Ciężarówka do przewozu kontenerów MAN TGS 35.480 Euro 6 8x4 Deuringer Garagetransporter









































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego





















- Coupling 50 mm
- Heater
- Liftable and steering axle
- Navigation system
- Remote control crane
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Deuringer Maschinebau garage transporter (type: SFD 112)
- Maximum lifting force of 16.5 - 18.0 tonnes
- Radio remote control
- Vehicle is equipped with counterweight, underside
- MAN LX cab with raised roof
- Engine type: D2676LF25
- Gearbox type: ZF 12 AS 2330 OD MAN TipMatic
- MAN BrakeMatic (electronic braking system)
- ESP (Electronic Stability Programme)
- ACC (Adaptive Cruise Control)
- Oil tank capacity: 400 litres
- AdBlue tank capacity: 60 litres
- 2 stainless steel storage boxes
- Bed
- 9 Ton front axle!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Axle configuration
Make axles: Anders
Front axle 1: Tyre size: 385/55 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Front axle 2: Tyre size: 315/70 22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 1: Tyre size: 315/70 22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385/55 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Навигационна система
- Нагревател на автомобила
- Отопление
- Střešní okno
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- AHK 50 mm
- Dachluke
- Funkfernbedienung
- Hebbare gelenk asche
- Heizung
- Navigationssystem
= Anmerkungen =
- Deuringer Maschinebau Garagentransporter (Typ: SFD 112)
- Maximale Hubkraft von 16,5 - 18,0 Tonnen
- Funkfernsteuerung
- Fahrzeug ist mit Gegengewicht ausgestattet, Unterseite
- MAN LX-Fahrerhaus mit Hochdach
- Motortyp: D2676LF25
- Getriebetyp: ZF 12 AS 2330 OD MAN TipMatic
- MAN BrakeMatic (elektronisches Bremssystem)
- ESP (Elektronisches Stabilitätsprogramm)
- ACC (Adaptiver Geschwindigkeitsregler)
- Fassungsvermögen Öltank: 400 Liter
- Fassungsvermögen AdBlue-Tank: 60 Liter
- 2 Staukästen aus Edelstahl
- Bett
- 9 Tonnen Vorderachse!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Achskonfiguration
Marke Achsen: Anders
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/55 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Vorderachse 2: Refenmaß: 315/70 22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70 22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/55 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Navigationssystem
- Taglem
- Varme
- Varmeapparat
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Akselkonfiguration
Akselfabrikat: Anders
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/55 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 315/70 22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70 22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/55 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ οχήματος
- Σύστημα πλοήγησης
- Calefacción
- Calefacción auxiliar
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Sistema de navegación
= Comentarios =
- Transportador de garaje Deuringer Maschinebau (tipo: SFD 112)
- Fuerza de elevación máxima de 16,5 - 18,0 toneladas
- Mando a distancia por radio
- Vehículo equipado con contrapeso, parte inferior
- Cabina MAN LX con techo elevado
- Tipo de motor: D2676LF25
- Tipo de caja de cambios: ZF 12 AS 2330 OD MAN TipMatic
- MAN BrakeMatic (sistema de frenado electrónico)
- ESP (Programa Electrónico de Estabilidad)
- ACC (control de crucero adaptativo)
- Capacidad del depósito de aceite: 400 litros
- Capacidad del depósito de AdBlue: 60 litros
- 2 cajas de almacenamiento de acero inoxidable
- Cama
- Eje delantero de 9 toneladas
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Configuración de ejes
Marca de ejes: Anders
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/55 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 315/70 22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70 22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/55 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Lämmitys
- Navigointijärjestelmä
- Chauffage
- Chauffage autonome
- Essieu derrière elevable et directionel
- Système de navigation
- Trappe de toit
= Remarques =
- Transporteur de garage Deuringer Maschinebau (type : SFD 112)
- Force de levage maximale de 16,5 - 18,0 tonnes
- Télécommande radio
- Le véhicule est équipé d'un contrepoids, en dessous.
