Vos, Martin Martin Vos of Martin Vos
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Carga máx. do eixo dianteiro: 7500 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
Funcional
Monta-cargas: Dhollandia, elevação do deslizador, 2000 kg
Altura do piso da bagageira: 110 cm
Manutenção
APK (MOT): testado até mei 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Martin Martin Vos ou Martin Vos para obter mais informações
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Макс. нагрузка на переднюю ось: 7500 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
Функциональность
Заднее подъемное устройство: Dhollandia, заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Высота грузового пола: 110 cm
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mei 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Martin Martin Vos или Martin Vos для получения дополнительной информации
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Max. axellast för: 7500 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
Funktionell
Baklucka: Dhollandia, underschuifklep, 2000 kg
Höjd på lastgolv: 110 cm
Underhåll
MOT: besiktigat till mei 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Martin Martin Vos eller Martin Vos för mer information