- Cabine MAN LX avec toit surélevé
- Type de moteur : D2676LF25
- Type de boîte de vitesses : ZF 12 AS 2330 OD MAN TipMatic
- MAN BrakeMatic (système de freinage électronique)
- ESP (Programme électronique de stabilité)
- ACC (régulateur de vitesse adaptatif)
- Capacité du réservoir d'huile : 400 litres
- Capacité du réservoir d'AdBlue : 60 litres
- 2 coffres de rangement en acier inoxydable
- Lit
- Essieu avant de 9 tonnes !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Configuration essieu
Marque essieux: Anders
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/55 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 315/70 22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70 22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/55 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Grijač vozila
- Krovni otvor
- Navigacijski sustav
- Járműfűtés
- Navigációs rendszer
- Tetőablak
- Luk dachowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Ogrzewanie
- System nawigacji
- Фаркоп 50 мм
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Konfiguracja osi
Produkcja osi: Anders
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/55 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 315/70 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/55 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sistema di navigazione
Infotainment
- Navigatie
Interieur
- Dakluik
Overige
- Hefbare gestuurde naloopas
- Radiografische afstandsbediening kraan
- Standkachel
- Vangmuil 50 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Deuringer Maschinebau garagetransporter (type: SFD 112)
- Maximale hefkracht van 16,5 – 18,0 Ton
- Radiografische afstandsbediening
- Voertuig is uitgerust met contragewicht, onderzijde
- MAN LX cabine met verhoogd dak
- Motortype: D2676LF25
- Versnellingsbaktype: ZF 12 AS 2330 OD MAN TipMatic
- MAN BrakeMatic (elektronisch remsysteem)
- ESP (Elektronisch Stabiliteitsprogramma)
- ACC (Adaptive Cruise Control)
- Dieseltank inhoud: 400 Liter
- AdBlue tank inhoud: 60 Liter
- 2 RVS opbergkisten
- Bed
- 9 Ton vooras!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Asconfiguratie
Merk assen: Anders
Vooras 1: Bandenmaat: 385/55 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Vooras 2: Bandenmaat: 315/70 22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70 22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385/55 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Oppvarming
- Takluke
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aquecimento
- Escotilha do tejadilho
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Configuração dos eixos
Marca de eixos: Anders
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/55 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70 22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70 22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/55 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Trapă de plafon
- Încălzire
- Încălzitor vehicul
- Автономка
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось
- Пульт дистанционного управления краном
- Сигнальные маяки
- Система навигации
- Фаркоп 50 мм
= Примечания =
- Гаражный транспортер Deuringer Maschinebau (тип: SFD 112)
- Максимальная подъемная сила 16,5 - 18,0 тонн
- Дистанционное радиоуправление
- Автомобиль оснащен противовесом, нижняя часть
- Кабина MAN LX с поднятой крышей
- Тип двигателя: D2676LF25
- Тип коробки передач: ZF 12 AS 2330 OD MAN TipMatic
- MAN BrakeMatic (электронная тормозная система)
- ESP (электронная система стабилизации)
- ACC (адаптивный круиз-контроль)
- Объем масляного бака: 400 литров
- Емкость бака для AdBlue: 60 литров
- 2 вещевых ящика из нержавеющей стали
- Кровать
- Передняя ось 9 тонн!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Конфигурация осей
Марка мостов: Anders
Передний мост 1: Размер шин: 385/55 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Передний мост 2: Размер шин: 315/70 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 1: Размер шин: 315/70 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385/55 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Strešný otvor
- Vyhrievanie vozidla
- Vykurovanie
- Kupévärmare
- Navigationssystem
- Taklucka
- Uppvärmning
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Konfiguration av axlar
Fabrikat av axlar: Anders
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/55 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Framaxel 2: Däckets storlek: 315/70 22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70 22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/55 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Isıtma
- Navigasyon sistemi
- Tavan kapağı